To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

150 χρόνια Φιξ. 150 χρόνια Ελλάδα

150 χρόνια Φιξ. 150 χρόνια Ελλάδα
150 χρόνια Φιξ. 150 χρόνια Ελλάδα

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Tη μακρόχρονη πορεία του brand FIX στην ελληνική αγορά παρουσιάζει η νέα καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το ιστορικό brand, την οποία υπογράφει η Lowe Athens. Με βασικό motto «150 Χρόνια ΦΙΞ. 150 Χρόνια Ελλάδα.», η καμπάνια αποτυπώνει τη διαχρονική επώνυμη παρουσία της FIX στη χώρα μας.

Ένα αυθεντικό, ποιοτικό, ελληνικό προϊόν

Η Τζελίνα Σούχλα, PR & Communications Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας Α.Ε., μας μιλάει για το brand FIX και τις αξίες του, την τηλεοπτική καμπάνια αλλά και τις επιτυχημένες digital και BTL εκτελέσεις.

adb: Ποιες θα λέγατε πως είναι οι αξίες και το USP του brand FIX και πώς επιχειρείτε να τις παρουσιάσετε μέσα από την καμπάνια που τρέχει αυτό τον καιρό;

Τ.Σ.:
Η FIX Hellas αποτελεί ένα αυθεντικό, ποιοτικό, ελληνικό προϊόν, με το οποίο σηματοδοτήθηκε η έλευση του ζύθου στη χώρα μας. Αυτό το γεγονός, σε συνδυασμό με την ιστορία 150 χρόνων του brand, τις αξίες που κουβαλά και τις καθημερινές στιγμές όλων των Ελλήνων με τις οποίες συνδέθηκε, από το 1864 έως και σήμερα, είναι που καθιστούν τη FIX Hellas μοναδική. Γι’ αυτό και με τη νέα μας καμπάνια επιχειρήσαμε να δείξουμε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, πώς μέσα από τη σταθερή αξία του προϊόντος μας το παρελθόν συνδέεται με το παρόν και συνεχίζεται η διαδρομή. Πώς κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης αυτής πορείας, γενιές Ελλήνων συναντιούνται, διασκεδάζουν, γελούν, μοιράζονται τις στιγμές και τις παραδόσεις, έχοντας πάντοτε μια κοινή συνισταμένη που δεν είναι άλλη από το γεμάτο ποτήρι της FIX.

adb: Ο ελληνικός χαρακτήρας και η μακρόχρονη πορεία του brand στην αγορά θεωρείτε πως τυγχάνουν ανταπόκρισης από το καταναλωτικό κοινό σήμερα; Αποτελούν συγκριτικό πλεονέκτημα και κριτήριο αγοραστικής επιλογής;

Τ.Σ.:
Αναμφίβολα, τόσο η ελληνική σφραγίδα του ίδιου του προϊόντος αλλά και της εταιρείας μας όσο και η μακρόχρονη ιστορία του brand αποτελούν πλεονέκτημα. Άλλωστε, δεν είναι πολλά τα προϊόντα με 150 χρόνια επώνυμης παρουσίας στη χώρα μας. Ωστόσο, η έντονη στροφή και υποστήριξη των καταναλωτών προς τα ελληνικά προϊόντα από μόνη της δεν αρκεί, ιδίως τώρα που το κοινό είναι πολύ πιο εκπαιδευμένο και απαιτητικό στις αγορές του. Το κριτήριο προτίμησης και κατ’ επέκταση πιστότητας των καταναλωτών στα προϊόντα μας έγκειται, επομένως, στο γεγονός ότι αποτελούμε μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας, σεβόμενοι αφενός τις ανάγκες των πελατών μας και αφετέρου την ιστορικότητα του brand FIX, διατηρώντας ατόφιες τις διαχρονικές αξίες που κουβαλά όλα αυτά τα χρόνια.

adb: Πέρα από την τηλεοπτική καμπάνια, ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει αυτό το διάστημα η επικοινωνία της Fix; Πώς έχει ενσωματωθεί σε αυτές το μήνυμα «150 χρόνια ΦΙΞ. 150 χρόνια Ελλάδα»;

