To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

To cloud δεν είναι τάση, είναι ανάγκη

To cloud δεν είναι τάση, είναι ανάγκη

Του ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΑΜΙΔΗ

C.B.: Ποια είναι η στρατηγική της EMC ως προς την τοποθέτησή της σε ανταγωνιστική θέση στην αγορά του cloud computing;

Γ.Μ.:
Το cloud για εμάς αποτελεί το μέσο για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα της αγοράς. Πάντοτε υπήρχε θέμα μείωσης του κόστους των υποδομών του IT. Σήμερα όμως η ανάγκη είναι περισσότερο σύνθετη, καθώς υπάρχει και το κομμάτι του end user, το οποίο έχει γίνει πολύ πιο απαιτητικό. Σήμερα έχουμε φτάσει στο σημείο στο οποίο πρέπει να υπάρξουν ριζικές αλλαγές τόσο στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, όσο και στον τρόπο διαχείρισης των σύγχρονων απαιτήσεων. Στο κομμάτι αυτό, λοιπόν, η cloud πραγματικότητα έρχεται για να αποτελέσει ακρογωνιαίο λίθο στην εξέλιξη.

C.B.: Με ποια προϊόντα τοποθετείται η EMC στην αγορά και  ποια τα πλεονεκτήματα αυτών των προϊόντων;

Γ.Μ.:
Τα τελευταία χρόνια, η EMC κατάφερε, είτε μέσω της οργανικής της ανάπτυξης είτε μέσω των εξαγορών που πραγματοποίησε, να δημιουργήσει ένα εκτεταμένο portfolio τεχνολογικών λύσεων, το οποίο εξασφαλίζει τη δυνατότητα διαχείρισης του συνόλου των υποδομών ΙΤ ενός κέντρου μηχανογράφησης, υποδομών, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται προϊόντα της Smarts®, της nLayers®, της Voyence®, της Infra™, της ControlCenter™ και της Configuresoft®. Η οικογένεια Ionix αποτελεί το αποκορύφωμα της συγκεκριμένης στρατηγικής, δεδομένου ότι καταφέρνει να ενοποιήσει, κάτω από μια κοινή ομπρέλα, προϊόντα που εξασφαλίζουν στους πελάτες δυνατότητες διαχείρισης για το σύνολο των υποδομών πληροφορικής που διαθέτουν, παραδοσιακών ή εικονικών, είτε αναφερόμαστε σε servers και εξοπλισμό δικτύου, είτε σε εφαρμογές και αποθηκευτικό χώρο για τα δεδομένα.

Ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα σύστημα το οποίο θα είναι διαθέσιμο 100% και θα παρέχει πλήρη υποστήριξη στο δίκτυο και στις λειτουργίες μηχανογράφησης. Το τμήμα λειτουργιών IT μπορεί, πλέον, να ανιχνεύει, να χαρτογραφεί και να παρακολουθεί την υποδομή πληροφορικής που διαθέτουμε, να διαμορφώνει μια ολοκληρωμένη εικόνα για τις παρεχόμενες υπηρεσίες μέσα από μία μόνο κονσόλα, να εντοπίζει γρήγορα τις αιτίες που δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των υποδομών μας και να τα επιλύει σε πραγματικό χρόνο.

C.B.: Πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε την αναδιοργάνωση της διοικητικής ομάδας για την περιοχή ΕΜΕΑ. Ποιος είναι ο στόχος της αναδιοργάνωσης;

