To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΑΟL: Πρωταγωνιστής το Programmatic

ΑΟL: Πρωταγωνιστής το Programmatic
ΑΟL: Πρωταγωνιστής το Programmatic

H AOL, εταιρεία η οποία διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα portfolio για πελάτες και συνεργάτες αναφορικά με την online προβολή video διαφημίσεων, ανακοίνωσε πως το τελευταίο τρίμηνο παρουσίασε αύξηση της τάξης του 7% στα έσοδά της, τα οποία άγγιξαν τα 625,1 εκατ. δολάρια. Η συγκεκριμένη τάση συνοδεύεται πάντα σύμφωνα με την ΑΟL και από μία αντίστοιχη αύξηση της τάξης του 12% στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη. Σημειώνεται πως η AOL έχει δαπανήσει σημαντικά κεφάλαια ώστε να καταφέρει να μεταβάλει τη στρατηγική της στην online διαφήμιση από αυτή των «γιγάντων» του ανταγωνισμού, Facebook και Google.

Σημειώνεται πως η αύξηση στις programmatic δαπάνες δείχνει μια σαφή παγκόσμια τάση επένδυσης από τους διαφημιστές σε αυτοματοποιημένα συστήματα ειδικά για τη διαφήμιση σε μορφή video. Σημειώνεται, τέλος, πως η AOL είδε το πρόσφατο τρίμηνο τα τρίτα συνεργαζόμενα sites της να αποδίδουν πωλήσεις 231,6 εκατ. δολαρίων την ίδια ώρα που η ιδιόκτητη υποδομή της απέφερε έσοδα 130,5 εκατ. δολάρια από προβολή και 141,6 εκατ. δολάρια από συνδρομές.

TAGS: advertising