To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Misko & Soho Square «κάνουν τη μαγειρική απόλαυση»

Misko & Soho Square «κάνουν τη μαγειρική απόλαυση»
Misko & Soho Square «κάνουν τη μαγειρική απόλαυση»

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ποιοι είναι οι στόχοι της νέας καμπάνιας για τη Misko, που υπογράφει η Soho Square; Ποιο ήταν το brief που σας δόθηκε και πώς «απαντήσατε» στα ζητούμενα;

Γιώργος Γαρεφαλάκης:
Οι μαγειρικές απαιτήσεις είναι πολύ μεγάλες για τη νέα μαγείρισσα, η οποία ανταγωνίζεται σε multitasking τη θεά Kali.  Έχει παιδιά, έχει την καριέρα της, έχει τη γιόγκα και τη ζούμπα της, έχει δημιουργικότητα και άπειρες ιδέες. Αυτό που δεν έχει είναι... χρόνος. Δεν έχει χρόνο για δύσκολες και απαιτητικές παρασκευές, δεν έχει χρόνο για προετοιμασία, δεν έχει χρόνο για every day ψώνια. Ταυτόχρονα, έχει πολλές αναπαραστάσεις από μαγειρικές εκπομπές, blogs και social media, οπότε ο δημιουργικός πήχυς της είναι ψηλά.  Στόχος μας ήταν να μιλήσουμε σε αυτήν την κοπέλα.  Άμεσα και ειλικρινά. Δείχνοντάς της ότι όταν έχει μια καλή και νόστιμη βάση όπως τα ζυμαρικά Misko, μπορεί να παίξει με τα υλικά που έχει στη διάθεσή της, αφήνοντας την έμπνευσή της να οδηγήσει χωρίς ρίσκο, δίνοντας ένα πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

adb: Γιατί εστιάσατε στην απόλαυση της μαγειρικής; Πώς συνδέεται αυτό το concept με τα ζυμαρικά Misko;

Γ.Γ:
Οι παλιότερες γενεές εστίαζαν στην ακριβή παραδοσιακή εκτέλεση των συνταγών.  Ύστερα ήρθαν οι τηλε-σεφ, που έδωσαν μια σειρά από καινούργιες οδηγίες και νέους κανόνες της κουζίνας. Τώρα πια όμως οι νέες κοπέλες έχουν τόσο πολύπλευρη μαγειρική κουλτούρα, που δεν έχουν ανάγκη κανέναν να τους πει τι θα κάνουν. Μπορούν να πάρουν ιδέες από πολλές πηγές και να να πειραματιστούν με διάφορα υλικά.  Έτσι η όλη μαγειρική διαδικασία γίνεται πολύ πιο ελεύθερη, πιο fun, πιο απολαυστική.  Όταν η βάση για τις συνταγές τους είναι ποιοτικά, νόστιμα και δικαιωμένα από το χρόνο ζυμαρικά, όπως τα Misko, τότε η απόλαυση χαρακτηρίζει και το αποτέλεσμα.

adb: Πέρα από την ταινία, ποιες άλλες εκτελέσεις θα περιλαμβάνει η καμπάνια; Θα υπάρχει digital παρουσία;

Γ.Γ:
Στο τηλεοπτικό μέρος της καμπάνιας, ένας αυστηρός και τυπικός σεφ διαλύεται από την «αιρετική» δημιουργικότητα μιας νέας νοικοκυράς. Αυτό ακριβώς το concept θέλαμε να μεταφέρουμε και σε digital γλώσσα. Το digital activation της καμπάνιας σε καλεί να «ξε-τρελάνεις» το σεφ με τις επιλογές σου, σε υλικά και τρόπο μαγειρέματος, σε ένα ελληνικό πιάτο τη συνταγή του οποίου θεωρούμε δεδομένη: το παστίτσιο. Οι συμμετέχοντες διασκεδάζουν κάνοντας τα νεύρα του σεφ «μακαρόνια», ενώ ταυτόχρονα πειραματίζονται με διάφορα υλικά φτιάχνοντας απρόσμενα και «σιελορροϊκά» παστίτσια. Ουσιαστικά, ενθαρρύνουμε τον κόσμο να απολαύσει τη μαγειρική χωρίς περιορισμούς σε όλα τα επίπεδα.  Όλοι θα γελάσουν, όλοι θα αποκτήσουν κάποια καινούργια μαγειρικά skills και κάποιοι θα κερδίσουν τα ζυμαρικά μιας ολόκληρης χρονιάς!

adb: Ποιες είναι οι προκλήσεις όταν πρέπει να δημιουργήσεις μια καμπάνια για ένα πολύ δυνατό και καταξιωμένο brand, το οποίο παράλληλα έχει να επιδείξει στην πορεία των ετών και διαφημίσεις και σλόγκαν που έχουν μείνει στο μυαλό του καταναλωτή;

Γ.Γ: 
Όταν ένα brand έχει μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία, δημιουργείται μια ταυτότητα με όγκο και εκτόπισμα. Είναι πάντα στη διακριτική μας ευχέρεια να αντιμετωπίσουμε την ταυτότητα αυτή: α. σαν ένα ταβάνι που αφενός μας προστατεύει αλλά αφετέρου μας περιορίζει, ή β. σαν ένα μεγάλο stepping stone που μπορεί, ακριβώς λόγω του όγκου και του εκτοπίσματός του, να μας πετάξει ακόμα πιο ψηλά. Προσωπικά προτιμώ το β. Ούτως ή άλλως, όταν κάποια από τα βασικά σου μηνύματα έχουν εντυπωθεί σε βάθος χρόνου στο μυαλό του κόσμου, εσύ μπορείς να ασχοληθείς με πιο συγκεκριμένες και insightful περιοχές, χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να ανακαλύπτεις τον τροχό.

