To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Πρέπει να προσφέρεις value!

Πρέπει να προσφέρεις value!
Πρέπει να προσφέρεις value!

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Το motto της Dare είναι «Ιdeas that work». Θα θέλατε να μας αναπτύξετε λίγο τη φιλοσοφία πίσω από αυτό;

Θεωρώ πως η φιλοσοφία μας είναι αυτή που θα έπρεπε να έχει κάθε agency. Δεν έχει νόημα να παρουσιάζεις δημιουργικές δουλειές εάν δεν έχουν και αποτέλεσμα. Στην Dare αυτά τα στοιχεία συνδέονται. Θέλουμε να παρουσιάζουμε δημιουργικές ιδέες, που όμως να φέρνουν και αποτελέσματα. Επίσης, δεν είμαστε μια εταιρεία digital marketing. Είμαστε μια εταιρεία που κάνει marketing για τον ψηφιακό κόσμο.

Τι είναι, λοιπόν, αποτελεσματικό στις μέρες μας στον ψηφιακό κόσμο;

Δύσκολη ερώτηση. Σήμερα υπάρχουν τόσο πολλοί τρόποι για να κατορθώσεις τον ίδιο στόχο. Δεν υπάρχει μία και μοναδική μέτρηση της επιτυχίας αυτής. Όταν δούλευα στην BBDO London, συνεργαζόμασταν με εταιρείες έρευνας που μετρούσαν την αποτελεσματικότητα των τηλεοπτικών διαφημίσεων. Έδειχναν σε 100 άτομα ένα spot και με βάση τις απαντήσεις τους, εκτιμούσαν την αποτελεσματικότητα που θα είχε το μήνυμα.
Σήμερα, όμως, το τοπίο των media είναι πολύ πιο σύνθετο. Για να μετρηθεί η αποτελεσματικότητα μιας επικοινωνιακής ιδέας πρέπει να υπολογιστούν πολλές περισσότεροι παράμετροι.

Υπάρχουν, όμως, κάποια trends τα οποία δείχνουν να επικρατούν; Κάποια format ψηφιακού marketing τα οποία φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα;

Προσωπικά πιστεύω πως τα brands που «δίνουν» και δεν «μιλάνε» απλώς, είναι αυτά που είναι επιτυχημένα σήμερα. Είναι κάτι που παρατηρούμε όλο και περισσότερο. Πιστεύω πως ο καταναλωτής σήμερα είναι πιο έξυπνος και πιο ενημερωμένος από ποτέ. Εάν, λοιπόν, κάποιο brand διακηρύσσει πως είναι η καλύτερη μάρκα στον πλανήτη, ο καταναλωτής μπορεί μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα -μέσα από το facebook ή τις μηχανές αναζήτησης- να εξακριβώσει τη βαρύτητα αυτού του ισχυρισμού.
Πλέον τα brands πρέπει να υποστηρίζουν όλο και περισσότερο τα «λόγια» τους με «πράξεις».
Εάν δεν προχωρούν σε αυτές τις πράξεις, δεν θα γίνουν και αξιόπιστα. Ένα καλό παράδειγμα της νέας αυτής πραγματικότητας είναι η Starbucks, που είναι πολύ ενεργή ως εταιρεία στα social media. Έχει στο δυναμικό της ανθρώπους που δουλειά τους είναι να κρατάνε ζωντανή την παρουσία της εταιρείας στα networks, να απαντάνε σε σχόλια, να προσφέρουν περιεχόμενο και να εγείρουν συζητήσεις.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο Interactive Marketing Report-Τεύχος Οκτωβρίου