To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

AdPrint 2011: Έμφαση στο Print

AdPrint 2011: Έμφαση στο Print
AdPrint 2011: Έμφαση στο Print

Την 1η Μαρτίου ολοκληρώνεται η προθεσμία υποβολής συμμετοχών στο φετινό διαγωνισμό Adprint, η 12η έκδοση του οποίου θα παρουσιαστεί αναδιοργανωμένη σε 3 κατηγορίες:  AdPrint Press & Magazine, AdPrint Outdoor & Poster και AdPrint Best Use Of, που υποστηρίζεται από το περιοδικό διαφήμισης Lürzer\'s Archive.

Η αποστολή του φετινού Adprint Festival είναι να προβάλει το print και τις αξίες του σε παγκόσμιο επίπεδο, με δεδομένο το πλαίσιο στο οποίο εντάσσονται το print media και το print advertising. Επιπλέον, ένας από τους βασικούς σκοπούς του Festival είναι να συγκεντρώσει την κορυφαία έντυπη δουλειά της Ευρώπης και να προωθήσει τις πραγματικές του αξίες.  

Υπογραμμίζεται πως το AdPrint Festival έχει το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής και διαθέτει μια από τις πιο σκληρές κριτικές επιτροπές, ενώ οι νικητές θα ανακοινωθούν τον Απρίλιο.   

«Η δημιουργία είναι καλή, αλλά δεν είναι αρκετή. Υπάρχουν εκατομμύρια κομμάτια δουλειάς που είναι πού δημιουργικά, ωστόσο ελάχιστα από αυτά είναι πράγματι εξαιρετικά» τόνισε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Lürzer’s Archive ο κριτής και Chief Creative Officer/ Partner της Shalmor Avnon Amichay / Y&R, Gideon Amichay. 

Αξίζει να σημειωθεί πως ο εκδοτικός οργανισμός Direction αποτελεί Media Partner του AdPrint Festival.
 

TAGS: Creativity