adb: Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε με τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Misko; Ποιες αξίες και χαρακτηριστικά του brand θέλετε να προβάλετε;

Θάνος Αθανασόπουλος:
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Misko παρακινεί τους καταναλωτές να διασκεδάζουν και να απολαμβάνουν την κάθε μέρα και τους ενθαρρύνει να πειραματίζονται, να είναι δημιουργικοί και να δοκιμάζουν νέα πράγματα. Γιατί, με Misko η μαγειρική γίνεται απόλαυση! Από την προετοιμασία και το σερβίρισμα μέχρι την ώρα του φαγητού, σκοπός της μάρκας είναι να βοηθήσει όλους τους λάτρεις των ζυμαρικών να δημιουργήσουν γευστικές αναμνήσεις και να ξεκλειδώσουν στιγμές ευτυχίας γι’ αυτούς και για τους αγαπημένους τους. Γιατί όταν κάποιος μαγειρεύει με ζυμαρικά Misko, είναι πάντα σίγουρος για το νόστιμο αποτέλεσμα αλλά και την ποιότητα του πιάτου που σερβίρει.

adb: Η νέα εποχή της Misko σε τι συνίσταται; Τι αλλάζει στην πρόταση της μάρκας στον καταναλωτή αλλά και στον τρόπο με τον οποίο τον προσεγγίζει;

Θ.Α:
Για εμάς, στη Misko η καινοτομία είναι ζήτημα πρωταρχικής σημασίας και την εφαρμόζουμε στην πράξη από το 1927 που ιδρύθηκε η εταιρεία. Στόχος μας είναι να συμβαδίζουμε με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες κοινωνικές τάσεις και να εκπληρώνουμε τις απαιτήσεις της εκάστοτε εποχής, με γνώμονα το σεβασμό προς τον καταναλωτή. Σε αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, τα τελευταία χρόνια έχουμε αξιοποιήσει εκτός από τα offline κανάλια επικοινωνίας, πολύ δυναμικές online καμπάνιες και τρόπους επικοινωνίας, αξιοποιώντας έτσι και τις δυνατότητες που προσφέρουν το digital & τα social media, ανοίγοντας κανάλια αμοιβαίας επικοινωνίας με τους φίλους της Misko, αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες και την καθημερινότητά τους.

adb: Θα υπάρξουν και άλλες ενέργειες marketing για τη Misko προσαρμοσμένες στο concept «κάνει τη μαγειρική απόλαυση»;

Θ.Α: 
Όλες μας οι καμπάνιες και ενέργειες marketing, εν γένει, σχεδιάζονται και υλοποιούνται με συνολική προσέγγιση, 360o. Στο πλαίσιο αυτό της νέας επικοινωνιακής πλατφόρμας, είμαστε από την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου στον «αέρα» με μια μοναδική digital καμπάνια μέσα από microsite της Misko (http://ksetrelanetonchef.misko.gr/) με τίτλο «Ξετρέλανε τον σεφ», με τον τηλεοπτικό ήρωα της καμπάνιας μας. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μια πρωτοποριακή εφαρμογή με έντονα χιουμοριστικά στοιχεία αλλά και τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τον κάθε χρήστη ξεχωριστά, μέσω της οποίας έχει τη δυνατότητα να επιλέξει διαφορετικά υλικά για να κάνει το παστίτσιο της αρεσκείας του.

adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback που λαμβάνετε για την καμπάνια;

Θ.Α:
Τα πρώτα σχόλια που έχουμε λάβει μετά την παρουσίαση της νέας διαφημιστικής μας καμπάνιας είναι πολύ ενθαρρυντικά, γεγονός που αποτελεί επιβράβευση και αναγνώριση της σκληρής δουλειάς και της προσπάθειας μιας μεγάλης ομάδας. Αυτό που μας κάνει μεγάλη εντύπωση είναι ότι εισπράττουμε πλήθος θετικών μηνυμάτων από τους καταναλωτές της νέας γενιάς. Είναι εξαιρετικά συγκινητικό δε το γεγονός πως αναγνωρίζουν τον εαυτό τους στη νέα μας καμπάνια και τους εμπνέει να πειραματιστούν στην κουζίνα τους. Γιατί με τη Misko το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο και η Μαγειρική σου γίνεται Απόλαυση!

Συντελεστές

MISKO

Marketing Director: Θάνος Αθανασόπουλος
Μarketing Manager: Μιχάλης Μάνθος
Brand Manager: Σταύρος Σχετάκης

SOHO SQUARE
Strategic Planning Director: Μιχάλης Κροκίδης
Business Unit Director: Φανή Παπαδοπούλου
Account Director: Θοδωρής Κεχαϊδης:
Account Manager: Κορίνα Χατζηιωσήφ
Creative Director: Γιώργος Γαρεφαλάκης
Αrt Director/UI/UX Designer: Νέστορας Κεχαγιάς
Copywriter: Κώστας Χαλιώτης
Copywriter: Γιώτα Μαζιώτη

FOSS
Παραγωγός: Μιχάλης Αλεξάκης
Σκηνοθέτης: Χάρης Βαφειάδης
 

TAGS: Creativity