To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αντέχουν οι διαφημιστικές

Αντέχουν οι διαφημιστικές
Αντέχουν οι διαφημιστικές

Ανθεκτικές αποδείχτηκαν το 2014 οι εγχώριες διαφηµιστικές εταιρείες, όπως προκύπτει από τα οικονοµικά στοιχεία 60 εταιρειών που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Direction Business Reports για την προηγούµενη χρονιά. Τα στοιχεία προέρχονται από δηµοσιευµένους ισολογισµούς αλλά και κατά δήλωση για κάποιες εταιρείες και αν εξετάσουµε την πρώτη 20άδα, καταδεικνύεται ότι το συνολικό µικτό κέρδος παρουσίασε αύξηση ύψους 5,89%, αγγίζοντας τα 64,8 εκατ. ευρώ σε σχέση µε τα 61,2 εκατ. ευρώ του 2013.

Οι πρωταγωνιστές

Στην κατάταξη µε βάση το µικτό κέρδος, η Bold Ogilvy & Mather βρίσκεται στην πρώτη θέση µε 9,6 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας µικρή πτώση της τάξεως του 1,62% σε σχέση µε τα 9,7 εκατ. ευρώ του 2013. Αξιοσηµείωτο είναι το γεγονός πως µόνο οι εταιρείες της πρώτης πεντάδας (Spot Thompson, McCann Erickson, DDB και MMS σε σειρά κατάταξης µαζί µε την πρώτη Bold) ξεπερνούν το όριο των 5 εκατ. ευρώ, ενώ θα πρέπει ακόµη να αναφερθεί πως 20 συνολικά εταιρείες είχαν το 2014 µικτό κέρδος µεγαλύτερο από 1 εκατοµµύριο ευρώ. Πέρα από τις προαναφερθείσες εταιρείες στην πρώτη δεκάδα της συγκεκριµένης κατάταξης συναντάµε επίσης (µε σειρά εµφάνισης) τις Τhe Newtons Laboratory, BBDO, Cream, Solid, Lowe και Pollen.

Προχωρώντας σε µια κατάταξη µε βάση τον κύκλο εργασιών, η Bold Ogilvy & Mather βρίσκεται ξανά στην πρώτη θέση µε 72,6 εκατ. ευρώ το 2014, αλλά θα πρέπει να σηµειωθεί πως γνωρίζει κάµψη της τάξεως του 17,97% σε σχέση µε τα 88,5 εκατ. ευρώ του 2013. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η MMS µε 36,2 εκατ. ευρώ το 2013, ενώ την πρώτη πεντάδα συµπληρώνουν, µε σειρά κατάταξης, οι Spot Thompson (27,2 εκατ. ευρώ), DDB (23,2 εκατ. ευρώ) και ΒΒDO (18,9 εκατ. ευρω). Πάνω από το όριο των 10 εκατ. ευρώ συναντάµε, επίσης, τις ΜcCann Erickson (15,6 εκατ. ευρώ), Τhe Newtons Laboratory (12,4 εκατ. ευρώ) και Cream (10,5 εκατ. ευρώ). Η πρώτη δεκάδα µε βάση τον κύκλο εργασιών του 2014 συµπληρώνεται µε τις Tribe (8,6 εκατ. ευρώ) και Magnet (6,9 εκατ. ευρώ).

*Αναλυτικά στοιχεία για 60 εταιρείες δηµοσιεύθηκαν στο προηγούµενο τεύχος του adbusiness, ενώ ανάλογο θέµα θα υπάρχει και σε τεύχος του Σεπτεμβρίου του περιοδικού.

\"\"


TAGS: advertising