To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα συνεργασία, νέα αφετηρία

Νέα συνεργασία, νέα αφετηρία
Νέα συνεργασία, νέα αφετηρία

Η Magiq Doorz ανέλαβε, μετά από κλειστό spec, το σύνολο της προϊοντικής επικοινωνίας «Creta Farms Εν Ελλαδι» της Creta Farms. Η εν λόγω συνεργασία περιλαμβάνει τη χάραξη της στρατηγικής επικοινωνίας, την παραγωγή τηλεοπτικής καμπάνιας, καθώς και το σχεδιασμό και την υλοποίηση και άλλων σχετικών δημιουργικών για τα υπόλοιπα ΜΜΕ.

Νέα εποχή Creta Farms Εν Ελλάδι

Η Creta Farms αποτελεί σήμερα την κορυφαία εταιρεία στην αγορά αλλαντικών και παραγωγής χοιρινού κρέατος στην Ελλάδα. Από το 2001, με το λανσάρισμα της υψηλής διατροφικής αξίας σειράς αλλαντικών Εν Ελλάδι (μία παγκόσμια καινοτομία, δεδομένου ότι πρόκειται για τα μόνα αλλαντικά στον κόσμο που παρασκευάζονται με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο σε αντικατάσταση μέρους του ζωικού λίπους) καθιέρωσε νέες συνήθειες στη διατροφή μας και, ταυτόχρονα, άλλαξε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την έννοια των αλλαντικών. Σήμερα, νέος, επικοινωνιακός αυτή τη φορά, στόχος της Creta Farms είναι να προβάλει τη γευστική υπεροχή και τα πλεονεκτήματα νοστιμιάς που προσδίδει το ελαιόλαδο στα προϊόντα Εν Ελλάδι.

Η Magiq Doorz δημιουργεί… «ό,τι πιο νόστιμο εν Ελλάδι»

Στη νέα επικοινωνιακή πλατφόρμα, που δημιούργησε η Magiq Doorz για λογαριασμό της Creta Farms, η απόλαυση αναδεικνύεται ο νέος πρωταγωνιστής για όλα τα αλλαντικά εν Ελλάδι. Με κεντρικό σύνθημα «ό,τι πιο νόστιμο εν Ελλάδι» και με ανεπιτήδευτο ύφος και εικόνες, ο καταναλωτής αναγνωρίζει στα διαφημιστικά σποτ της Magiq Doorz για τα προϊόντα Εν Ελλάδι τη δική του καθημερινότητα, στην οποία ένα ποιοτικό αλλαντικό συνεπάγεται και μεγάλη απόλαυση! Χωρίς υπερβολές και περιττά λόγια, αλλά με έμπνευση από την καθημερινότητα του Έλληνα!

Πρώτα δείγματα γραφής με πάριζες και γαλοπούλες Εν Ελλάδι

Ήδη, το πρώτο διαφημιστικό σποτ της καμπάνιας για τις πάριζες Εν Ελλάδι βρίσκεται «στον αέρα», δίνοντας μια πρώτη γεύση για το τι πρόκειται να ακολουθήσει. Ο νεαρός ήρωας είναι τόσο αφοσιωμένος στην απόλαυση που του προσφέρει ένα σάντουιτς με πάριζα Εν Ελλάδι, που δεν συγκινείται από τη φωνή της λογικής, η οποία τον «βομβαρδίζει» με ερωτήσεις, προκειμένου να εκμαιεύσει γιατί του αρέσει τόσο πολύ αυτό που τρώει, εκθέτοντας μάλιστα ένα-ένα τα ποιοτικά πλεονεκτήματα που διακρίνουν τις πάριζες Εν Ελλάδι. Αυτό που τον συγκινεί -κατά δήλωσή του- είναι ότι «είναι νόστιμο!»! Και, πολύ απλά, παίρνει το χρόνο του προκειμένου να το απολαύσει! Στο ίδιο πνεύμα κινούνται και οι επόμενες ταινίες της καμπάνιαςγια τις γαλοπούλες και το νέο ψητό κοτόπουλο Εν Ελλάδι.

Η παραγωγή του διαφημιστικού έγινε με πολύ κέφι και όρεξη, από την Boo Productions, σε σκηνοθεσία του Mike Μπέκου, φωτογράφιση του Μάριου Θεολόγη και food styling της Τίνας Webb. Η Άσπα Τοπαλίδου, Marketing Director της Creta Farms, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε τη Magiq Doorz στην οικογένεια του Εν Ελλάδι! Το Εν Ελλάδι αποτελεί μια εμβληματική μάρκα, που έχει εδραιωθεί τόσο στην αγορά, όσο και στις καρδιές και το μυαλό των Ελλήνων καταναλωτών. Με συστατικό του το ελαιόλαδο καταφέρνει να προσφέρει προϊόντα που συνδυάζουν μοναδικά υψηλή διατροφική αξία με κορυφαία γεύση. Στη γεύση του και τη νοστιμιά του επικεντρώνεται και η νέα καμπάνια, που με άμεσο, φρέσκο και ζωντανό τρόπο καταφέρνει να \"περάσει\" στο κοινό όλες τις αξίες της αγαπημένης μας μάρκας». Ενώ ο Δημήτρης Καλαντζής, Head of Creative της Magiq Doorz, επεσήμανε σχετικά: «Για την καμπάνια του Εν Ελλάδι αντλήσαμε έμπνευση από τη δικιά μας εμπειρία! Tο πρώτο brainstorming συνοδεύτηκε από την κατανάλωση του προϊόντος και αντικρίζοντας ο ένας τον άλλον να απολαμβάνει με αφοσίωση τις νοστιμιές της Creta Farms, η απόφαση της δημιουργικής ομάδας ήταν ομόφωνη: αυτό έπρεπε να αποτυπωθεί και στην καμπάνια, δηλαδή απλά και με σαφήνεια η απόλαυση που προσφέρει η κατανάλωσή τους».

Η συνέχεια επί της οθόνης…

…καθώς και σε άλλα μέσα με καταχωρίσεις, ένθετα, έντυπα, social media, digital κ.ά., επικοινωνώντας πάντα πως «ό,τι πιο νόστιμο εν Ελλάδι!»