To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Θέλουμε να διπλασιάσουμε το μέγεθός μας

Θέλουμε να διπλασιάσουμε το μέγεθός μας

Πώς «τρέχει» οικονομικά το 2010 για τη Μύθος Ζυθοποιία;

Δεν μπορώ να σας αναφέρω συγκεκριμένα οικονομικά μεγέθη. Μπορώ, όμως, να σας πω πως η αγορά μπίρας βαίνει μειούμενη, επηρεασμένη από την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Ο κόσμος βγαίνει λιγότερο έξω και όταν το κάνει, καταναλώνει λιγότερο.
Εκτιμάμε, λοιπόν, πως η συνολική αγορά μπίρας θα καταγράψει μια πτώση πωλήσεων που θα αγγίζει το 8% φέτος. Εμείς, βέβαια, είμαστε σε λίγο καλύτερη θέση, καθώς αναπτυσσόμαστε ακόμη. Παράλληλα, έχουμε επενδύσει αρκετά σε δραστηριότητες marketing φέτος και βλέπουμε πως έχουν αποτέλεσμα.
Η νέα συσκευασία της Μύθος έχει βοηθήσει σημαντικά το brand, ενώ οι επενδύσεις μας σε ψυγεία και σε εξοπλισμό για βαρελίσια μπίρα στα μπαρ και τα εστιατόρια, αποδίδουν. Σημαντική φυσικά είναι και η συνδρομή των νέων προσώπων που προστέθηκαν στην ομάδα πωλήσεών μας. Όλα αυτά μας έχουν βοηθήσει και θεωρώ πως φέτος θα αυξήσουμε το μερίδιο αγοράς μας.
Στο τέλος του 2009 διατηρούσαμε μερίδιο αγοράς κοντά στο 11%. Πιστεύω πως στο τέλος του 2010 θα έχουμε κερδίσει τουλάχιστον δυο μονάδες ακόμη.

Ποια είναι τα προϊόντα που σας έχουν βοηθήσει σε μεγαλύτερο βαθμό σε αυτή την ανάπτυξη; Ποια είναι τα ισχυρότερα brands στο portfolio σας;

Το μεγαλύτερο μας brand είναι, φυσικά, η Μύθος, αλλά η Kaiser τα πηγαίνει επίσης πολύ καλά στην ελληνική αγορά. Φέτος έχει, βέβαια, μια δύσκολη χρονιά, καθώς οι πωλήσεις της έχουν επηρεαστεί από τη γενικότερη ύφεση που παρατηρείται στο χώρο της εστίασης.  Και τα δυο brands έχουν μια πολύ καλή πορεία, αλλά τους τελευταίους μήνες η Μύθος «τρέχει» καλύτερα από την Kaiser.
Επίσης, σημαντικό brand για εμάς είναι και η Carlsberg, που βρίσκεται ακόμη σε φάση λανσαρίσματος στην Ελλάδα. Βρίσκεται εδώ και αρκετά χρόνια στην αγορά, αλλά τώρα το αντιμετωπίζουμε με διαφορετικό τρόπο και παρατηρούμε ανάπτυξη και εκεί.
Ακόμη, η Guiness, την οποία διανέμουμε στην ελληνική αγορά, είναι ένα brand που καταγράφει κάθε χρόνο ανάπτυξη και διαθέτει το δικό του προσωπικό χαρακτήρα. Είναι μακράν το ισχυρότερο brand στην κατηγορία του και φέτος τα πηγαίνει πολύ καλά.
Σας σημειώνω ξανά πως στη σημερινή κατάσταση στην αγορά μπίρας, όποιο brand κατορθώνει και καταγράφει θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, θα πρέπει να θεωρείται επιτυχημένο.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ RETAIL BUSINESS - ΤΕΥΧΟΣ 378 (25/10/2010)