To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αγγελιόσημο τέλος μετά το 2015

Αγγελιόσημο τέλος μετά το 2015
Αγγελιόσημο τέλος μετά το 2015

Παράταση χάριτος πήρε ο θεσμός του αγγελιοσήμου υπέρ του ΕΤΑΠ ΜΜΕ ως το 2015. Αντιθέτως ο φόρος βαίνει προς κατάργηση για τον Ενιαίο Δημοσιογραφικό Οργανισμό Επικουρικής Ασφάλισης και Περίθαλψης. Και τούτο γιατί το αγγελιόσημο περιλαμβάνεται στη μεγάλη λίστα των «φόρων υπέρ τρίτων», μεταξύ δηλαδή των 93 «φόρων» υπέρ των ασφαλιστικών ταμείων. Ετσι δεν έγινε αποδεκτό ότι πρόκειται για εργοδοτική εισφορά.

TAGS: advertising