To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Μια καμπάνια που ήρθε για να μείνει

Μια καμπάνια που ήρθε για να μείνει
Μια καμπάνια που  ήρθε για να μείνει

Η  Άννα Βρεττού,  Advertising Manager της Κωτσόβολος μας μιλάει για τη νέα καμπάνια της αλυσίδας, που εξελίσσεται σε μια ολοκληρωμένη σειρά μίνι επεισοδίων και όπως μας λέει «ήρθε για να μείνει». Αναφέρεται στη νέα δημιουργική προσέγγιση που ακολουθήθηκε, στο χιούμορ και την αισιοδοξία που χαρακτηρίζουν την καμπάνια αλλά και τις εκτελέσεις που αυτή περιλαμβάνει.

adb: Με μια νέα διαφημιστική καμπάνια που χαρακτηρίζεται από μια φρέσκια προσέγγιση μπήκε στην  περίοδο των φετινών εκπτώσεων η Κωτσόβολος. Ποιο είναι το κεντρικό μήνυμα που θέλετε να περάσετε με τη νέα καμπάνια;

Α.Β.:
Με βασικό όχημα το «Πάντα δίπλα σας», δημιουργήσαμε μία νέα διαφημιστική καμπάνια που προβάλλει σε όλο το εύρος της τη φιλοσοφία της αλυσίδας να στέκεται δίπλα στους καταναλωτές που την εμπιστεύονται για τις αγορές τους. Επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε ως πρωταγωνιστές μας γνωστά, δημοφιλή πρόσωπα, τα οποία όμως συνεχίζουν να είναι «οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας» και όλοι μας εύκολα να μπορούμε να ταυτιστούμε μαζί τους. Η ιστορία μας εξελίσσεται σε μία ολοκληρωμένη σειρά μίνι επεισοδίων, στα οποία αποτυπώνονται στιγμές της καθημερινότητάς μας, αναφορικά πάντα με τις αγορές. Με όπλο μας το χιούμορ και την καλή διάθεση, θέλουμε να προβάλλουμε τις δυνατότητες αγορών που έχει ο πελάτης μας στον Κωτσόβολο, είτε αφορά στις προσφορές εν όψει εκπτώσεων είτε τη μεγάλη γκάμα προϊόντων μας ή τις ευκολίες πληρωμής που μπορεί να βρει στα καταστήματά μας.      
 
adb: Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη Lowe Athens; Πώς θεωρείτε ότι αποτυπώθηκαν οι αξίες αλλά και το positioning της μάρκας Κωτσόβολος στη νέα καμπάνια;

Α.Β.:
Στόχος μας και μέρος της κοινής μας αντιμετώπισης με τη Lowe Athens ήταν να σηκώσουμε ένα «βάρος» από το σημερινό, ίσως φοβισμένο και σίγουρα πολύ επιφυλακτικό,  Έλληνα καταναλωτή. Επιδιώξαμε να ακολουθήσουμε μια φρέσκια προσέγγιση με δυναμισμό, ώστε να δημιουργήσουμε μια ιστορία που αναγνωρίζεται εύκολα από τους καταναλωτές και είναι βγαλμένη από τα καθημερινά τους βιώματα. Θέλαμε αυτή η καμπάνια να χτίζει τις αξίες μας και να υπενθυμίζει σε κάθε κατεύθυνση ότι η Κωτσόβολος είναι «Πάντα δίπλα σας».

adb: Επιλέξατε να παρουσιάσετε μια καμπάνια που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μίνι τηλεοπτική σειρά. Γιατί καταλήξατε σε αυτή την απόφαση; Ποια θεωρείτε πως είναι τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου επικοινωνιακού σχήματος;

Α.Β.:
Το συγκεκριμένο concept της μίνι τηλεοπτικής σειράς πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσει να μιλήσουμε καλύτερα στους  Έλληνες καταναλωτές. Θέλαμε μια ιδέα με την οποία θα κάνουμε τον κόσμο να περιμένει κάθε νέο «επεισόδιο» ώστε να εστιάζει στο μήνυμά μας. Επιπλέον, η οικειότητα που προκαλούν τόσο οι γνωστοί πρωταγωνιστές όσο και το ενδιαφέρον που παρουσιάζουν ως χαρακτήρες μέσα στην καμπάνια μας, θα βοηθήσουν στο να «μιλήσουμε» με έναν άμεσο και ευθύ τρόπο πολύ πιο κοντά στο σημερινό καταναλωτή και εν δυνάμει πελάτη μας.   

