To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Adprint 2011: Πρόεδρος ο Carl Le Blond

Adprint 2011: Πρόεδρος ο Carl Le Blond
Adprint 2011: Πρόεδρος ο Carl Le Blond

Στενός συνεργάτης του Le Blond θα είναι ο Copywriter της AMV BBDO London, Tony Strong. Τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής, που κατέχουν εξέχουσες θέσεις στο χώρο της ευρωπαϊκής διαφημιστικής βιομηχανίας, είναι: Paola Manfroni (Founding Partner και Creative Director της Marimo Ιταλίας), Assunta Squitieri (Creative Director της Marimo Ιταλίας), Peter Ampe (Creative Director της Duval Guillaume Βρυξελλών), Katrien Bottez (Creative Director της Duval Guillaume Βρυξελλών), Stefan Schmidt (Creative στη Large\\TBWA Europe και Chief Creative Officer της TBWA Γερμανίας), Kurt Georg Dieckert (Chief Creative Officer της TBWA Γερμανίας και Managing Director στην TBWA Βερολίνου), Stefan Wubbe (Creative Director της Kolle Rebbe Αμβούργου), Rolf Leger (Creative Director της Kolle Rebbe Αμβούργου), Gideon Amichay (Chief Creative Officer και Partner σε Shalmor Avnon Amichay/Y&R Interactive του Τελ Αβίβ), Tzur Golan (Executive Creative Director και Partner σε Shalmor Avnon Amichay/Y&R του Τελ Αβίβ), Martin Spillmann (Creative Director σε Spillmann/Felser/Leo Burnett Ζυρίχης), Peter Bronnimann (Creative Director σε Spillmann/Felser/Leo Burnett Ζυρίχης), Xavier Beauregard (Vice President και Executive Creative Director της Draft FCB Παρισιού), Laurent Bodson (Creative Director της Young&Rubicam Γαλλίας) και Michael Weinzettl (Editor-in-Chief της Lurzer’s Archive).

Οι εργασίες της επιτροπής, που θα γίνουν σε online περιβάλλον, θα διεξαχθούν τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, ενώ οι ενδιαφερόμενοι έχουν το δικαίωμα μέχρι την 1η Μαρτίου να υποβάλουν τα έργα τους. Υπενθυμίζεται πως το adbusiness και το Business Today αποτελούν media partners της διοργάνωσης για τρίτη συνεχή χρονιά.