To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

H Arrow για τα Peugeot Scooters

H Arrow για τα Peugeot Scooters
H Arrow για τα Peugeot Scooters

Το σποτ του Vivacity χρησιμοποιεί το concept της «Γαλλικής Επανάστασης» του 1789, ώστε με έξυπνο τρόπο να τονίσει την επαναστατική τιμή του scooter, που είναι…1.789 ευρώ. Το Peugeot Τweet καλεί το κοινό να ζήσει στο ρυθμό της πόλης με το concept -και ομώνυμο jingle- «Let’s Tweet». Τα σποτ, διάρκειας 13 δευτερολέπτων το καθένα, είναι μια παραγωγή της Correct.