To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Reason to: event responsibly

Reason to: event responsibly

Ο Γιάννης Γουρτζελάς (Managing Director PR Activities Group of Companies) και η Πέπη Λαγωνίκα (CSR projects manager της Reason to:) μιλάνε στο adbusiness για την φιλοσοφία και την πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ποια είναι η φιλοσοφία της Reason to: και ποια η πορεία της στην ελληνική αγορά;

Γιάννης Γουρτζελάς:
H Reason to: αποτελεί το πιο πρόσφατο εγχείρημα της PR Activities, η οποία διανύει την 11η χρονιά επιτυχημένης πορείας της στην παροχή Ολοκληρωμένων Υπηρεσιών Marketing. Με τη Reason to: κάνουμε ένα άνοιγμα στο χώρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ), σχεδιάζοντας και υλοποιώντας δικά μας projects ή ενέργειες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας. Πιστεύουμε ότι οι ενέργειες ΕΚΕ δεν πρέπει να βασίζονται σε τακτικές εντυπωσιασμού, αλλά να αποτελούν οργανικό στοιχείο της εταιρικής κουλτούρας και ταυτότητας. Η πορεία της νέας εταιρείας μας στην ελληνική αγορά ξεκίνησε πολύ δυνατά, καθώς μέσα σε λίγους μήνες παρουσιάσαμε δύο μεγάλα events, που αναδεικνύουν το κοινωνικό πρόσωπο των πελατών μας, καθώς και αρκετά μικρότερα.

adb: Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει και ποιο θα λέγατε πως είναι το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα;

Γ.Γ.:
Προσφέρουμε υπηρεσίες Cause related marketing, Social marketing, Event marketing και φυσικά το Event management, με γνώμονα πάντα το ποιοτικό αποτέλεσμα που ξαφνιάζει ευχάριστα. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Reason to: είναι η ίδια η φιλοσοφία της, καθώς και η επένδυση στην καινοτομία και στη συνεχή εκπαίδευση. Σημαντικότατο πλεονέκτημα αποτελεί, επίσης, ότι στην PR Activities προσφέρουμε κάθετες ολοκληρωμένες λύσεις σε απόλυτη οικονομία κλίμακας, με παροχή υπηρεσιών που συμπεριλαμβάνει media relations, δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, σχεδιασμό και υλοποίηση καμπάνιας Δημοσίων Σχέσεων, web design and development, branding and packaging και τέλος, BTL promotion.

adb: Θα θέλατε να μας δώσετε κάποιες λεπτομέρειες για το project Μικρόπολις; Περί τίνος, ακριβώς, πρόκειται, ποιοι συμμετείχαν και με ποιο τρόπο;

Πέπη Λαγωνίκα:
Η Μικρόπολις είναι η μεγαλύτερη ενέργεια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης παιδιών που έχει γίνει μέχρι σήμερα ή, αλλιώς, μια πόλη θαύμα για παιδιά-ενεργούς πολίτες. Πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στα τέλη Σεπτεμβρίου 2010 στην Τεχνόπολις, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Χωρισμένη σε θεματικές ενότητες που ονομάζονται «Γειτονιές», η Μικρόπολις βασίζεται στο τρίπτυχο «παιδί-παιδεία-παιχνίδι». Η κάθε «Γειτονιά» στελεχώνεται από προσεχτικά επιλεγμένους φορείς με τις εκπαιδευτικές τους δράσεις. Οι δράσεις είναι βιωματικές, εγκεκριμένες από τους αρμόδιους φορείς, ενώ αρκετές έχουν λάβει τιμητικά βραβεία και βραβεία καινοτομίας. Φέτος είχαμε 21 συμμετοχές σε 8 «Γειτονιές»: αγαπημένες γνωστές Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, πανεπιστήμια, δημοτικούς φορείς και ιδρύματα, αλλά και ιδιωτικούς φορείς. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.mikropolisfestival.gr.

adb: Τι feedback λάβατε για τη συγκεκριμένη ενέργεια και πόσους επισκέπτες κατόρθωσε να συγκεντρώσει;

