To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Kellogg: Στη JWT τα Special K στις ΗΠΑ

Kellogg: Στη JWT τα Special K στις ΗΠΑ
Kellogg: Στη JWT τα Special K στις ΗΠΑ

Η Kellogg αποφάσισε να μετακινήσει τις δημιουργικές δραστηριότητες του brand Special K από τη μακροχρόνια συνεργάτιδα Leo Burnett στην JWT για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η Leo που έχει συνεργαστεί με την Kellogg για 65 χρόνια, θα διατηρήσει τα δικαιώματά της σε άλλους λογαριασμούς της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των brands πρωινού Frosted Flakes και Pop-Tarts, αλλά και την ευθύνη για τα Special K σε Ευρώπη και Καναδά. Ωστόσο, η απώλεια της αγοράς των ΗΠΑ είναι σημαντική, καθώς αποτελεί βασικό πεδίο δράσης για την Kellogg.

Σημειώνεται πως το brand ξόδεψε περί τα 120 εκατομμύρια δολάρια πέρσι σε μετρήσιμα media στην εν λόγω περιφέρεια, σύμφωνα με την Kantar Media.

Η εταιρεία τροφίμων επιβεβαίωσε την παραπάνω εξέλιξη σε ανακοίνωσή της, επισημαίνοντας πως \"επεκτείνει τον ρόλο της JWT σαν διαφημιστικής συνεργάτιδας για τα Special K, πέρα από την υπάρχουσα Ασία-Ειρηνικό, στις ΗΠΑ και τη Λατινική Αμερική. Η Leo Burnett θα συνεχίσει τη σπουδαία δουλειά για το brand σε Ευρώπη και Καναδά\".