To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η AWG Athens για τα Χρυσά Αυγά

Η AWG Athens για τα Χρυσά Αυγά
Η AWG Athens για τα Χρυσά Αυγά

Η AWG Athens σχεδίασε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για τα Χρυσά Αυγά, με πρωταγωνιστή το «Πουλάκι Τσίου», δημιουργώντας μια πολύπλευρη και integrated προσέγγιση επικοινωνίας σε όλα τα κανάλια.

Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος, η καμπάνια της AWG Athens περιλαμβάνει σε above the line επίπεδο: TVC, ραδιοφωνικό spot, αλλά και ολοκληρωμένη digital επικοινωνία με ειδικό concept και διαγωνισμούς, virals, direct marketing καμπάνια με «Τα Αυγά του Μήνα» και microsite.

Αντίστοιχα σε below the line διαμορφώνονται προωθητικές ενέργειες με το Πουλάκι Τσίου στα super market, promotion και POS. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο  της καμπάνιας, η AWG Athens σχεδίασε τις ειδικές συσκευασίες για τα Χρυσά Αυγά, οι οποίες βρίσκονται ήδη στα ράφια των super market.

Στην pre launch φάση, η Politics GlobalCom έχτισε και διαχειρίστηκε τον «ήρωα» Πουλάκι Τσίου, αξιοποιώντας PR πρακτικές στο digital περιβάλλον για να δημιουργήσει επικοινωνιακό «θόρυβο» προς όλες τις κατευθύνσεις, ώστε να προετοιμάσει το έδαφος για το λανσάρισμα.

Με αφορμή την προώθηση της καμπάνιας, ο Ιωσήφ Πάρσαλης, CEO της AWG Athens & Γενικός Διευθυντής της Politics GlobalCom, δήλωσε: «Η στρατηγική σκέψη της ομάδας μελέτησε πολύ πριν γίνει διάσημο το Πουλάκι Τσίου και οδηγήθηκε στην επιλογή του ήρωα για τα Χρυσά Αυγά ως δημιουργικό επικοινωνιακό όχημα στο πλέγμα των ενεργειών που σχεδίασε για να αναδείξει μια φρέσκια εικόνα για τον ηγέτη της αγοράς. Η ευρηματική αξιοποίηση του ήρωα και η επιτυχία της στρατηγικής έως τώρα μας επιβραβεύει και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε δυναμικά σε αποτελεσματική above και below the line επικοινωνία».