To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Xρειαζόμαστε ένα new deal και στο PR

Xρειαζόμαστε ένα new deal και στο PR
Xρειαζόμαστε ένα new deal και στο PR

adb: Πώς βλέπετε το χώρο του pr σήμερα; Πώς έχει διαμορφωθεί το περιβάλλον και τι αλλαγές αναμένεται να γίνουν;

M.Σ.:
Το στερεότυπο ότι η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες υφίσταται! Το ότι ήδη τρέχει «αίμα» στον κλάδο ισχύει και αυτό! Κι ας είναι προς το παρόν - ελέω συγκρίσεων – επουσιώδεις αμυχές, άντε και πληγές με μικρή αιμορραγία. Το ότι θα επιβιώσουν οι ικανοί είναι μία δήλωση που ελέγχεται. Εξαρτάται κι από τα τυχερά… Αν χαθούν 2-3 βαριοί λογαριασμοί γιατί κάποιοι αποφάσισαν να μηδενίσουν το κουτάκι στο excell που έγραφε communication, ή αποφασίσουν να φύγουν από την Ελλάδα, μπορεί να μείνεις με την ικανότητα να την κάνεις κάδρο. Είμαστε όλοι συνδεδεμένοι με την μοίρα πελατών, κλάδων και της ίδιας της χώρας! Όσοι λένε κάτι διαφορετικό, μπορώ να δεχτώ ότι τους βοηθάει στην ψυχολογία, αλλά μέχρις εκεί. Η κρίση δεν θα κάνει διακρίσεις… Μόνο συγκρίσεις! Και μιλώντας για τη χώρα θεωρώ ότι ο κλάδος των PR θα κληθεί σύντομα να παίξει ρόλο. Η κατήφεια, η μιζέρια, το άγχος, η ανασφάλεια, το έλλειμμα εμπιστοσύνης μεταξύ κοινωνικών ομάδων πρέπει να καλυφθούν και –λέω- και, με την ευεργετική δράση της Επικοινωνίας. Κι όσοι έχουν την ικανότητα και …εκτός κάδρου (!) θα πρέπει να αναλάβουν πρωτοβουλίες. Χρειαζόμαστε ένα new deal ως κοινωνία, χρειαζόμαστε new deal και στο PR. Σε αυτή την κατεύθυνση θεωρώ ότι είναι προφανές ότι οι πρωτοβουλίες πρέπει να είναι συλλογικές. Αλλά τα ανακλαστικά σε αυτό το επίπεδο δεν με ικανοποιούν…

adb: Είστε από τις εταιρείες εκείνες που ασχολείστε με θέματα crisis management και media training και έχετε μία μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευση. Ποιες είναι οι σημερινές ανάγκες;

M.Σ.:
Οι ίδιες που ήταν πάντα, σε μεγαλύτερη ένταση και έκταση. Είναι αυτές που προέρχονται από τη σχετική άγνοια των στελεχών του marketing για τον τρόπο λειτουργίας των MME και της ατζέντας των δημοσιογράφων. Η ένταση έχει σχέση με την κρίση που βιώνουν και τα ΜΜΕ σε πλέον δραματικούς τόνους, η οποία τα καθιστά ευάλωτα και μπορεί να δημιουργεί παρενέργειες στη διαχείριση της πληροφορίας. Η έκταση έχει σχέση με την άνθηση των social media και τη διαφοροποίηση τους σε όλο το πλέγμα της επικοινωνίας από τα παραδοσιακά Μέσα επικοινωνίας. Εμείς ξοδεύουμε πολύ χρόνο για να εξηγήσουμε τη λειτουργία των ΜΜΕ, τον τρόπο προσέγγισης στο every day communication και στο τρόπο με τον οποίο χτίζεις θέσεις και σχέσεις, μέχρι να φτάσεις να αντιμετωπίσεις το μικρόφωνο, την κάμερα και τη δύσκολη ερώτηση. Η υποδοχή που έχουμε μέχρι σήμερα είναι σημαντική από όσους μας εμπιστεύτηκαν. Ξεκινάμε σεμινάρια με απαιτήσεις για 4-5 ώρες και έχουν περάσει 7 και είμαστε ακόμα εκεί! Φυσικά αυτά αφορούν το μέρος της πρόληψης και της εκπαίδευσης, γιατί όταν «σκάσει» η κρίση… λειτουργούμε σε άλλες ταχύτητες.

adb: Πώς έχει προσαρμοστεί η εταιρεία Run Communication στις προκλήσεις της σημερινής εποχής. Τι θεωρείτε αδιαπραγμάτευτο ως προς τη φιλοσοφία σας;

M.Σ.:
Αδιαπραγμάτευτη είναι μόνο η προσπάθεια για επιβίωση. Και αυτό αφορά και την κάθε εταιρεία ως υπόσταση, αλλά και το κάθε στέλεχος και τον κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά. Οι όροι με τους οποίους αυτή η προσπάθεια θα γίνει, έχει σχέση με την ηθική και την αισθητική, αλλά και τα όριά τους. Πιστεύω ότι θα δούμε συμπεριφορές που ήταν εκτός της λογικής του κλάδου, απότοκο της περιρρέουσας κατάστασης και της ανάγκης για κάποιες εταιρείες, (ή στελέχη) να είναι και αύριο εδώ. Πόσοι μπορούν να πουν «ευχαριστώ, δεν θα πάρω» όταν ζορίσουν τα πράγματα; Δεν ξέρω… Θέλουμε να είμαστε από αυτούς και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε γιατί έχουμε τα γονίδια της φιλικότητας και της συναίνεσης κι από πέρυσι έχουμε επενδύσει στην αύξηση της πελατειακής βάσης προσπαθώντας να αντισταθμίσουμε την απώλεια από τα fee που συνεχώς μειώνονται. Χρειάζεται για αυτό καλύτερη οργάνωση και αύξηση της παραγωγικότητας. Είμαστε σε καλό δρόμο…