Γ.Μ.:
Η αναδιάρθρωση αυτή έρχεται σαν επιστέγασμα της αλλαγής που επέλεξε η εταιρεία να υπάρξει αναφορικά με τους στόχους της. Για να γίνω σαφέστερος, σας αναφέρω πως αυτή η αναδιοργάνωση δεν είναι μόνο θέμα προσώπων, αλλά και επιδιώξεων. Η πολιτική μας έπρεπε να διαφοροποιηθεί και ο πήχης τοποθετήθηκε σε μεγαλύτερα επίπεδα με ένα πλάνο που έχει ορίζοντα το 2014. Βασική στόχευση της αλλαγής ήταν αρχικά η διαφοροποίηση της στοχοποίησης εντός Αμερικής, αλλά και εκτός Αμερικής, το δεύτερο σκέλος της στόχευσης ήταν η καλύτερη δυνατή ενσωμάτωση των νέων μελών που έχουν απορροφηθεί από την EMC. Δεν υφίσταται πλέον μια ενιαία διοίκηση για όλη την εταιρεία, υπάρχει ένας διοικητικός διαχωρισμός σε Βόρειο και Νότιο τμήμα. Σκοπός πλέον είναι η γρηγορότερη και μοιραία αποδοτικότερη λήψη αποφάσεων.

C.B.: Με ποια κριτήρια επιλέγετε τους πιστοποιημένους συνεργάτες σας και με ποια «όπλα» τους εφοδιάζετε;

Γ.Μ.:
Ως EMC έχουμε θέσει προτεραιότητά μας την ανάπτυξη νέων συνεργασιών. Το βασικό πλάνο μας είναι η διεύρυνση των συνεργατών και όχι των πελατών. Εδώ και αρκετά χρόνια κάνουμε συνεχώς σημαντικά βήματα προς την κατεύθυνση αυτή. Για εμάς οι συνεργάτες μας είναι ίσως το βασικότερο κομμάτι των προσπαθειών μας. Τα κριτήρια επιλογής των συνεργατών μας βασίζονται, πέρα από την αμφίδρομη ωφέλεια, στη δημιουργία σχέσεων με στέρεες βάσεις και προδιαγραφές. Ως EMC κινούμαστε πάντοτε με γνώμονα τη στήριξη και την ενίσχυση των προσπαθειών των συνεργατών μας, στους οποίους, πέρα από την υλική υποστήριξη, προσπαθούμε να παρέχουμε πρόσθετη γνώση σε νέες τεχνολογίες, αλλά και τεχνική υποστήριξη σε κάθε τους ενέργεια.




C.B.: Εκπαιδεύετε τους συνεργάτες σας και σε θέματα μάρκετινγκ και διαφήμισης;

Γ.Μ.:
Υπάρχει και σε αυτό το θέμα ειδικός προγραμματισμός από το αρμόδιο τμήμα μας. Προσπαθούμε να βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας σε κάθε τους προσπάθεια και μοιραία το κομμάτι του marketing και της διαφήμισης δε θα μπορούσε να βρίσκεται εκτός πλάνων. Εσωτερικά και ανά συνεργάτη έχουν καταρτιστεί ειδικά προγράμματα διαφημιστικής στήριξης ενεργειών, ανάλογα τόσο με το μέγεθος του συνεργάτη, αλλά και με τον τύπο της δραστηριότητάς του. Αναφορικά τώρα με το θέμα για το εάν προχωρούμε σε εκπαίδευση των συνεργατών μας, μπορώ να σας πω πως όλοι μας έχουμε πολλά να μάθουμε. Περισσότερο θα χαρακτήριζα τη διαδικασία σαν αμφίδρομη επιμόρφωση και ανάπτυξη παρά σαν εκπαίδευση.

C.B.: H οικονομική κρίση σε ποιο βαθμό έχει επηρεάσει τις πωλήσεις σας στην Ελλάδα; Ποιοι κλάδοι επιχειρηματικής δραστηριότητας έχουν δεχτεί τη μεγαλύτερη πίεση;

Γ.Μ.:
Η οικονομική κρίση αποτελεί μια δύσκολη πραγματικότητα για όλους μας. Έχει επηρεάσει όλους τους τομείς της ζωής και των δραστηριοτήτων μας. Όπως είναι λογικό, έχει επηρεάσει σημαντικά και εμάς. Όπως είναι λογικό, έχει επηρεάσει σημαντικά και εμάς, κυρίως στον κύκλο ολοκλήρωσης της πώλησης. Η οικονομική κρίση μας έχει κάνει πολύ πιο αποτελεσματικούς και ευέλικτους. Άλλωστε, δεν είναι σημερινή απαίτηση το «θέλω μεγαλύτερες αποδόσεις και επιδόσεις με το μικρότερο δυνατό κόστος». Για όλους εμάς στην EMC η κρίση αντιμετωπίζεται σαν ευκαιρία για αλλαγή και μεγαλύτερη προσπάθεια.

