To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κόμβος ιδεών από τη Unilever

 Κόμβος ιδεών από τη Unilever

Σύμφωνα με την FMCG εταιρεία, το λανσάρισμα της crowdsourcing πλατφόρμας με όνομα IDEAS, που έχει σαν στόχο να βοηθήσει τα brands να επενδύσουν απευθείας σε start ups, μέσω της πρωτοβουλιάς Foundry, θα τη βοηθήσει να βρεθεί πιο κοντά στην εύρεση του νέου Facebook!

Σημειώνεται πως η Unilever λάνσαρε τη Foundry την περσινή χρονιά, προσπαθώντας έτσι να βρει καινοτόμα marketing start ups, που εργάζονται σε τομείς, όπως το digital, το content, το social και το mobile, ώστε να βοηθήσει τα brands της.

Ωστόσο, θεωρεί πως με την IDEAS, θα μπορέσει να επενδύσει περισσότερο σε μεμονωμένα άτομα, που έχουν ιδέες και χρειάζονται mentoring.