To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ryanair: Στη Dare ο ευρωπαϊκός λογαριασμός

Ryanair: Στη Dare ο ευρωπαϊκός λογαριασμός
Ryanair: Στη Dare ο ευρωπαϊκός λογαριασμός

Η ίδια εταιρεία είχε συνεργαστεί με τον αερομεταφορέα το 2014 πάνω σε συγκεκριμένο project, δημιουργώντας έτσι την πρώτη πανευρωπαϊκή του καμπάνια, τον Απρίλιο. Προηγουμένως και για περισσότερα από 20 χρόνια, η Ryanair δεν είχε συνεργαστεί ξανά με άλλη αεροπορική εταιρεία.

\"Διαθέτουμε συναρπαστικές καινοτομίες, που θέλουμε νε επικοινωνήσουμε μέσα στα δυο επόμενα χρόνια. Η Dare μας βοήθησε να καταγράψουμε θετική πορεία το 2014 και μας αρέσει που θα συνεχίσουμε να χτίζουμε με αυτή\" τόνισε σχετικά ο chief marketing officer της Ryanair, Kenny Jacobs.

Σημειώνεται πως τα media της αεροπορικής χειρίζεται η MediaCom, ενώ την προηγούμενη χρονιά ξόδεψε σε media σκοπούς, σύμφωνα με τη Nielsen, περί τα 6,7 εκατομμύρια λίρες.