adb: Σε τι βάθος χρόνου θα εκτυλιχθεί η καμπάνια; Θα ολοκληρωθεί με την περίοδο των εκπτώσεων στις 28 Φεβρουαρίου ή θα συνεχίσει και στο μέλλον;

Α.Β.:
Η καμπάνια μας ήρθε για να μείνει. Είναι μια εξαιρετικά δυνατή ιδέα την οποία θέλαμε να αξιοποιήσουμε σε μια πολύ σημαντική περίοδο, όπως αυτή των χειμερινών εκπτώσεων. Ωστόσο, είναι ταυτόχρονα για εμάς ένας νέος και αισθάνομαι πολύ δημιουργικός τρόπος επικοινωνίας, που αξίζει να καθιερώσουμε για να συνεχίσουμε να χτίζουμε τις σχέσεις ζωής που επιδιώκουμε να έχουμε με τους πελάτες μας.

adb: Ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια, πέρα από το τηλεοπτικό spot; Πώς έχετε κινηθεί όσον αφορά το digital περιβάλλον και ειδικά τα social media;

Α.Β.:
Η νέα μας καμπάνια θα αφήσει το «στίγμα» της σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας μας και φυσικά αυτό περιλαμβάνει και τα ψηφιακά. Πέρα φυσικά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στο www.kotsovolos.gr το look and feel της καμπάνιας, όπως μπορείτε ήδη να διαπιστώσετε κι εσείς, έχει ήδη περάσει στον τρόπο με τον οποίο «μιλάμε» σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter και το Google Plus, ενώ στο κανάλι μας στο YouTube φιλοξενείται εκτός από κάθε «επεισόδιο» και exclusive υλικό που μας συνδέει με τους χαρακτήρες της καμπάνιας, τις συνήθειες και τις «αγοραστικές εμμονές» τους αλλά και τον τρόπο που τα αντιμετωπίζουν μέσα σε ένα κατάστημα Κωτσόβολος.

adb: Η καμπάνια χαρακτηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από την αισιοδοξία και το χιούμορ. Θεωρείτε πως στη δύσκολη οικονομική συγκυρία για όλους η επικοινωνία και το μάρκετινγκ θα πρέπει να προσπαθούν να περνάνε περισσότερο θετικά μηνύματα στο κοινό; Είναι πιο αποτελεσματική αυτή η μέθοδος προσέγγισης;

Α.Β.:
Το σίγουρο είναι ότι εκτός από τις αντικειμενικές δυσκολίες που προκαλεί το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον στα ελληνικά νοικοκυριά, σημαντικό ρόλο στις αντιξοότητες που αντιμετωπίζει σήμερα το λιανεμπόριο παίζει και η ψυχολογία του καταναλωτικού κοινού, η οποία βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα εξαιτίας αυτής της κατάστασης. Το χιούμορ και η αισιοδοξία είναι αναμφισβήτητα ένας τρόπος να «ξεκλειδώσεις» τους καταναλωτές από την ανασφάλεια και να τους βοηθήσεις να επιλέξουν βάσει των δικών τους αναγκών τις λύσεις που τους ταιριάζουν. Θέλουμε να προσφέρουμε παραπάνω αξία στους πελάτες μας και κερδίζοντας συνεχώς την εμπιστοσύνη και την προτίμησή τους να συνεχίσουμε να είμαστε με διαφορά η πρώτη τους επιλογή.

adb: Αν και η επικοινωνία στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών και ειδικά στις περιόδους των εκπτώσεων έχει σαν βασικό άξονα της τιμές και τις προσφορές, το λεγόμενο hard selling, εσείς επιχειρείτε μια πιο δημιουργική προσέγγιση. Θεωρείτε πως η δημιουργικότητα είναι ο καλύτερος δρόμος για την αποτελεσματικότητα;

Α.Β.:
Θα ήταν ψέμα να σας πω πως δεν θα επιθυμούσαμε πάντα και τα δύο ταυτόχρονα. Να παρουσιάζουμε δηλαδή καμπάνιες που «γράφουν» καλά στο κοινό μας και ταυτόχρονα βοηθούν τις επιδόσεις μας. Με αυτή την καμπάνια πιστεύω ότι έχουμε καταφέρει μια πολύ καλή ισορροπία και αυτό οφείλεται στο μεγαλύτερο βαθμό στους συνεργάτες μας στη Lowe Athens και τη Norro Group που σχεδίασαν και υλοποίησαν για εμάς μια ιδέα, που εκτιμώ ότι θα μείνει στο μυαλό των πελατών μας για πολλά χρόνια ενώ θα μας φέρει και τα αποτελέσματα που προσδοκούμε.

