To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το success story (telling) της DPG Digital Media

Το success story (telling) της DPG Digital Media
Το success story (telling) της DPG Digital Media

Τους τελευταίους μήνες η DPG Digital Media έχει προχωρήσει στη σημαντική αναβάθμιση των sites της, τόσο σε επίπεδο περιεχομένου όσο και σχεδιασμού και τεχνολογικών δυνατοτήτων. Μπορείτε να μας παρουσιάσετε συνοπτικά ποιες ενέργειες έχετε πραγματοποιήσει και σε ποια sites;

Η νέα διοίκηση της DPG Digital Media αναγνωρίζει ότι στο διαδίκτυο δεν εξασφαλίζεται η επιβίωση αν δεν σημειώνονται συνεχείς αλλαγές, αν το Μέσον δεν προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της νέας τεχνολογίας και, φυσικά, αν δεν αναζητεί, αν δεν εφευρίσκει συνεχώς, το κρίσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Γνωρίζουν πλέον τόσο οι παραδοσιακοί εκδότες όσο και οι επιχειρηματίες που επενδύουν κατ’ αποκλειστικότητα στο διαδίκτυο (pure digital players), ότι αν δεν προβαίνουν εγκαίρως και με ενεργά αντανακλαστικά σε δομικές και κυρίως ποιοτικές αλλαγές στο «σερβίρισμα» του δημοσιογραφικού περιεχομένου και του infotainment, η βιωσιμότητα δεν είναι εξασφαλισμένη. Αναγκαία και ζωτικής σημασίας είναι και η ανανέωση της τεχνολογίας, που χρησιμοποιείται προκειμένου να διευκολύνεται ο επισκέπτης στην πρόσβαση και, φυσικά, να μεγιστοποιείται η ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών του.

Η DPG Digital Media, μέλος της DPG Group of Companies, ως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο και πληρέστερο digital media - marketing & communications δίκτυο στην ελληνική αγορά, επενδύει συνεχώς τόσο στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, όσο και στο δημοσιογραφικό του δυναμικό, προκειμένου να προσφέρει ποιοτικό πρωτογενές περιεχόμενο στα ενημερωτικά sites, αλλά και στα lifestyle online Μέσα. Επί της ουσίας, υλοποιείται ένα σχέδιο αναδιοργάνωσης, τόσο σε ό,τι αφορά στο περιεχόμενο όσο και από πλευράς context, ενσωματώνοντας συνεχώς νέες μορφές τεχνολογίας, που επιτρέπουν ακόμη πιο διαδραστική επαφή με τους επισκέπτες. Οι τάσεις πλέον δείχνουν με σαφήνεια τη διογκούμενη αύξηση της ζήτησης για mobile διανομή και κυρίως οπτικοποιημένη και διανεμόμενη πληροφορία.

Το 2015 είναι η χρονιά που τα trends θα γίνουν standards για εμάς. Μέσα από τα εξειδικευμένα sites του δικτύου μας που προωθούμε εμπορικά κατ’ αποκλειστικότητα, επενδύουμε συνεχώς στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά από τις καταναλωτικές τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά στο χώρο μας. Για παράδειγμα, το newsbomb.gr, το ενημερωτικό site που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG Digital Media, τοποθετείται στο πρώτο σκαλί της κλίμακας επισκεψιμότητας του συνόλου των online Μέσων στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΝΕΔ, έχοντας υιοθετήσει τα πιο σύγχρονα εργαλεία, προκειμένου να βελτιώσει τη διανομή υψηλότερης ποιότητας περιεχομένου.

Πρόσφατα ανασχεδιάστηκε η εμφάνιση του site, ενώ προστέθηκε και μια σειρά από λειτουργίες που το κάνουν ακόμη πιο διαδραστικό και θελκτικό στον επισκέπτη, ενώ κρατήθηκε αναλλοίωτος ο αποκαλυπτικός του χαρακτήρας, που το έχει κάνει τόσο αγαπητό στο κοινό. γενικά, η διαδραστικότητα είναι το κλειδί κάθε επιλογής, για να δημιουργούμε και να διανέμουμε περιεχόμενο υψηλού ποιοτικού επιπέδου. Το σύνολο των Μέσων του ομίλου θα αναπτυχθούν και θα βελτιστοποιηθούν το επόμενο διάστημα με αυτόν το γνώμονα.

Ποια είναι η γενικότερη στρατηγική για τα online media του ομίλου όσον αφορά το περιεχόμενο; Πού εστιάζετε, ποια θεωρείτε τα δυνατά σας χαρτιά και πού θέλετε να δώσετε ακόμη μεγαλύτερο βάρος;

Μέσα από την ευρύτατη γκάμα από sites -το καθένα κυρίαρχο στην κατηγορία του- παρέχουμε πολυθεματική ενημέρωση, βασισμένη σε πρωτογενές υλικό, καθώς και εξειδικευμένες υπηρεσίες διαφήμισης και marketing. Η έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση, η προτεραιότητα να παρέχουμε στον αναγνώστη μας περιεχόμενο ενδιαφέροντος, η ενίσχυση της ταυτότητας του κάθε Μέσου και η ποιοτική απεικόνιση που ικανοποιεί το κοινό μας, είναι οι σταθερές για τη χάραξη στρατηγικής που αποβλέπει στην υψηλότερη δυνατή προσφερόμενη αξία για την κοινωνία.

Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι στιγμής από το κοινό και το οποίο εκφράζεται μέσω των στοιχείων επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων αλλά και από τη γενικότερη διάδραση με τους αναγνώστες, τόσο στα sites σας όσο και στις σελίδες που διατηρείτε στα social media;

Μέχρι στιγμής, καταγράφεται σημαντική και σταθερή αύξηση στην επισκεψιμότητα του μεγαλύτερου Μέσου που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG. Ο βαθμός αλληλεπίδρασης είναι αρκετά υψηλός, εάν εξετάσουμε την ανταπόκριση στα διαδραστικά εργαλεία που επιλέγονται. Μεγαλύτερη διάθεση για επικοινωνία επιδεικνύουν οι φίλοι μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά στο Facebook, ενώ και στο τwitter καταδεικνύεται περίτρανα ότι δημιουργείται μια σχέση στενή (loyalty) με όλο και περισσότερους χρήστες της πλατφόρμας. Το βασικό feedback των υπολοίπων sites της DPG Digital Media είναι ότι έχουν αποκτήσει πλέον το δικό τους πολυπληθές κοινό και έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση των Ελλήνων ως βασικές πηγές πληροφόρησης.

Ποια είναι η στρατηγική και οι λύσεις που προσφέρετε όσον αφορά το content marketing; Πώς μπορούν να ανταποκριθούν οι δημιουργοί περιεχομένου του ομίλου στις ανάγκες των brands;

Επενδύουμε και αναπτύσσουμε τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες, ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς, που μας δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρουμε υπηρεσίες ενημέρωσης ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των διαφημιζόμενων μας. Το περιεχόμενο έχει αναγνωριστεί πλέον ότι συνιστά το κρίσιμο συστατικό για μια επιτυχημένη καμπάνια. Τόσο για την ενίσχυση της ταυτότητας ενός brand όσο και για την επιτυχή υλοποίηση της στρατηγικής marketing, χρειάζεται πλέον η αφήγηση. Το storytelling, που θα αφηγηθεί τη μικρή ιστορία της επιχείρησης και η επαναλαμβανόμενη χρήση του κατάλληλου περιεχομένου για την παρουσίαση και προώθηση των προϊόντων της, είναι πλέον παραδεκτό ότι ενισχύουν στον υπέρτατο βαθμό τη φήμη τους και οδηγούν στα επιθυμητά επίπεδα μετατροπής των χρηστών σε πελάτες. Σήμερα οι χρήστες έχουν πιο ενεργό διάθεση για διάδραση και μια διαφορετική συμπεριφορά, βασισμένη στη δυνατότητά τους να συμμετέχουν στη δημόσια συζήτηση μέσω των social media ή των σχολίων στα ίδια τα Μέσα. Αυτό είναι το κλειδί που μετέβαλε την ανάγκη να περάσου- με από το σύνθημα για το προϊόν, στην ιστορία του προϊόντος. Στην DPG Digital Media γνωρίζουμε πολύ καλά τη σημασία αυτών των εξελίξεων, πώς να απαντήσουμε στις ανάγκες των brands με εντυπωσιακό και επαγγελματικό τρόπο υψηλής ποιότητας. Στην DPG Digital Media το περιεχόμενο βελτιστοποιείται από τα μέλη της δημοσιογραφικής ομάδας, με την αναζήτηση πρωτογενών ειδήσεων και πληροφοριών, με τη διασταύρωσή τους, το διαρκή έλεγχο της αξιοπιστίας των πηγών μας, ρεπορτάζ για τα αποκαλυπτικά θέματα, με κριτική και ψυχρή ματιά στα γεγονότα και, κυρίως, με το καλύτερο δυνατό «σερβίρισμα», που περιλαμβάνει σωστή δομή, καλή χρήση του videos, των φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης, ελκυστικούς τίτλους και βελτιστοποιημένες on-page SEO παραμέτρους.

Υπάρχει διασύνδεση μεταξύ των sites σας; Μπορούν οι επισκέπτες κάποιας ιστοσελίδας να έχουν άμεση πρόσβαση στο περιεχόμενο και των υπόλοιπων online media;

Σαφώς υπάρχει διασύνδεση και οριζόντια λογική διανομής, διότι στρατηγική μας επιλογή ήταν και παραμένει η δημιουργία του μεγαλύτερου ενιαίου πεδίου πληροφορίας και διαφήμισης. Τα sites μας λειτουργούν τόσο αυτόνομα όσο και συμπληρωματικά. Ειδικοί συνεργάτες έχουν την ευθύνη της διασύνδεσης των sites μεταξύ τους, προσφέροντας έτσι την όσο το δυνατόν πιο συνολική εικόνα τόσο στους επισκέπτες όσο και στην αγορά.