To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Amita και McCann μαζί, από αγάπη για όλες τις μαμάδες!

Amita και McCann μαζί, από αγάπη για όλες τις μαμάδες!
Γιατί είναι η στιγμή να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από αγαπημένα προϊόντα; Αmita και McCann απαντούν.


Πώς προέκυψε η πλατφόρμα apoagapi.gr και πώς επιχειρήσατε να αντικατοπτρίσετε την προσπάθεια στην καμπάνια;

Μίτση Στάικου, Group Account Director, McCann Athens:
Απλά. Γιατί το «Από Αγάπη» δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από το «Γιατί» πίσω από οτιδήποτε κάνει η Amita εδώ και 35 χρόνια. Όλα τα προϊόντα και οι καινοτομίες γίνονται από αγάπη. Αγάπη για τη μαμά και για αυτούς που φροντίζει. Το apoagapi.gr λοιπόν αποτελεί το «χώρο» όπου οι σύγχρονες μαμάδες θα μπορέσουν να εκδηλώσουν τη δική τους αγάπη προς τους σημαντικότερους ανθρώπους της ζωής τους, προς τα παιδιά τους. Η καμπάνια στηρίχτηκε στη διττή ανάγνωση του concept «Από Αγάπη», αναδεικνύοντας τη μαμά που θα έκανε τα πάντα για το παιδί της από αγάπη όπως ακριβώς η Amita κάνει τα πάντα για τη μαμά από αγάπη.   


Ποιο ήταν το brief που δόθηκε στη διαφημιστική;

Πωλίνα Κάλλιου, Marketing Manager Juices, Coca Cola 3E:
Η Amita απολαμβάνει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων – και ιδίως των μαμάδων ως decision makers – εδώ και 33 χρόνια.
Νιώσαμε ότι ήρθε η στιγμή να ανταποδώσουμε την εμπιστοσύνη αυτή με τον πιο απλό και αληθινό τρόπο, με έναν τρόπο που θα άγγιζε κι εμάς ως μαμάδες. Πέρα από εκπτώσεις και προσφορές. Αναγνωρίζoυμε την προσπάθειά της σύγχρονης μητέρας να συνδυάσει κάθε πτυχή της καθημερινότητάς της και παράλληλα να είναι παρούσα στις πιο σημαντικές στιγμές των παιδιών της, και θέλαμε να είμαστε δίπλα της. Αυτό ζητήσαμε από την ομάδα της McCann Worldgroup και έτσι το endline της καμπάνιας «Από Αγάπη», ταυτίστηκε με την πρόθεση της Amita να προσφέρει έμπρακτα κάτι διαφορετικό, κάτι βαθιά ανθρώπινο στους δικούς της ανθρώπους και σε όλες τις μητέρες ηρωίδες που αγωνίζονται κάθε μέρα να κάνουν τα πάντα με χαμόγελο και να μη στερήσουν τίποτα από τα παιδιά τους!

Πώς επιλέξατε να αντιμετωπίσετε το brief  που σας δόθηκε; Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλατε να περάσετε;

Δημήτρης Τσούτσος, Strategic Planning Director, McCann Athens:
Επιλέξαμε στρατηγικά να ηγηθούμε ξανά της κατηγορίας δημιουργώντας το απαραίτητο added value που θα θωρακίσει το brand. Για πρώτη φορά, μετά από 33 χρόνια επικοινωνίας, η Amita δεν μιλά για το προϊόν της και από ένα consumer FMCG brand μεταμορφώνεται σε ένα Social Brand ανταποδίδοντας έμπρακτα την εμπιστοσύνη και την αγάπη που έχει εισπράξει από τις Ελληνίδες μητέρες τόσα χρόνια. Η φετινή καμπάνια βασίστηκε στην αλήθεια της «Πρώτης Φοράς» θυμίζοντας στη μαμά ότι ακόμη και όταν δεν καταφέρνει να είναι παρούσα σε κάποια πρώτη φορά  του παιδιού της, είναι τελικά εκεί αφού πίσω από κάθε πρώτη φορά, πίσω από κάθε μικρή ή μεγάλη νίκη του παιδιού, βρίσκεται εκείνη. Πέρα όμως από τη θεωρητική τοποθέτηση, για κάποιες μητέρες κάναμε πράξη αυτό που υποστηρίξαμε. Σχεδιάζοντας και λανσάροντας το apoagapi.gr υλοποιήσαμε και υλοποιούμε «ευχές» μαμάδων που δεν θα ήθελαν να χάσουν κάποια πρώτη φορά του παιδιού τους. Και επειδή Social Brand δεν γίνεσαι σε μία νύχτα, η στρατηγική μας σχεδιάστηκε να συνεχιστεί σε βάθος χρόνου ανακαλύπτοντας κάθε φορά εκείνη την αλήθεια που μιλάει στην καρδιά της μαμάς.



