To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Unilever: Στο προσκήνιο το θέμα του brand safety

Unilever: Στο προσκήνιο το θέμα του brand safety

Έτοιμη να σταματήσει να επενδύει διαφημιστικά σε ψηφιακές πλατφόρμες που «τρέφουν το διχασμό στην κοινωνία ή αποτυγχάνουν να προστατέψουν τα παιδιά» παρουσιάζεται, σύμφωνα με το Adaage, η Unilever.

Σύμφωνα, μάλιστα, με το σχετικό δημοσίευμα, ο Keith Weed, Chief Marketing Officer της πολυεθνικής εταιρείας, αναμενόταν να προχωρήσει σε ακριβώς αυτή την ανακοίνωση στην ομιλία του στο IAB Annual Leadership Meeting, που ολοκληρώθηκε στην Καλιφόρνια.

Η κίνηση αυτή στην ουσία προχωρά ένα βήμα ακόμη πιο μπροστά τη συζήτηση που υπάρχει εδώ και καιρό στο χώρο της διαφήμισης σχετικά με το ζήτημα του brand-safety και φέρνει στην προσκήνιο την ανάγκη για καλύτερο έλεγχο του περιεχομένου που εμφανίζεται δίπλα στις διαφημίσεις αλλά και τον ρόλο που θα πρέπει να έχουν οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι.

Επίσης, σηματοδοτεί μια αλλαγή στη στάση του Weed, που φαίνεται πως πλέον ακολουθεί σε κάποιο βαθμό τη λογική του Chief Brand Officer της Procter & Gamble, Marc Pitchard, o οποίος τον τελευταίο χρόνο έχει προχωρήσει σε αρκετά αυστηρές δηλώσεις σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της digital επικοινωνίας.