Τ.Σ.:
Ξεκινήσαμε πριν βγει στον αέρα η νέα μας καμπάνια με το flash mob «Misirlou Shake», που λειτούργησε ως teaser κυρίως για τη μουσική της ταινίας μας, που αντιστοιχεί σε διασκευές της αγαπημένης «Μισιρλούς». Ειλικρινά δεν περιμέναμε την τόσο μεγάλη ανταπόκριση, όχι μόνο από τα social media αλλά ακόμα και από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς, που «ξαναθυμήθηκαν» τη συγκεκριμένη μουσική. Ωστόσο, αυτή είναι και η μαγεία του «αυθόρμητου»! Τώρα, εκτός από την τηλεοπτική καμπάνια, που θα αποτελέσει το βασικό όχημα προβολής της FIX Hellas για την τρέχουσα χρονιά, έχουμε ήδη πραγματοποιήσει και θα συνεχίσουμε με σχετικές digital ενέργειες, ενώ προγραμματίζουμε και BTL δράσεις για το επόμενο χρονικό διάστημα.

adb: Ειδικά για τις ενέργειες στα Social Media, ποια είναι η μέχρι στιγμής ανταπόκριση του κοινού; Πώς προσπαθείτε να το «εμπλέξετε» στη «συζήτηση» με το brand;

Τ.Σ.:
Εντατικοποιώντας από πέρσι και την παρουσία μας στα social media, η ανταπόκριση του κόσμου είναι πραγματικά εντυπωσιακή και μάλιστα ιδιαίτερα ευχάριστο είναι το γεγονός ότι υπάρχει διάδραση με κοινό διαφόρων ηλικιών, πέρα από το core target group των χρηστών των social media. Η στρατηγική μας, λοιπόν, και σε αυτό το κομμάτι βασίζεται στα ξεκάθαρα μηνύματα, στις απλές και σύντομες ενέργειες που εμπλέκουν ενεργά τους χρήστες (παιχνίδια, διαγωνισμοί κ.λ.π.) στο στοιχείο του χιούμορ και κυρίως στην ανοιχτή καθημερινή επικοινωνία με το κοινό. Και αυτό είναι κάτι που οι καταναλωτές το εισπράττουν και το ανταποδίδουν. Χαρακτηριστικά να σας αναφέρω ότι το «Misirlou Shake» στο YouTube ξεπέρασε τις 200.000 προβολές την πρώτη εβδομάδα, με πολύ θερμά και συγκινητικά σχόλια, ενώ σε καθημερινή βάση, ακόμη και χωρίς κάποιο call to action, το κοινό επιδιώκει την επικοινωνία, επιλέγοντας να μοιραστεί μαζί μας σχόλια, φωτογραφικό υλικό και σκέψεις που εκφράζουν την προτίμηση και την αγάπη για το brand.

adb: Ποιες θα λέγατε πως είναι γενικότερα οι προκλήσεις όσον αφορά την επικοινωνία στη σημερινή αγορά μπίρας; Πώς θεωρείτε πως πρέπει να προσεγγίζεται το κοινό σήμερα;

Τ.Σ.:
Για εμάς, στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η πραγματική πρόκληση βρίσκεται πάντα στο ίδιο το κοινό, στο να αφουγκραστούμε τι χρειάζεται ανά πάσα στιγμή. Η περίοδος που διανύουμε δεν χωράει υπερβολές και ασάφειες στην επικοινωνία. Οι καταναλωτές έχουν υιοθετήσει νέα στάση, έχουν εκπαιδευτεί ως προς αυτά που ζητούν, απαιτούν περισσότερα από τα προϊόντα και τις εταιρείες και κυρίως απαιτούν ειλικρίνεια και σεβασμό. Άλλωστε και η ίδια η επικοινωνία δεν είναι κάτι το στατικό, όπως αλλάζουν οι συνθήκες και τα δεδομένα, μεταβάλλεται και προσαρμόζεται αντίστοιχα και αυτή. Σε αυτό το πλαίσιο κινούμαστε κι εμείς από την πρώτη στιγμή, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του κοινού. Με απλά και ξεκάθαρα μηνύματα, που σέβονται τους καταναλωτές και ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, ενώ παράλληλα συνάδουν απόλυτα με το προφίλ των προϊόντων μας.

adb: Πώς θα περιγράφατε την καμπάνια με μια πρόταση;

Τ.Σ.:
Εδώ και 150 χρόνια, Ελλάδα και FIX πάνε μαζί και η διαδρομή συνεχίζεται…!