Γιατί επιλέχθηκε το γυναικείο κοινό και ειδικά οι μητέρες σαν βασικό κοινό στόχος;

Δημήτρης Τσούτσος, Strategic Planning Director, McCann Athens:
Ένα brand με την ιστορία της Amita μπορεί κατά καιρούς να διευρύνει περισσότερο ή λιγότερο το κοινό του. Όταν όμως αποφασίζει να αφήσει πίσω την FMCG φιλοσοφία και να μεταμορφωθεί σε Social Brand, τότε επιβάλλεται να επιστρέψει στον πυρήνα του. Η αλλαγή είναι τόσο σημαντική που πρέπει να στηριχθεί σε αυτούς που το στηρίζουν. Σε αυτούς τους ανθρώπους που εμπιστεύονται την Amita εδώ και τόσα χρόνια. Η γυναίκα και ειδικότερα η μητέρα, αποτελεί για την ελληνική κοινωνία το αρχέτυπο της έγνοιας και της φροντίδας προς την οικογένεια. Είναι αυτή που εκφράζει με τον πλέον γνήσιο τρόπο τη φροντίδα, την αγάπη, την υποστήριξη άνευ όρων. Η Amita είναι το brand που με τα προϊόντα του ανέκαθεν αναλάμβανε να φροντίσει τη μητέρα, να της δώσει επιλογές, να τη στηρίξει στο σωστό μεγάλωμα των παιδιών, να της εξασφαλίσει αυτό που στη διαφήμιση λέμε peace of mind ως προς αυτό που επέλεξε να προσφέρει στην οικογένειά της. Η ταύτιση του χαρακτήρα της μαμάς και του DNA της Amita είναι περισσότερο από προφανής. Άλλωστε, όπως είχαμε πει και παλαιότερα, αν η Amita ήταν άνθρωπος θα ήταν η μαμά μας.

Ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια πέρα από το τηλεοπτικό spot;

Έφη Ισαακίδου, Managing Director, Momentum:
Μέχρι αυτή την στιγμή έχουμε εκπληρώσει 12 «πρώτες φορές» σε Αμερική, Ευρώπη και Ελλάδα, ενώ ήδη προγραμματίζονται για τη συνέχεια αρκετές ακόμα. Εκτός από την Ινδιανάπολη Αμερικής που υπάρχει αυτή τη στιγμή στον αέρα σαν τηλεοπτικό σποτ, οι υπόλοιπες διοχετεύονται με φωτογραφικό υλικό και κείμενο στο apoagapi.gr

Ποια είναι μέχρι στιγμής η ανταπόκριση τόσο στην ταινία όσο και στην πλατφόρμα;

Πωλίνα Κάλλιου, Marketing Manager Juices, Coca Cola 3E
: Οι συμμετοχές που λαμβάνουμε καθημερινά είναι πάρα πολλές. Ο κόσμος έχει αγκαλιάσει την προσπάθειά μας και όλοι οι φορείς/σχολές/πανεπιστήμια που εμπλέκονται στην προετοιμασία της εκάστοτε έκπληξης, έχοντας ενθουσιαστεί με το concept, γίνονται αρωγοί και μας βοηθούν να εξασφαλίσουμε μία μοναδική ανάμνηση τόσο για τους γονείς των παιδιών που ευχήθηκαν στο apoagapi.gr όσο και για τα ίδια τα παιδιά. Οι γονείς που η ευχή τους πραγματοποιήθηκε είναι φανερά συγκινημένοι και τα ευχαριστήρια mail και τηλέφωνα τους προς την ομάδα της Amita είναι σίγουρα η μεγαλύτερη ανταμοιβή γι’ αυτό το project που υλοποιούμε με πολλή αγάπη! Ειδικά για την τηλεοπτική ευχή της Ινδιανάπολη, τα likes, τα shares και τα comments που έχουμε λάβει αποδεικνύουν πόσο σημαντικό είναι για ένα brand να προσφέρει έμπρακτα στους ανθρώπους που το στηρίζουν.