Π.Λ.:
Στις 4 μέρες διάρκειας της Μικρόπολις, δεχθήκαμε πάνω από 18.000 επισκέπτες, μεταξύ των οποίων δημοτικά σχολεία από την επικράτεια, καθώς και φορείς για το παιδί. Το feedback με βάση την έρευνα που διεξήγαμε με το πέρας της διοργάνωσης μάς ενθουσίασε. Όλοι οι συμμετέχοντες φορείς έμειναν πάρα πολύ ικανοποιημένοι και, όπως και τα σχολεία που πήραν μέρος στις δράσεις, θέλουν να πάρουν μέρος στην επόμενη Μικρόπολις, ενώ 9 στα 10 παιδιά βρήκαν τις δράσεις συναρπαστικές και ενδιαφέρουσες. Αυτό, όμως, που μας έμεινε πιο έντονα είναι τα σχόλια των παιδιών, αλλά και η υπομονή των γονέων που ακολούθησαν τα παιδιά τους στις «Γειτονιές», παραμένοντας στο χώρο από το πρωί έως αργά το απόγευμα.



adb: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της συμμετοχής στη Μικρόπολις για μια επιχείρηση;

Γ.Γ.:
Ένα public awareness event του μεγέθους αυτού, προσφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα στον πελάτη-χορηγό. Τα πιο σημαντικά είναι: αυξημένο visibility, διείσδυση σε core target και key customer groups, δυνατότητα ενημέρωσης και εκπαίδευσης των target groups στα προβαλλόμενα προϊόντα της εταιρείας ή στις αρχές της, διαφοροποίηση της εταιρείας ή/και του προϊόντος, ενίσχυση της αξιοπιστίας και της εικόνας της εταιρείας ως καλού εταιρικού πολίτη και τέλος, το γεγονός ότι η συμμετοχή στη Μικρόπολις μπορεί να αποτελέσει αναφορά στον ετήσιο απολογισμό ΕΚΕ του πελάτη-χορηγού.

adb: Σκοπεύετε να προχωρήσετε ξανά στη διοργάνωση του event καθιερώνοντάς το ως θεσμό;

Γ.Γ.:
Ήδη έχουμε ξεκινήσει το σχεδιασμό της ανανεωμένης και ακόμα πιο πλούσιας Μικρόπολις 2011, η οποία, κατόπιν απαίτησης του κοινού, θα έχει ακόμα περισσότερους θεματικούς άξονες και μεγαλύτερη διάρκεια. Η Μικρόπολις πληροί όλες τις προϋποθέσεις όχι μόνο για να αποτελεί θεσμό αλλά και μία από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, να σηματοδοτεί την έναρξη της σχολικής χρονιάς για Δημοτικά Σχολεία και τέλος να συνιστά πλατφόρμα ανάδειξης καλών εταιρικών πολιτών.

adb: Ποια είναι τα σχέδια της Reason to: για το μέλλον; Yπάρχουν, πέρα από τη Mικρόπολις, άλλα project στα οποία θα θέλατε να αναφερθείτε;

Γ.Γ.:
Άλλη μια μεγάλη διοργάνωση που έχουμε δημιουργήσει και υλοποιήσει για 2 συνεχή χρόνια είναι το Schoolfest, το οποίο απευθύνεται και στις δύο πρώτες βαθμίδες εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια ενέργεια που δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να προβάλλουν τα δικά τους έργα σε άξονες όπως η τεχνολογία, το θέατρο και ο χορός. Παράλληλα, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε custom made δράσεις για πελάτες μας από το χώρο των επιχειρήσεων, αλλά και των μη κερδοσκοπικών φορέων. Μαζί με τις δράσεις που αφορούν στο παιδί και την εκπαίδευση, η εταιρεία μας σχεδιάζει ενέργειες στους εξής τομείς: περιβάλλον, πολιτισμός, αθλητισμός, επιστήμη, κοινωνία, οικονομία και υγεία.


Στοιχεία επικοινωνίας

Reason to: Κωνσταντινουπόλεως 52, Κεραμεικός
11854 Athens, t. 210.34.69.007, f. 210.34.69.001
e mail: info@practivities.gr
www.reason2.gr