To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αν κάθε μέρα…

Αν κάθε μέρα…
Αν κάθε μέρα…

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Αποταμίευσης στις 31 Οκτωβρίου, το Μεγάλο Ταμιευτήριο της Eurobank αφιερώνει ολόκληρο το μήνα Οκτώβριο στην ιδέα της Αποταμίευσης. Mε τη συνεργασία της Tribe παρουσιάζει μια πολύ δημιουργική καμπάνια, η οποία χρησιμοποιεί διάφορα μέσα και απευθύνεται τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους. Στόχος είναι να δοθεί αξία σε κάθε αποταμιευτική προσπάθεια και να φανεί πως ανεξαρτήτως του μεγέθους της θα πρέπει να επιβραβεύεται.

Η καμπάνια της Tribe

Αναλυτικότερα, η Tribe δημιούργησε μια καμπάνια για μικρούς και μεγάλους, η οποία εκτείνεται σε διάφορα μέσα. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, ραδιοφωνικά μηνύματα, έναν νέο δικτυακό τόπο με γνώσεις, ιδέες και παιχνίδια γύρω από την ιδέα της αποταμίευσης, χορηγίες παιδικών events και το παιδικό βιβλίο «Αν κάθε μέρα», που δημιουργήθηκε και εκδόθηκε ειδικά για την ενέργεια. Πέρα, όμως, από την πολυσύνθετη διάστασή της η καμπάνια έχει να επιδείξει και μια πολύ δημιουργική προσέγγιση όσον αφορά το ζήτημα της αποταμίευσης. Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια στο σύνολό της αντιμετωπίζει για πρώτη φορά την ιδέα της αποταμίευσης από μια ευρύτερη οπτική. Ο κεντρικός άξονας της προσέγγισης αυτής είναι ότι η αποταμίευση δεν είναι μόνο ο κουμπαράς των παιδιών που γεμίζει νομίσματα, αλλά είναι η δύναμη που μας δίνει ο χρόνος να κάνουμε πράγματα μεγάλα και σημαντικά για εμάς και τους γύρω μας.

Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα εξής:

• Αν κάθε μέρα φυτεύω ένα δέντρο, σε μερικά χρόνια θα έχω ένα δικό μου δάσος.
• Αν κάθε μέρα μαζεύω ένα βότσαλο, σε μερικά χρόνια θα μπορώ να χτίσω ένα κάστρο.
• Σε μερικά χρόνια πράγματα πολλά και μεγάλα θα μπορώ, αν από τώρα κάνω κάθε μέρα κάτι μικρό!

Οι συντελεστές

Το βιβλίο «Αν κάθε μέρα» δημιούργησαν ο συγγραφέας παιδικών βιβλίων Αντώνης Παπαθεοδούλου και η εικονογράφος Μυρτώ Δεληβοριά, που μοιράστηκαν πέρυσι το Κρατικό Βραβείο Παιδικού Βιβλίου. Την παραγωγή της ταινίας και των ραδιοφωνικών μηνυμάτων επιμελήθηκε η Correct Creative Productions και τον διαδικτυακό τόπο με τα παιχνίδια της αποταμίευσης υλοποίησε η Realize. Την καμπάνια επιμελήθηκαν από το δημιουργικό της Tribe ο Γρηγόρης Μουμούρης και η Ανθή Γιαννακοπούλου. Από την Eurobank στην δημιουργία της καμπάνιας συμμετείχαν οι Ζέτα Κολοκοντέ (Βοηθός Γενικός Διευθυντής-Διευθυντής Τομέα Στρατηγικού Marketing), Βιργινία Σώκου (Strategic Marketing Director), Ζέτα Κωνσταντινίδου (Marketing Manager Καταθέσεων) και Χριστιάνα Χατζηδάκη (Assistant Marketing Manager Καταθέσεων).

Η διαδικτυακή παρουσία

Κεντρική θέση στην όλη ενέργεια έχει ο νέος δικτυακός τόπος eurobank.gr/apotamiefsi, στον οποίο οι γονείς μπορούν να μπουν μαζί με τα παιδιά, να διαλέξουν παιχνίδι, να βάλουν ένα στόχο και να δοκιμάσουν να είναι συνεπείς, παίζοντας ξανά και ξανά για όλο το Μήνα Αποταμίευσης, μέχρι να πετύχουν το στόχο τους και να κερδίσουν δώρο το βιβλίο «Αν κάθε μέρα». Οι μικροί μπορούν ακόμη να περιηγηθούν μαθαίνοντας για την αξία και για τις έννοιες, των χρημάτων και της αποταμίευσης με τρόπο ευχάριστο και δημιουργικό, αλλά και να διαβάσουν online το βιβλίο σε ηλεκτρονική μορφή, ενώ οι μεγάλοι θα βρουν χρήσιμες πληροφορίες και ιδέες για το πώς μπορούν να εκπαιδεύσουν τα παιδιά τους στην αξία και τη σωστή διαχείριση των χρημάτων.