C.B.: Mιλήστε μας για το… «ταξίδι» του Record-breaking Tour. Πώς ξεκίνησε η ιδέα και πού αποσκοπεί;

Γ.Μ.:
Η ιδέα του Record-breaking Tour προήλθε από την επιτυχία που είχε το συγκεκριμένο εγχείρημα σε πολλές πόλεις του εξωτερικού, όπως στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και τη Σιγκαπούρη. Βασικός μας στόχος ήταν να φέρουμε σε άμεση επαφή το κοινό με καινοτόμες τεχνολογίες, με στόχο όχι την παρατήρηση ή την επίδειξη, αλλά τη διάδραση. Το εγχείρημα, αν και τολμηρό για τα ελληνικά δεδομένα, είχε μεγάλη απήχηση και τα συμπεράσματα ήταν πολύ ενθαρρυντικά. Πιο συγκεκριμένα, η εκδήλωση είχε στόχο να αναδείξει την πληθώρα καινοτομικών εφαρμογών και τεχνολογιών της EMC, καρπούς των πολυετών επενδύσεων της εταιρείας στον κλάδο των συστημάτων αποθήκευσης και διαχείρισης δεδομένων. Στο πλαίσιο του Record-breaking Tour, οι πελάτες και οι συνεργάτες της EMC είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα τελευταία προϊόντα της εταιρείας, όπως μεταξύ άλλων το EMC Symmetrix® VMAX™ και τα EMC® VNX.

Παράλληλα, μας δόθηκε η ευκαιρία να παρουσιάσουμε ζωντανά προϊόντα, όπως η πλατφόρμα διαχείρισης συστημάτων unified storage της EMC και το EMC Unisphere. Τον Ιανουάριο, στη διάρκεια του Record-breaking Tour, η εταιρεία παρουσίασε περισσότερες από 41 τεχνολογίες σχετικές με την αποθήκευση δεδομένων, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την ηγετική της θέση σε έναν από τους σημαντικότερους τομείς της τεχνολογίας πληροφορικής. Χάρη στα νέα αυτά προϊόντα και τον καινοτομικό σχεδιασμό τους, η EMC κατάφερε να υπογραμμίσει ακόμη πιο εμφατικά την πρωτοπορία της στο σύνολο της αγοράς συστημάτων data storage.

C.B.: Tι ακριβώς είναι το πρόγραμμα «Ευκλείδης», τι περιλαμβάνει και ποιοι είναι οι στόχοι του;

Γ.Μ.:
Η EMC πάντα πίστευε και προσπαθούσε να προσδώσει αξία για το παρόν και το μέλλον στις επιχειρήσεις, αλλά παράλληλα έδινε μεγάλη προσοχή στη διαφύλαξη όλων των πολύτιμων στοιχείων του παρελθόντος, δημιουργώντας και παρέχοντας κατάλληλες τεχνολογικές υποδομές και λύσεις. Σε αυτό το πλαίσιο, η δημιουργία του προγράμματος «Ευκλείδης» αποτελεί μια φυσική επιλογή και έμπρακτη απόδειξη του πώς ζωντανεύουμε το παρελθόν στο σήμερα, παραμένοντας στην κορυφή της τεχνολογίας. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με ένα υψηλού κύρους ίδρυμα, όπως το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, και μας τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι η πρώτη από μία σειρά παρόμοιων ενεργειών πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα.