To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Rely: Οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά

Rely: Οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Μπορείτε να μας συστήσετε τη Rely; Ποια είναι η πορεία της στην ελληνική αγορά;

B.M.:
Η Rely ξεκίνησε το 2009 ως αποτέλεσμα συνεργασίας επαγγελματιών με δραστηριότητα στο χώρο του Digital Publishing και εμπειρία σε sites διαφορετικών αντικειμένων. Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε ένα portfolio με ιδιόκτητα portals, στα οποία προστέθηκαν κι άλλα, με σκοπό την εμπορική τους αντιπροσώπευση. Από το 2009 μέχρι σήμερα, η Rely εξακολουθεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και έχει στο portfolio της sites που απευθύνονται σε μεγάλο κοινό επισκεπτών, η πλειοψηφία του οποίου εντάσσεται σε ηλικιακές ομάδες από 18 μέχρι 45 ετών, σε τομείς όπως γυναίκα, παιδί, αθλητισμός και υγεία. Το 2013 εγκαινιάστηκε η συνέργεια με τη Web & Art Solutions, μια εταιρεία που ανέλαβε την τεχνική υποστήριξη όλων των Μέσων, το SEO, καθώς και την ανάπτυξη συναφών εφαρμογών. Έτσι, η Rely είναι πια σε θέση να προσφέρει κάθετες λύσεις, σε όποιο αίτημα ψηφιακής επικοινωνίας.

adb: Ποια η σχέση σας με τη Web & Art Solutions;

B.M.:
Σκοπός της συνέργειας και της συστέγασης με τη Web & Art Solutions είναι η τεχνική υποστήριξη και συνεχής αναβάθμιση των μέσων και των υπηρεσιών που υποστηρίζει η Rely. Πρόκειται για μια εταιρεία που μέσα από μια ανοδική εννεαετή πορεία, έχει αναδειχθεί σε μια από τις πιο παραγωγικές και αξιόπιστες εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων στην Ελλάδα, με εκατοντάδες websites, eShops, fora και custom εφαρμογές στο ενεργητικό της. Ταυτόχρονα, είναι μία από τις κορυφαίες, παγκοσμίως μάλιστα, εταιρείες κατασκευής και διανομής themes & plug ins για vBulletin forum, με ενεργό συμμετοχή και προσφορά στην αντίστοιχη κοινότητα. Έχει δημιουργήσει πάνω από 35 themes, με χιλιάδες πωλήσεις σε περισσότερες από 40 χώρες, ενώ τα δημοφιλή plug ins της (όπως το Nivo Slider for vBulletin 5) έχουν εγκατασταθεί σε αναρίθμητα fora σε όλη την υφήλιο. Επίσης, η Web & Art Solutions κατασκευάζει plug ins για δημοφιλείς πλατφόρμες (π.χ. Wordpress), που διανέμονται στο μεγαλύτερο software marketplace του κόσμου, το Envato Market.

adb: Αναφέρατε πως έχετε αναλάβει την εμπορική εκπροσώπηση κάποιων Μέσων. Ποια είναι αυτά και ποια τα βασικά τους χαρακτηριστικά; Τι μπορούν να προσφέρουν στους διαφημιζόμενους;

B.M.:
Αυτήν τη στιγμή η Rely αντιπροσωπεύει εμπορικά, κατ’ αποκλειστικότητα, πάνω από 18 sites και blogs. Αξίζει ειδική μνεία στο προσωπικό blog της Μαρίας Ηλιάκη, mariailiaki.gr. Μέσα από αυτό η κ. Ηλιάκη έχει καταφέρει να δημιουργήσει τη δική της πλατφόρμα επικοινωνίας με το φανατικό κοινό της, το οποίο την ακολουθεί σε κάθε της βήμα. Η ίδια δικαίως χαρακτηρίζεται ως εκ των ισχυρότερων Social Media Influencers, με πάνω 227.000 Facebook fans, 291.000 followers στο Twitter και 72.000 στο Instagram. Άλλο ένα σημαντικό «χαρτί» στο portfolio της Rely είναι το paidorama.com, ένα site αφιερωμένο στην οικογένεια και το παιδί. Η ειδοποιός διαφορά του συγκεκριμένου Μέσου είναι η συνεργασία του με έγκριτους επιστήμονες, οι οποίοι προσυπογράφουν το περιεχόμενό του, αλλά και η φιλοξενία χρηστικών εργαλείων, με προφανές όφελος για τον επισκέπτη. Ωστόσο, το πιο σημαντικό ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα είναι η συνεργασία, για 2η συνεχή χρονιά, με την κ. Ράνια Θρασκιά. Η γνωστή και αγαπητή σε όλους μας δημοσιογράφος, παρουσιάστρια και -πάνω από όλα- μητέρα, συζητά τους προβληματισμούς της κάθε εβδομάδα με τις αναγνώστριες του paidorama.com και μαζί προσπαθούν να βρουν λύσεις στις καθημερινές τους ανησυχίες. Η εξειδίκευση της Rely στο κοινό που συνθέτουν οι μητέρες επισφραγίζεται από τη συνεργασία μας και με άλλα sites που έχουν ως αντικείμενο την οικογένεια και το παιδί, αλλά και με μαμάδες bloggers, οι οποίες ανοίγουν το δρόμο για το πιο πολυπόθητο κοινό-στόχο της αγοράς. Επίσης, διαχειριζόμαστε εμπορικά το site diet4me.gr, στο οποίο tips διατροφής, ομορφιάς και μόδας, έχουν τον πρώτο λόγο. Την εικόνα του site ενισχύει το προσωπικό blog της Νόνης Δούνια, στο οποίο μιλάει για την ομορφιά, τη μόδα, αλλά και την προσωπική της ζωή.

