To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Cannes Lions 2014: Η ιδέα πέθανε. Ζήτω η ιδέα.

Cannes Lions 2014: Η ιδέα πέθανε. Ζήτω η ιδέα.
Cannes Lions 2014: Η ιδέα πέθανε. Ζήτω η ιδέα.

Η ΕΔΕΕ, αντιπρόσωπος του Φεστιβάλ των Καννών στην Ελλάδα, οργανώνει μια παρουσίαση για τα στελέχη της Επικοινωνίας και του Μάρκετινγκ με θέμα «Η ιδέα πέθανε. Ζήτω η ιδέα.», που θα πραγματοποιηθεί, την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου και ώρα 15.30, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.

Το Φεστιβάλ των Καννών φέτος έδειξε πως πίσω από κάθε αγαπημένο brand, κάθε επιτυχημένη καμπάνια, κάθε μαζικό activation βρίσκεται πάντα μια ιδέα. Μια ιδέα απλή, έξυπνη και πολλές φορές μεγαλειώδης. Μια ιδέα που δεν είναι στενά διαφημιστική αλλά μπορεί να είναι εμπορική ή επιχειρηματική.

Για τις τάσεις που στο χώρο της επικοινωνίας, όπως αυτές προκύπτουν από τα φετινά βραβεία του φεστιβάλ, θα μιλήσουν οι, Patrick Jeffrey από το  Contagious Magazine,  Παναγιώτης Παντελάτος, Head Creative Director της Cream,  Matt Gerber, Strategic Planning Director της JWT Athens και  Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer της JWT Athens. 

TAGS: advertising