Οι αξίες παραμένουν σταθερές

Η Αλεξάνδρα Παναγιωτάτου, Account Director της Lowe Athens, μας μιλάει για την επικοινωνιακή στρατηγική, τις προκλήσεις που έκρυβε η υλοποίηση της καμπάνιας αλλά και τη… «Μισιρλού».

adb: Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της μπίρας FIX βρίσκεται αυτό τον καιρό στον αέρα με το μήνυμα «150 χρόνια ΦΙΞ. 150 χρόνια Ελλάδα». Μπορείτε να μας ενημερώσετε για τους επικοινωνιακούς άξονες πάνω στους οποίους στηρίζεται και τις αξίες του brand που επιχειρεί να παρουσιάσει;

Α.Π.:
Το 1864, με την πρώτη κυκλοφορία της FIX, οι Έλληνες γνώρισαν την μπίρα. Από τότε, γενιές και γενιές Ελλήνων έχουν μεγαλώσει και ζήσει με τη γεύση της, έχουν μάθει την μπίρα μέσα από τη FIX και έχουν ζήσει τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές της ζωής τους συνοδεία της. Στιγμές χαράς, γλεντιού και κεφιού, αυθεντικές ελληνικές αξίες, ίδιες με αυτές της μπίρας FIX.

adb: Ποια η στρατηγική πίσω από την εστίαση στην ιστορικότητα και την ελληνικότητα του brand;

Α.Π.:
Η μπίρα FIX είναι η ιστορικότερη ελληνική μπίρα, που συνοδεύει με χαρακτηριστικό τρόπο τις στιγμές της καθημερινότητας των Ελλήνων, εδώ και 150 χρόνια. Είναι η εθνική μας μπίρα! Η ταινία, επομένως, μας υπενθυμίζει ότι όσο κι αν αλλάζουν οι καιροί, οι στιγμές που μοιραζόμαστε κάθε φορά που ερχόμαστε κοντά εμείς οι Έλληνες... είναι διαχρονικές, όπως ακριβώς και η μπίρα FIX.

adb: Γιατί επιλέξατε το επικοινωνιακό όχημα της χρησιμοποίησης της «Μισιρλούς» και των διαφόρων διασκευών της μέσα στο χρόνο;

Α.Π.:
Η «Μισιρλού» είναι ένα τραγούδι διαχρονικό και αυθεντικό. Ξεκινά σαν ρεμπέτικο και μέσα από την πορεία του στα βάθη του χρόνου γίνεται διεθνές τραγούδι. Η σχέση της με τα 150 χρόνια της ιστορίας της ΦΙΞ είναι κάτι παραπάνω από προφανής, συνεπώς ήταν και εύκολη η επιλογή της.

adb: Σε επίπεδο παραγωγής, ποιες ήταν οι προκλήσεις όσον αφορά τη δημιουργία της συγκεκριμένης καμπάνιας;

Α.Π.:
Οι προκλήσεις ήταν πολλές, τόσο σε καλλιτεχνικό όσο και σε τεχνικό επίπεδο, μια και η αφήγηση της ταινίας ξετυλίγεται σαν ένα «φωτογραφικό άλμπουμ» που ζωντανεύει -με έναν μαγικό αν θέλετε τρόπο- σιγά σιγά μπροστά στα μάτια μας. Πρόκειται για μια corporate ταινία εικόνων και αισθήσεων. Ένα δημιουργικό στοίχημα. Πώς άλλωστε να αναπαραστήσεις -σε λιγότερο από 1 λεπτό- τόσες εποχές, καθεμία τόσο διαφορετική από την άλλη; Και το κυριότερο; Πώς θα συνυπάρξουν και στο τέλος θα δέσουν όλες, σαν μία μεγάλη παρέα; Κάθε τραπέζι / παρέα ήταν και μια άλλη χρονολογικά εποχή. Κάθε εποχή απαιτούσε τη δική της ξεχωριστή φροντίδα σε επίπεδο σκηνοθετικής προσέγγισης, φωτισμών, σκηνικών, casting, styling, color correction, κ.λπ. που χωρίς τους πολύτιμους συνεργάτες μας δεν θα είχαμε καταφέρει να την απεικονίσουμε τόσο άρτια, και τους ευχαριστούμε από καρδιάς γι\' αυτό.

adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback που λαμβάνετε όσον αφορά την καμπάνια;

Α.Π.:
Ότι είναι «παραδοσιακή» αλλά ταυτόχρονα καινοτόμα, ακριβώς όπως και η Ελλάδα του σήμερα. Επίσης, είναι πολύ ξεχωριστή ανάμεσα στο clutter των διαφημίσεων και κυρίως αυτών της συγκεκριμένης κατηγορίας.

adb: Πώς θα περιγράφατε την καμπάνια με μια πρόταση;

Α.Π.:
Όλα τριγύρω αλλάζουνε, αλλά οι αυθεντικές αξίες παραμένουν σταθερές, όπως ακριβώς και η εθνική μας μπίρα, η FIX Hellas!