To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Carat: Αισιόδοξες προβλέψεις για τη διαφημιστική δαπάνη

Carat: Αισιόδοξες προβλέψεις για τη διαφημιστική δαπάνη
Carat: Αισιόδοξες προβλέψεις για τη διαφημιστική δαπάνη

Η πρόβλεψη, που βασίζεται σε στοιχεία από 59 αγορές της Αμερικής, της Ασίας-Ειρηνικού και της ΕΜΕΑ αναφέρει πως η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 4% το 2015, ανερχόμενη σε 529 δισεκατομμύρια δολάρια. Το 2016 η ανάπτυξη θα αγγίξει το 4,7%, με τη δαπάνη να αυξάνεται κατά 25 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η έκθεση της Carat δείχνει επίσης πως το digital αποτελεί πλέον το βασικό μέσο σε 10 αγορές, ενώ στη συγκεκριμένη λίστα εκτιμάται πως θα εισέλθουν και οι ΗΠΑ μέχρι το 2018. Η εκτιμώμενη ανάπτυξη του digital πιστώνεται στην υψηλή απαίτηση για mobile και online video, κυρίως μέσω των social media. Ο ρυθμός ανάπτυξης στο programmatic θα παρουσιάσει ετήσια αύξηση 20%, ενώ η τηλεόραση παραμένει σταθερή, με μερίδιο αγοράς 42% μέσα στο 2015.

\"Η τελευταία πρόβλεψη διαφημιστικής δαπάνης από την Carat παρουσιάζει ισορροπία ανάμεσα στην αισιοδοξία και τον ρεαλισμό, κατά τη διάρκεια μιας χρονιάς αυξημένων μεταβολών σε βασικές αγορές, όπως η Κίνα και η Ρωσία\" ανέφερε αρχικά ο chief executive του Dentsu Aegis Group, Jerry Buhlmann και συνέχισε: \"Τα digital media συνεχίζουν να πετυχαίνουν αξιοσημείωτη ανάπτυξη, καθώς η αποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου μέσου δικαιολογεί την άνοδο στα επίπεδα της δαπάνης. Γενικά, το τοπίο περιπλέκεται, καθώς ομαδοποιημένες αγορές, όπως οι BRICs, τώρα συμπεριφέρονται διαφορετικά και οι καταστάσεις αλλάζουν διαρκώς\".