adb: Πώς θα χαρακτηρίζατε την καμπάνια με λίγα λόγια, ή αν είναι δυνατόν με μία φράση;

Α.Β.:
Μια φρέσκια ματιά στην καθημερινότητα, με ανθρώπους της «διπλανής πόρτας» που αναζητούν να βελτιώσουν την καθημερινότητά τους, ικανοποιώντας τις καταναλωτικές τους ανάγκες, χάρη στις λύσεις που τους προσφέρει ο Κωτσόβολος.



Lowe Αthens: Κοιτάξαμε γύρω μας…

Η Έλενα Σπυροπούλου Group Account Director, ο Παναγιώτης Τζεμπελίκος Creative Director και ο Δημήτρης Βορίλας Senior Copywriter της Lowe Athens μάς εξηγούν πώς προσέγγισε η διαφημιστική εταιρεία τις επικοινωνιακές ανάγκες της Κωτσόβολος και κατέληξε στη νέα καμπάνια.

adb: Ποιο ήταν το ζητούμενο όσον αφορά τη νέα καμπάνια της Κωτσόβολος; Πάνω σε ποιους επικοινωνιακούς άξονες κινηθήκατε και ποιες θα λέγατε πως ήταν οι προκλήσεις που είχατε να αντιμετωπίσετε τόσο σε επίπεδο ιδέας και σχεδιασμού όσο και υλοποίησης;

Έλενα Σπυροπούλου: Γνωρίζουμε όλοι ότι ο χώρος του retail είναι αρκετά δύσκολος. Πρέπει να μελετάς τον ανταγωνισμό, να προβλέπεις τις κινήσεις του και φυσικά να δημιουργείς πάντα εξαιρετική επικοινωνία.  Όταν πήραμε το brief απ’ τον  Κωτσόβολο, το ζητούμενο ήταν διπλό: μια καμπάνια εκπτώσεων που να «μιλάει» με τιμές αλλά να έχει και μια φρέσκια ιδέα που θα μπορεί να «κουβαλά» την επικοινωνία του πελάτη όλη τη χρονιά.

Παναγιώτης Τζεμπελίκος: Για να βρούμε την ιδέα, απλά κοιτάξαμε γύρω μας… στις σημερινές συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια ακούμε συνεχώς τα ίδια και τα ίδια, ξανά και ξανά: Κρίση. Κρίση. Κρίση. Μνημόνιο. Μνημόνιο. Μνημόνιο. Ο κόσμος έχει έρθει σε ένα τέλμα. Οι καταναλωτές έχουν κολλήσει. Έχουν κολλήσει στα προβλήματά τους και δεν μπορούν να δουν τη λύση που είναι μπροστά τους. Αυτή λοιπόν είναι και η ιδέα μας. Μέσα από χιουμοριστικούς διαλόγους, με έντονη χρήση επανάληψης σε κάθε ατάκα, καθημερινοί άνθρωποι αρχικά κολλάνε στο πρόβλημά τους μέχρι να βρουν τη λύση που ήταν πάντα μπροστά τους… τον Κωτσόβολο. Όταν λοιπόν το συνειδητοποιούν, όλοι αναφωνούν αμέσως «Αυτό ξαναπές το».

Δημήτρης Βορίλας: Για να γίνει ακόμα πιο ξεχωριστή η επικοινωνία μας, λανσάραμε την καμπάνια σαν μια μίνι τηλεοπτική σειρά, όπου κάθε spot είναι και ένα επεισόδιο. Πρωταγωνιστές μας είναι ένα ιδιαίτερα αγαπητό δίδυμο ηθοποιών, ο Κώστας Κόκλας και η Ζέτα Δούκα, που πλαισιώνονται από ένα ταλαντούχο cast, ώστε να κάνουμε ακόμα πιο διάσημη και πετυχημένη την καμπάνια μας. Ο σχεδιασμός της καμπάνιας πήρε αρκετό χρόνο, ωστόσο η υλοποίηση δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολη, ίσα-ίσα που τα γυρίσματα ήταν μια πολύ ευχάριστη διαδικασία με άφθονο γέλιο. Η συνεργασία μας τόσο με το σκηνοθέτη Μπάμπη Μακρίδη, που αγκάλιασε αμέσως την ιδέα με το ταλέντο του, όσο και με τη Norro Group, που υλοποίησε με επιτυχία μια δύσκολη παραγωγή με πολλές ταινίες, ήταν εξαιρετική.

