To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αλλαγές στελεχών στην PHD

Αλλαγές στελεχών στην PHD
Αλλαγές στελεχών στην PHD

Σε σειρά σημαντικών παγκόσμιων senior προαγωγών και προσλήψεων προχώρησε η PHD (ιδιοκτησίας Omnicom), καθώς επιδιώκει να ενισχύσει την ομάδα που είναι υπεύθυνη για τη Unilever.

Συγκεκριμένα, οι Liz Donaldson και Angus Bannerman προωθήθηκαν εντός της παγκόσμιας μονάδας στρατηγικής στις θέσεις group strategy directors, με προϊστάμενο τον παγκόσμιο επικεφαλής στρατηγικής, Tony Roberts. Παράλληλα, οι Bryony Tyler, Matt Prentis και Tom diSapia εντάχθηκαν στην εταιρεία σαν directors και η Monica Zalaite σαν business planninng manager.

Αναφερόμενος στις παραπάνω εξελίξεις, ο managing director, Robert Ray, επισήμανε: «Η μονάδα παγκόσμιας στρατηγικής της PHD είναι μοναδική και, ίσως, η μεγαλύτερη στο είδος της παγκοσμίως. Πάντα επιθυμούμε να προσελκύουμε το καλύτερο ταλέντο και να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες παγκόσμιου επικοινωνιακού σχεδιασμού στη Unilever».

Η συγκεκριμένη μονάδα της PHD έκανε την εμφάνισή της το 2013, έπειτα από την ανάληψη του λογαριασμού communications planning της Unilever.

TAGS: advertising