To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η νέα καμπάνια του Βερόπουλου

Η νέα καμπάνια του Βερόπουλου
Η νέα καμπάνια του Βερόπουλου

Η επικοινωνία έρχεται ως συνέχεια του προγράμματος «υπεύΦθΗΝΑ» και μέσα από μια σειρά συναισθηματικών εντυπώσεων, η ταινία αναδεικνύει την οικειότητα του χώρου, τη σύνδεση με τα πρόσωπα της οικογένειας και τις καθημερινές τους ανάγκες. «Μικρές ιστορίες» συμπεριφορών μέσα στο κατάστημα, μνήμες που σε όλες και όλους θυμίζουν ένα κομμάτι του εαυτού τους συνθέτουν τη διαχρονική εμπειρία των αγορών στα supermarket Βερόπουλος.

Μάλιστα, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στη διάρκεια του spot... «ο αρχηγός της οικογένειας, αλλά και αυτή που παίρνει τις αποφάσεις, αυτοί που έρχονται 45 χρόνια και αυτός που έρχεται για πρώτη φορά, όλοι είμαστε εδώ».   

Η επικοινωνία κορυφώνεται, τονίζοντας ότι η σημασία της επίσκεψης γίνεται και ζήτημα ουσίας στις μέρες μας, «με σταθερά μειωμένες τιμές σε ακόμα περισσότερα βασικά προϊόντα». Σκηνοθέτης της ταινίας είναι ο Τάκης Ζερβουλάκος και τους συντελεστές οργάνωσε η εταιρεία παραγωγής Stefi.

TAGS: Creativity