Το Μεγάλο Ταμιευτήριο

Το Μεγάλο Ταμιευτήριο της Eurobank που υπογράφει την καμπάνια, στηρίζει εδώ και χρόνια στην πράξη την αποταμίευση, επιβραβεύοντας όσους ξεκινούν τώρα αλλά και όσους συνεχίζουν να αποταμιεύουν, δίνοντας επιπλέον αξία σε κάθε μικρή ή μεγάλη αποταμιευτική προσπάθεια με προνομιακό επιτόκιο, άμεση ρευστότητα, ευελιξία στην αποταμίευση και επιπλέον παροχές υγείας για όλα τα μέλη της οικογένειας.




Ζέτα Κολοκοντέ, Βοηθός Γενικός Διευθυντής - Διευθυντής Τομέα Στρατηγικού Marketing, Eurobank

«Mια καμπάνια που μας θυμίζει πως η αποταμίευση δεν είναι μόνο χρήματα, αλλά ένας τρόπος να βλέπουμε το μέλλον δημιουργικά και αισιόδοξα, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, είναι σήμερα πιο επίκαιρη από ποτέ. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο ρόλος μιας μεγάλης τράπεζας στην κοινωνία είναι να στηρίζει και να αποτελεί κινητήριο δυναμη μέσα απο τα προϊόντα της αλλά και μέσα απο τις αξίες που προάγει και αυτός ο ρόλος γίνεται ιδαίτερα σημαντικός στις μέρες μας».

Βιργινία Σώκου, Strategic Marketing Director, Eurobank

«Σήμερα που γίνεται όλο και πιο δύσκολη η δημιουργία σχέσης του καταναλωτή με μάρκες και προϊόντα, η πρόκληση του marketing είναι να αναζητά νέους τρόπους που δίνουν την ευκαιρία για έναν πιο ουσιαστικό διάλογο και μια πιο άμεση σύνδεση με το κοινό. Η καμπάνια αυτή είναι μια επικοινωνία που συνδέει όλους όσους έχουν σχέση με παιδιά, πελάτες μας και μη, και βασίζεται σε μια πραγματική αλήθεια και αξία των ημερών μας, και όταν συνδυάζεται με σύγχρονους και καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας, είναι για εμάς στη Εurobank ο πιο σημαντικός διάλογος με τους πελάτες μας».

Σοφοκλής Αλεξόπουλος Group Account & Strategic Planning Director, Τribe

«Μέχρι σήμερα στην Tribe εστιάζαμε περισσότερο στην προϊοντική διάσταση του Μεγάλου Ταμιευτηρίου της Eurobank, που δίνει πρόσθετη αξία στις καταθέσεις. Η σημερινή συγκυρία μάς δίνει την αφορμή να φωτίσουμε τη μεγαλύτερη διάσταση της ιδέας \"Αποταμίευση\" που κρύβει μια αξία που έχουμε όλοι μας ανάγκη σήμερα γιατί αποτελεί τη βάση ενός μηχανισμού που χτίζει αισιοδοξία για το μέλλον. Απευθυνθήκαμε πρώτα στα παιδιά που αντιπροσωπεύουν το μέλλον και την αισιόδοξη ματιά και τους μιλήσαμε για μια άλλη αποταμίευση, που μπορεί να τους δώσει δύναμη και να τα κάνει πιο δημιουργικά στην καθημερινότητά τους».

Γρηγόρης Μουμούρης Creative Director, Tribe

«Επιστρατεύσαμε μια παιδική ιστορία με πρωτότυπο και αισιόδοξο μήνυμα και αισθητική και τη δύναμη της διαδραστικότητας που παρέχουν τα ψηφιακά μέσα, για να εμπνεύσουμε τα παιδιά και να τα φέρουμε σε επαφή με την ιδέα της αποταμίευσης, μιλώντας τη γλώσσα τους».