adb: Πώς πιστεύετε ότι έχουν επηρεάσει τα Social Media τη διαφημιστική αγορά;

B.M.:
Αδιαμφισβήτητα, ο κόσμος της διαφήμισης έχει αλλάξει ριζικά. Το digital media budget μετατρέπεται σε social media budget, σε ρυθμούς Gbps. Όμως, το να «υπάρχεις» απλά στα κοινωνικά δίκτυα δεν είναι αρκετό. Για να μπορέσει ένα brand να «συνδεθεί» ψηφιακά με το κοινό-στόχο του, οφείλει να κάνει αισθητή την παρουσία του στα Social Media, για να μετατρέψει τους παθητικούς αναγνώστες σε υπέρμαχους καταναλωτές. Η σημαντικότερη πρόκληση στα Social Media είναι το να μπορείς να «συνδεθείς» με το κοινό σου, να δεις τι σκέφτεται, τι θέλει, ποιο προϊόν ή υπηρεσία λειτούργησε σωστά, ποιο όχι και γιατί. Σε μια εποχή που το Digital Marketing όχι μόνο αλλάζει δραστικά, αλλά και βάζει τα θεμέλια για να αναπτυχθεί επιτυχώς ένα brand, η Rely επενδύει και σε αυτήν την αλλαγή.

adb: Ποια θα λέγατε ότι είναι τα στοιχεία που αποτελούν το συγκριτικό πλεονέκτημα της Rely; Τι την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;

B.M.:
Όπως ήδη ανέφερα, το σημαντικότερο εργαλείο που έχει στα χέρια της η Rely είναι τα ίδια τα Μέσα που αντιπροσωπεύει. Όλα τους ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, μιας και υποστηρίζονται από επώνυμα πρόσωπα και αξιόπιστο επικοινωνιακό περιβάλλον. Όντας μάλιστα δομημένα γύρω από τις ανάγκες του χρήστη, δικαίως χαρακτηρίζονται premium Μέσα. Η ποιότητά τους, σε συνδυασμό με την εξειδίκευση των στελεχών της Rely, δημιουργούν ουσιαστικές δυνατότητες επικοινωνίας στους διαφημιζόμενους που μας εμπιστεύονται, όχι απλά τυπική προβολή σε Digital Media. Επιπλέον, η δυνατότητα κάθετης εξυπηρέτησης κάθε διαφημιζομένου/brand είναι στοιχείο ικανό να φέρει κάθε Marketeer κοντά μας. Η Rely μπορεί να υποστηρίξει κάθε διαφημιστική προβολή εν τη γενέσει της, με τη δημιουργία ενός ευφάνταστου και πρωτότυπου concept, το οποίο στη συνέχεια μπορεί να υλοποιήσει, αφενός τεχνικά και αφετέρου επικοινωνιακά. Τέλος, ιδιαίτερη σημασία δίνουμε στο Content Marketing και στην υπεραξία που αυτό προσδίδει στον εκάστοτε διαφημιζόμενο, μέσα από τη συνέργεια με brand ambassadors, bloggers και opinion leaders.

adb: Ποια είναι τα σχέδιά σας για το άμεσο μέλλον; Υπάρχουν σκέψεις για εμπλουτισμό των υπηρεσιών που προσφέρετε, για νέες συνεργασίες με Μέσα ή σε επίπεδο Content Marketing;

