To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ανάπτυξη 35% του Programmatic Advertising το 2015

Ανάπτυξη 35% του Programmatic Advertising το 2015
Ανάπτυξη 35% του Programmatic Advertising το 2015

Η Tailwind EMEA, η εξειδικευμένη εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του ThinkDigital group (TDG), παρουσίασε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας με τίτλο «The Status of Programmatic Trading in CEEMEA».

Η έρευνα αποτυπώνει το επίπεδο κατανόησης και υιοθέτησης του Programmatic Advertising στην περιοχή δραστηριοποίησης της TailWind στην Κεντρική Νοτιοανατολική Ευρώπη καθώς και στη Μέση Ανατολή.

Βασικά αποτελέσματα της έρευνας:

•    Το 89% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι το  Programmatic Advertising  «μετατρέπεται σε κυρίαρχο ή μία από τις πιο σημαντικές τάσεις στη Διαφήμιση»
•    Σε σύγκριση με την αντίστοιχη έρευνά του 2014, καταγράφηκε ανάπτυξη της επένδυσης της τάξης του 35%
•    Στο σύνολό τους, το 1/3 των ερωτηθέντων θεωρεί πως η «Καλύτερη Στόχευση» είναι  το μεγαλύτερο πλεονέκτημα, ενώ οι διαφημιζόμενοι το κρίνουν ως το κυριότερο, κατά 41%
•    Η έλλειψη δεξιοτήτων (39%) και η βαθύτερη κατανόηση (33%) θεωρούνται ακόμη τα σημαντικότερα εμπόδια για την ευρύτερη και ταχύτερη κατανόησή του
•    Η πλειοψηφία (62.5%) των αγοραστών στη Μέση Ανατολή, διοχέτευσε περισσότερο από 10% των digital advertising budgets στο programmatic στο 2015.
•    Ενώ στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη το 5% των αγοραστών επένδυσαν ποσοστό μεγαλύτερο του 20% σε Programmatic Advertising,  σε σύγκριση με 0% το 2014

Ο Οδυσσεάς Ντότσικας, ο Managing Director και Ιδρυτής του TDG δήλωσε: «Το programmatic advertising ήδη αποτελεί καθεστώς στη Μέση Ανατολή και η υιοθέτηση του είναι ραγδαία και στη δική μας ευρύτερη περιοχή στην Ευρώπη. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι επιθυμούν να εμβαθύνουν ακόμη περισσότερο ώστε να κατανοήσουν και αξιοποιήσουν πλήρως τα οφέλη του. Αυτή τη γνώση προσπαθούμε να δημιουργήσουμε με την ετήσια έρευνα της TailWind, τις εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες που αναπτύσσουμε σε κάθε χώρα και την ανάπτυξη του Project Agora».  

Ο Nigel Gilbert, Αντιπρόεδρος Στρατηγικής Ανάπτυξης EMEA της AppNexus, στρατηγικού συνεργάτη της Tailwind, δήλωσε: «Το programmatic advertising γίνεται η κινητήρια δύναμη της ψηφιακής διαφήμισης στην περιοχή που καλύπτει η TailWind με σχεδόν το 55% των ερωτηθέντων στη Κεντρική, Ανατολική και Νότια Ευρώπη και περισσότερο από 83% στη Μέση Ανατολή, να υιοθετούν το programmatic το 2016. Η αντιμετώπιση ζητημάτων γύρω από τη διαφάνεια και τη μέτρηση θα βοηθήσουν ακόμη περισσότερο στο «ξεκλείδωμα» των πραγματικών δυνατοτήτων που έχει το programmatic, επιτρέποντας στο διαφημιζόμενους να φέρουν εις πέρας data driven καμπάνιες με πραγματικά αποτελέσματα».

TAGS: advertising