To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Brandalism: «Χτύπημα» σε διαφημιστικές στη Βρετανία

Brandalism: «Χτύπημα» σε διαφημιστικές στη Βρετανία
Posters έξω από διαφημιστικές σε Λονδίνο και Μάντσεστερ, με αφορμή τη διεθνή ημέρα κατά της διαφήμισης (25 Μαρτίου).  

Η κίνηση κατά της διαφήμισης, Brandalism που έκανε την εμφάνισή της και στο Παρίσι τον Νοέμβριο του 2015, στη διάρκεια του Συνεδρίου για την Κλιματική Αλλαγή, εγκατέστησε αυτή τη φορά posters έξω από γραφεία διαφημιστικών εταιρειών στη Βρετανία, ζητώντας από το προσωπικό τους "να αλλάξει πλευρές" και να χρησιμοποιήσει τις ικανότητές του για να καταπολεμήσει τις ανισότητες και τη φτώχεια.

Τα posters αναρτήθηκαν χωρίς άδεια στις στάσεις λεωφορείων, έξω από τα γραφεία των Abbott Mead Vickers BBDO, J Walter Thompson και Ogilvy & Mather στο Λονδίνο και της TBWA στο Μάντσεστερ. Ορισμένα από τα σχέδια, αναφέρονται σε διαφημίσεις για τις BP και Snickers.

Η Brandalism προχώρησε σε αυτή την κίνηση, με αφορμή τη διεθνή ημέρα κατά της διαφήμισης (25 Μαρτίου) που είχε σλόγκαν "Let’s free up the planet from ads". "Χρειαζόμαστε το πάθος και τις ικανότητες σας. Όχι για να μας πουλήσετε περισσότερες Snickers, αλλά για να αλλάξετε τον κόσμο" ανέφερε η σχετική ανακοίνωση στο website της Brandalism.    
TAGS: Global News