To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Καμπάνια του Ταχ.Ταμ. απ\'τη Γνώμη+DraftFCB

Καμπάνια του Ταχ.Ταμ. απ\'τη Γνώμη+DraftFCB
Καμπάνια του Ταχ.Ταμ. απ\'τη Γνώμη+DraftFCB

Το concept της ταινίας βασίζεται στο σύγχρονο άνθρωπο, ο οποίος βρίσκεται σε μια  περίοδο αξιολόγησης του παρελθόντος και προβληματισμού για το μέλλον. Ο πρωταγωνιστής, ξανακοιτώντας τα πράγματα από την αρχή, συνειδητοποιεί ότι ίσως κάποια πράγματα από το παρελθόν του να τα άλλαζε, αλλά δεν θα άλλαζε ποτέ τις πραγματικές αξίες της ζωής του και μία από αυτές και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Ένα ιδιαίτερο στοιχείο των ταινιών είναι το τραγούδι «The Times They Are A-Changin» του Bob Dylan, σε μία σύγχρονη διασκευή, που θα είναι πλέον κομμάτι της υπογραφής του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου στο σύνολο της επικοινωνίας του. Σημειώνεται ότι η παραγωγή της ταινίας έγινε από τη Μοδιάνο.