Ευχήθηκαν με όλη τους τη δύναμη. Πραγματοποιήσαμε τις ευχές με όλη μας την αγάπη!

1.    Bάσω & Ιωάννα – Ινδιανάπολη

Μόνο ένα θαύμα θα έφερνε κοντά μαμά και κόρη, την ημέρα της ορκωμοσίας της Κατερίνας, τελειοφοίτου στην μακρινή Ινδιανάπολη και αυτό τα θαύμα έγινε, με τη βοήθεια της Αmita. H μαμά της,  Βάσω, της έκανε την πιο συγκινητική έκπληξη λίγο πριν την μεγάλη τελετή.









2.    Αθηνά & Αναστάσης – Κρήτη
Η Αθηνά Τσιντσόγλου, μητέρα του Αναστάση, ήθελε με όλη της την καρδιά να είναι παρούσα στην Ορκωμοσία Δοκίμων του γιου της. Η ευχή της έφτασε στην Αmita και έτσι η Αθηνά έφτασε  στην Κρήτη για να μοιραστεί στιγμές χαράς και περηφάνιας με το παιδί της.



3.    Ευδοκία & Χρήστος – Βερολίνο
Ποια μαμά δεν θα ήθελε να δει το παιδί της να αγωνίζεται σε διεθνείς αγώνες; H μητέρα του Χρήστου το ευχήθηκε με όλη της τη δύναμη και τα κατάφερε! Ήταν μαζί του  στους διεθνείς αγώνες κολύμβησης ΑΜΕΑ στο Βερολίνο και έζησε τη σημαντική προσπάθεια του γιου της!





4.    Ελένη & Μαρία – Βόλος
Η Ελένη ευχήθηκε να δει από κοντά την κόρη της Μαρία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κολύμβησης. Χάρη στην Amita, μαμά και κόρη συναντήθηκαν λίγο πριν διαγωνιστεί η Μαρία, η οποία κατάφερε να μπει στη τελική 16άδα στα 400μ. μικτή, καθώς και να κατεβάσει τους χρόνους της. Η μεγάλη αγάπη της μητέρας έκανε το μεγάλο της θαύμα!





5.    Χριστίνα & Ανέτα – Ρότερνταμ
Το όνειρο της Χριστίνας Κουρσάρη, μαμά της αθλήτριας Ανέτας, έγινε πραγματικότητα χάρη στην Αmita! Bρέθηκε δίπλα της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας εφήβων / νεανίδων στο Ρόντερνταμ και πανηγύρισαν μαζί το ασημένιο μετάλλιο!





6.    Κωνσταντίνος & Παναγιώτης – Κάουνας
Ο πατέρας του Καραμπουρνιώτη Παναγιώτη, Κωνσταντίνος, ευχήθηκε να είναι κοντά του τη στιγμή που θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Handball στο Κάουνας της Λιθουανίας. Πατέρας και γιος βρέθηκαν μαζί, χάρη στην Αmita. H παρουσία του πατέρα έδωσε μεγάλη δύναμη στο γιο, για αυτούς τους σημαντικούς αγώνες.





7.    Αναστασία & Ηλιάνα - Νέα Υόρκη
Μέσα από μία παγκόσμια audition μπαλέτου, με 5.500 συμμετοχές, η κόρης της Αναστασίας Σαρινάκη, Ηλιάνα, προκρίθηκε στα 150 άτομα που συμμετείχαν στο εντατικό  σεμινάριο χορού. Αποκορύφωμα του σεμιναρίου ήταν η παράσταση Δον Κιχώτης. Η Αναστασία ευχήθηκε να βρεθεί δίπλα στην κόρη της σε αυτή τη σπάνια για τα ελληνικά δεδομένα διάκριση και η εκπλήρωση ήρθε, μαζί με πολλή χαρά και συγκίνηση.



TAGS: Amita, McCann