To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Υπ.Παιδείας: Οι εταιρείες που προηγούνται στα τρία spec

Υπ.Παιδείας: Οι εταιρείες που προηγούνται στα τρία spec

Πιο συγκεκριμένα, στο διαγωνισμό, προϋπολογισμού 1.168.500 ευρώ, για την υλοποίηση δράσεων δημοσιότητας και πληροφόρησης μέσω ΜΜΕ, του ΕΠ Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση (ΕΠ ΕΔΒΜ), που υλοποιούν την εθνική στρατηγική για την εκπαίδευση, προηγείται στη βαθμολογία η Fortune και ακολουθούν οι BBDO, Olympic DDB, Agenda/Geo Y&R, Spot JWT και η karamella.

Στο διαγωνισμό, επίσης με κονδύλι 1.168.500 ευρώ, που περιλαμβάνει δράσεις δημοσιότητας για το ΕΠ ΕΔΒΜ, που υλοποιούν την εθνική στρατηγική για τη Διά Βίου Μάθηση, προηγείται στη βαθμολογία η Cream, ακολουθεί η κοινοπραξία Agenda/Geo Y&R και τέλος η KSD.

Τέλος, στο διαγωνισμό που αφορά στην υλοποίηση δράσεων δημοσιότητας με τη χρήση social media, με κονδύλι 120.000 ευρώ, προηγείται η Communication Effect και ακολουθούν στη βαθμολογία οι BiteByte, Advocate/Converge ICT Solutions, McCann Erickson Athens, Fortune και Olympic DDB.