To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αλλάζει το τοπίο στη διαφημιστική δαπάνη

Αλλάζει το τοπίο στη διαφημιστική δαπάνη
Αλλάζει το τοπίο στη διαφημιστική δαπάνη

Κάμψη στην τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη τα προσεχή χρόνια και αντίστοιχη ενίσχυση της διαδικτυακής και mobile διαφήμισης, προβλέπει νέα έρευνα που παρουσίασε η ZenithOptimedia, μέλος του ομίλου Publicis. Συγκεκριμένα, μπορεί οι εκτιμήσεις για το 2013 να αναφέρουν πως η τηλεόραση θα αποσπάσει το 40,2% των 532 δισ. δολαρίων που θα διατεθούν σε παγκόσμια κλίμακα, ωστόσο το ποσοστό αυτό αναμένεται να πέσει στο 39,3% το 2016.

Από την άλλη, σημαντική είναι η ενίσχυση του διαδικτύου, καθώς το μερίδιο που συγκεντρώνει στο σύνολο της δαπάνης, αναμένεται να σκαρφαλώσει από το 20,6% του 2013 στο 26,6% το 2016. Πιο συγκεκριμένα, η διαφήμιση σε κινητές συσκευές, εκτιμάται ότι θα αυξάνεται κατά 50% ετησίως την περίοδο 2013 – 2016, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η ενίσχυση των διαφημιστικών δαπανών στο διαδίκτυο δεν είναι καινούρια τάση. Η αλλαγή έγκειται στο γεγονός πως, ενώ μέχρι πρότινος η στροφή στο Internet γινόταν σε βάρος των έντυπων Μέσων ενημέρωσης, τη στιγμή που η τηλεόραση συνέχιζε να αναπτύσσεται, τώρα οι ισορροπίες αλλάζουν. Παράλληλα, η τάση που αναμένεται να κυριαρχήσει, είναι η ανάδειξη του online video.  

«Οι διαφημιστικές δαπάνες προς την τηλεόραση αυξάνονται σχεδόν σταθερά κατά τα τελευταία 35 χρόνια. Θα υπάρξουν αρκετές αναταραχές την επόμενη δεκαετία» εξηγεί ο head of forecasting της ZenithOptimedia, Jonathan Bernard.