To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

GSK: Προχωρά σε δημιουργική αναθεώρηση

GSK: Προχωρά σε δημιουργική αναθεώρηση
GSK: Προχωρά σε δημιουργική αναθεώρηση

Σε αναθεώρηση του ρόστερ δημιουργικών εταιρειών προχωρά η GlaxoSmithKline, η οποία πριν από λίγες ημέρες ολοκλήρωσε το παγκόσμιο media spec που πραγματοποιούσε. Στόχος της φαρμακευτικής εταιρείας είναι να εδραιώσει τη θέση εταιρειών σε ποικίλες προϊοντικές κατηγορίες, ενώ έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν στη διαδικασία εταιρείες εντός κι εκτός ρόστερ.

Με βάση τα παραπάνω, μάρκες όπως η οδοντόπαστα Sensodyne, το αντιαλλεργικό Piriton και το γνωστό Panadol που αντιμετωπίζει τον πόνο, συμπεριλαμβάνονται σε αυτές που λαμβάνουν μέρος στην αναθεώρηση. Σημειώνεται πως για τα τρία brands που αναφέρθηκαν, η Grey είναι εκείνη που επιμελείται τις δημιουργικές τους δραστηριότητες.

Επιπλέον, η CHI & Partners ήταν εκείνη που ανέλαβε τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της σειράς αθλητικής διατροφής Maxinutrition το 2013, ενώ η TBWA χειρίζεται τον λογαριασμό μιας άλλης μάρκας οδοντόπαστας, της Aquafresh.

\"Στο πλαίσιο των καλών επιχειρηματικών πρακτικών που εφαρμόζουμε, επιδιώκουμε διαρκώς να βελτιώσουμε τις εταιρικές μας συνεργασίες, καθώς η συνεισφορά τους είναι καθοριστική στην πορεία μας. Πάντως, δεν υπάρχει πλήρης αναθεώρηση των δημιουργικών μας συνεργασιών σε εξέλιξη\" ανέφερε σχετικά εκπρόσωπος της GSK.