\"\"

Oι συντελεστές της καμπάνιας

Για τη Lowe Athens

Δημιουργικό


Creative Director: Παναγιώτης Τζεμπελίκος

Senior Copywriter: Δημήτρης Βορίλας

Art Director: Δήμητρα Παπανίκου

Παραγωγή

Production Director: Μαρία Φύτρου

Client Service Group Account Director: Έλενα Σπυροπούλου

Account Supervisor: Ελένη Αρδίζογλου

Account Manager: Ματίνα Τσιγκάκου

Για τη Norro Group

Παραγωγή: Norro Group

Παραγωγός: Κωνσταντίνος Καρυάτης

Δ/ση παραγωγής: Παναγιώτης Καραμπίνης - Pan Production

Σκηνοθεσία: Μπάμπης Μακρίδης

Δ/ση Φωτογραφίας: Δημήτρης Κυριάκου

Art Director: Δημήτρης Κατσίκης

Β. Σκηνοθέτη: Μερώπη Βεργή

Casting: FIN

Για την Κωτσόβολος

Εμπορικός Διευθυντής: Κώστας Στράτης

Advertising Manager:  Άννα Βρεττού


Οι πρωταγωνιστές μάς είπαν:

1. Πώς ήταν η εμπειρία σας στο διαφημιστικό της Κωτσόβολος;
2. Το χιούμορ, το οποίο διακρίνει και την καμπάνια, είναι ένας τρόπος για να μην… «παραμιλήσουμε» στην εποχή που ζούμε;
3. Ο Κωτσόβολος με τόσα χρόνια ιστορίας είναι κομμάτι της ζωής μας;

Κώστας Κόκλας

Μια όμορφη εκδρομή στον κόσμο του Κωτσόβολου
 

1. Παρά το πρωινό ξύπνημα (ordino 06:30 π.μ.), η συνάντηση με τους συντελεστές της διαφημιστικής εταιρείας & του «πελάτη» έγινε σε ένα κλίμα ευχάριστης, δημιουργικής διάθεσης. Σε ένα εξαιρετικό περιβάλλον, στο πραγματικά τεράστιο κατάστημα του Κωτσόβολου στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Οι έμπειροι συντελεστές βοήθησαν ώστε να μετατραπεί μια μέρα κοπιαστικής δουλειάς σε μια όμορφη εκδρομή στον «κόσμο» του Κωτσόβολου. Σας ευχαριστώ για την εμπειρία!
 
2. Το χιούμορ είναι το αντίδοτο στη μιζέρια και τα αδιέξοδα. Είναι η κοινή γλώσσα που μας κάνει ανεκτικούς, μας κάνει ανθεκτικούς και μας ενώνει. Ο ένας για τον άλλο αδέρφια, όλα θα πάνε καλά!
 
3. Ήταν αρχές της δεκαετίας του ’90 και ερχόμενος στην Αθήνα για να σπουδάσω χρειάστηκε να φτιάξω το πρώτο μου νοικοκυριό - ψυγείο, φουρνάκι, τηλεόραση. Πού αλλού; Βεβαίως Κωτσόβολος και στις τιμές καλόβολος. Εκεί στο κατάστημα της Πατησίων. Προχθές επισκέφθηκα μαζί με το γιο μου το κατάστημα της Γλυφάδας για να διαλέξει την πρώτη του παιχνιδομηχανή. Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια.

Ζέτα Δούκα
Μια τέλεια εμπειρία
 

1. Ήταν υπέροχη! Οργανωμένο στην εντέλεια, το γύρισμα κύλησε σαν «νεράκι», με πολύ κέφι από όλους τους συντελεστές και άφθονο γέλιο! Πραγματικά, δεν θυμάμαι ούτε μια στιγμή να μην προσπαθώ να συγκρατήσω τα γέλια μου... Τέλεια εμπειρία!

2. Σαφώς! Είναι το μόνο όπλο μας ενάντια στη μιζέρια και το «ό,τι να ‘ναι» των ημερών μας.

3. Προσωπικά, είναι το πρώτο όνομα καταστήματος που μου έρχεται στο μυαλό όταν χρειάζομαι ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές. Θεωρώ ότι το ίδιο ισχύει για πολλούς  Έλληνες και εύχομαι αυτή η διαφημιστική καμπάνια να τον αναδείξει σε απόλυτο κυρίαρχο!