B.M.:
Το project που ήδη έχουμε θέσει σε εφαρμογή με τις νέες μας συνεργασίες και σκοπεύουμε να αναπτύξουμε περισσότερο στο άμεσο μέλλον, σχετίζεται με τους bloggers και τη δυναμική που φέρνουν σε ένα Μέσο, στοχεύοντας τόσο στη γυναίκα-μητέρα, όσο και τη γυναίκα-καταναλωτή γενικότερα. To Content Marketing αποτελεί μια τάση της αγοράς τα τελευταία χρόνια, όμως η ιδιαιτερότητα των Μέσων τα οποία απαρτίζονται από μη επαγγελματίες Digital Publishers, το έχει μετατρέψει σε «άπιαστο όνειρο» για τους περισσότερους agents στο χώρο μας. Στη Rely έχουμε τους ανθρώπους, την τεχνογνωσία in-house, καθώς και την εμπειρία να οργανώσουμε, να διαχειριστούμε και να δημιουργήσουμε content based campaigns, με γνώμονα πάντα να προσφέρουμε στους πελάτες μας ανώτερες υπηρεσίες Digital Marketing, επιτυγχάνοντας τη μέγιστη διείσδυση στο κοινό-στόχο τους, μέσα από premium οχήματα επικοινωνίας και ενημέρωσης.

adb: Ποιο είναι το γενικό σας σχόλιο για την ελληνική αγορά Digital Marketing;

B.M.:
H εξέλιξη της αγοράς στην ψηφιακή πραγματικότητα είναι εκπληκτικά γρήγορη και οι τομείς στους οποίους πρέπει να ανταποκριθεί μια «ψηφιακά» προσανατολισμένη εταιρεία είναι πολλοί. Η οικονομική κρίση, οι αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών, ο έντονος ανταγωνισμός, επηρέασαν ιδιαίτερα την αγορά, τόσο στον τζίρο, όσο και στον τρόπο που επιλέγουμε και κοστολογούμε πλέον Μέσα και καμπάνιες. Η αλλαγή που έχει επέλθει από το Performance Marketing τα τελευταία χρόνια είναι καταλυτική, είτε μιλάμε για Programmatic είτε για Affiliation - είτε για τρόπους κοστολόγησης τύπου CPA, είτε για οτιδήποτε άλλο. Εκτιμώ ότι το 2015, το programmatic buying θα είναι πολύ εντονότερo στην καθημερινότητά μας. Η ανάγκη για καλύτερο targeting, campaign optimization, cost efficiency αλλά και καλύτερο planning, καθιστά το programmatic buying ζωτικής σημασίας για τους διαφημιζόμενους, τους διαφημιστές και τους publishers. Η σκέψη ότι ο διαφημιζόμενος θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, σε πραγματικό χρόνο, καμπάνια που εξυπηρετεί την ανάγκη που προκύπτει, την ώρα που αυτή προκύπτει, συχνά συνοδεύεται και από την ανησυχία πως υποκαθίσταται ο ανθρώπινος παράγοντας και στο χώρο μας. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι ακριβώς ο ανθρώπινος παράγοντας, που φέρεται να απειλείται, είναι ο μόνος που μπορεί να φροντίσει ώστε ένα σύστημα προγραμματικών συναλλαγών να είναι σε θέση να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ποικίλες ανάγκες και προτεραιότητες τελείως διαφορετικών διαφημιζόμενων.

adb: Πόσο πιστεύετε ότι θα επηρεάσουν οι αναφερθείσες αλλαγές την αγορά;

B.M.:
Εκτιμώ ότι έχουμε στην κουλτούρα μας την υπερβολή. Πιστεύω ότι θα δοθεί μεγάλο βάρος στο θέμα του performance και του programmatic, μεγαλύτερο από όσο θα έπρεπε. Ανησυχώ, γιατί ο αλγόριθμος δεν μπορεί να υπολογίσει στοιχεία όπως το περιβάλλον του μέσου, η ποιότητα της ύλης, η υπεραξία του brand του μέσου και πολλά άλλα. Η μεγάλη σημασία στο programmatic θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της ποιότητας στα μέσα, στα δημιουργικά, στην επικοινωνία. Θα είναι μια μάχη κόστους, που θα οδηγήσει σε φτήνια. Θεωρώ λοιπόν, ότι η έμπνευση και το ταλέντο δεν μπορούν να δοθούν μέσα από πλατφόρμες, αλλά μόνο μέσω της ανθρώπινης συνεισφοράς. Οι δημιουργικοί, οι concept creators, τα media μπορούν να προσθέσουν στο τελικό αποτέλεσμα κάτι «ποιητικό», κάτι «μαγικό» και είναι απόλυτη πεποίθησή μου ότι οι μηχανές δεν μπορούν να κάνουν «ποίηση». Το πρόβλημα των μηχανών είναι ότι δίνουν μόνο απαντήσεις, δεν κάνουν ερωτήσεις. Εκατομμύρια άνθρωποι είχαν δει το μήλο να πέφτει, αλλά μόνο ο Νεύτων ρώτησε γιατί… Κι όπως είπε κι ο αγαπημένος μου Ελύτης: «Αλλά με τις ξόβεργες μπορεί να πιάνεις πουλιά, δεν πιάνεις ποτέ το κελαηδητό τους. Χρειάζεται η άλλη βέργα, της μαγείας, και ποιος μπορεί να την κατασκευάσει αν δεν του ’χει από μιας αρχής δοθεί»;