To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο δημιουργικό spec από το Johnnie Walker

Παγκόσμιο δημιουργικό spec από το Johnnie Walker
Παγκόσμιο δημιουργικό spec από το Johnnie Walker

Σε αναθεώρηση των παγκόσμιων δημιουργικών δραστηριοτήτων του Scotch whisky brand Johnnie Walker προχωράει η Diageo, η οποία έχει επιβεβαιώσει πως θα «τρέξει» αυτόνομα τη διαδικασία με μια μικρή shortlist εταιρειών.

Η ΒΒΗ, που χειρίζεται τον εν λόγω λογαριασμό για 15 χρόνια περίπου, έχει ήδη προσκληθεί να συμμετάσχει στη διαδικασία. «Η σχέση του brand με τη BBH έχει αποδειχθεί πολύ επιτυχημένη, καθώς η συνεργάτιδα διαφημιστική εταιρεία έχει δημιουργήσει βραβευμένες δουλειές,  εξαιρετικής δημιουργικότητας» τόνισε αρχικά ο global brand director του Johnnie Walker, Guy Escolme για να συνεχίσει: «Σαν ηγέτης της αγοράς, το Johnnie Walker αισθάνεται πως έχει έρθει η ώρα για να προσκαλέσει επιλεγμένες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της BBH, και να δει πώς μπορεί να προχωρήσει μελλοντικά».

Σημειώνεται πως το whisky brand διατηρεί συνεργασία και με άλλες εταιρείες που βρίσκονται στο παγκόσμιο ρόστερ του, όπως η Anomaly New York, η οποία δημιούργησε το video «Gentleman’s Wager» με πρωταγωνιστή τον Βρετανό ηθοποιό Jude Law.