To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Bose: Στη Grey ο δημιουργικός λογαριασμός

Bose: Στη Grey ο δημιουργικός λογαριασμός
Bose: Στη Grey ο δημιουργικός λογαριασμός

Η κατασκευάστρια εταιρεία ακουστικών και ηχείων, Bose προχώρησε στην πρόσληψη της Grey, προκειμένου να αποτελέσει την πρώτη αποκλειστική παγκόσμια δημιουργική συνεργάτιδα, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικού spec. Μέχρι πρότινος, με εξαίρεση μια συνεργασία με δημιουργική εταιρεία για κάποιο project, η Bose χειριζόταν online το creative κομμάτι, ενώ η διαδικασία του spec "έτρεξε" από το Λονδίνο.

Πρόσθετες πληροφορίες αναφέρουν πως η τεχνολογική εταιρεία αναζητά επίσης μια παγκόσμια PR συνεργάτιδα. Τον Οκτώβριο του 2014, η Bose συγκέντρωσε τις media επιχειρήσεις της σε μια ομάδα του ομίλου Interpublic, αποτελούμενη από τις Mediahub (μέρος της Mullen) και Initiative για τη Βόρεια Αμερική και MediaCom για Ευρώπη, Ασία, Βόρεια Αφρική και Μέση Ανατολή.

Η νίκη της Grey και η ανάληψη του συγκεκριμένου λογαριασμού, ακολουθεί την αποχώρηση του chief creative officer και New York president Tor Myhren για την Apple, στην οποία θα αποτελέσει VP-marketing communications από το πρώτο τρίμηνο του 2016.