To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Sprint για την Knorr

Η Sprint για την Knorr
Η Sprint για την Knorr

Μέσα στοΝ Ιούλιο ξεκίνησε η νέα καμπάνια της Knorr που σχεδίασε η  διαφημιστική Sprint Integrated Communications με κεντρικό μήνυμα-ερώτημα το «Τι καλό θα μαγειρέψουμε;», προσκαλώντας το κοινό της να απολαύσει μια «Απλή καθημερινή κουζίνα… με έμπνευση». Η καμπάνια απευθύνεται σε όλους τους φίλους της μαγειρικής που μεγάλωσαν με νόστιμα και θρεπτικά πιάτα, τα πιάτα της απλής κουζίνας. Η φιλοσοφία της όλης καμπάνιας είναι πως «αυτά τα πιάτα μπορούμε να τα ανακαλύψουμε ξανά. Να τα επαναφέρουμε στο καθημερινό μας τραπέζι... και με μια μικρή βοήθεια από τους chef της Knorr, να τα απογειώσουμε γευστικά»!

H καμπάνια σε online επίπεδο αναπτύσσεται σε ιστοσελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα, στην ιστοσελίδα Knorr.gr, καθώς και στο Facebook/KnorrGreece, συστήνοντας νόστιμες και πρωτότυπες συνταγές, ενώ στο Facebook τρέχει και ειδικό app, που καλεί όσους μαγειρεύουν να στείλουν τη δική τους «εμπνευσμένη» συνταγή και να μπουν σε κλήρωση για να κερδίσουν πλούσια δώρα.

Σε offline επίπεδο τρέχουν  promos σε μεγάλες αλυσίδες supermarket (Μασούτης, Γαλαξίας, Σκλαβενίτης, Βερόπουλος, Χαλκιαδάκης) με δώρα που επιβραβεύουν την επιλογή των προϊόντων της Knorr, όπως ένα εξαιρετικό πολυσέλιδο έντυπο με αγαπημένες συνταγές, πάντα στο concept της «απλής καθημερινής κουζίνας… με έμπνευση».

Από τις 2 Σεπτεμβρίου ξεκίνησε και η καμπάνια στην τηλεόραση, όπου παράλληλα προβάλλονται δύο διαφημιστικά σποτ με πρωταγωνιστές τους σεφ Ντίνα Νικολάου και Βασίλη Καλλίδη. Μέσα από αυτά τα σποτ, οι έμπειροι σεφ δείχνουν πώς με την Knorr μπορούν να απογειωθούν γευστικά, απλά καθημερινά πιάτα.