To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Cannes Lions: Νέα κατηγορία με focus στο digital

Cannes Lions: Νέα κατηγορία με focus στο digital
Cannes Lions: Νέα κατηγορία με focus στο digital

H διοργανώτρια του Cannes Lions Festival ανακοίνωσε ορισμένες τροποποιήσεις στις υπάρχουσες κατηγορίες βραβείων για το 2016, σε μια προσπάθεια να συμβαδίσει με τις εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες.

Συγκεκριμένα, δημιούργησε την Digital Craft Lions, μια κατηγορία που θα συμπληρώσει την Cyber and Mobile Lions, ωστόσο θα εστιάσει στην εκτέλεση των ψηφιακών καμπανιών και στη συνολική εμπειρία χρήστη, παρά στη δημιουργική ιδέα αυτή καθαυτή.

Οι καμπάνιες σε αυτή την κατηγορία θα βραβευθούν στο σύνολό τους, από το τυπογραφικό στήσιμο και το user interface design μέχρι τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας για την ενίσχυση της εμπειρίας χρήστη.

Η Digital Craft Lions θα περιλαμβάνει πέντε υποκατηγορίες: Image, Sound, Aesthetic - Function: Design, Construction, Experience - Content - Data και Technology. Σημειώνεται πως το 2015 το Festival απένειμε το Grand Prix της κατηγορίας Cyver σε Under Armour και Droga5 για την καμπάνια "I Will What I Want" με πρωταγωνίστρια τη Gisele Bundchen.