To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Soho & OgilvyOne για την Aegean!

Soho & OgilvyOne για την Aegean!
Soho & OgilvyOne για την Aegean!

Η ταινία μεταφέρει τους τηλεθεατές σε ένα ελληνικό στρατόπεδο, μέσα στο οποίο έρχονται κοντά Έλληνες από κάθε γωνιά της χώρας. Ένας Κεφαλονίτης προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει το “φούιτ” ενός Θεσσαλονικιού. Ένας Αθηναίος επιδεικνύει με καμάρι τη διάσημη χιπστερική γενειάδα του στον Καρδιτσιώτη ανώτερό του. Ένας Μυτιληνιός λοχαγός πιάνει έναν Κρητικό να λουφάρει, και ένας Ικαριώτης υποδέχεται, ή μάλλον δεν υποδέχεται, τον Ταξίαρχο.

“Υπάρχει κάτι ακόμα που φέρνει κοντά όλους τους Έλληνες. Το δίκτυό μας” καταλήγει η καμπάνια, η οποία λανσάρει και τη νέα υπογραφή της Aegean “Για κάθε “μακριά” που θες να φέρεις κοντά”.

Η καμπάνια πλαισιώνεται από ραδιοφωνικό και ένα επιπλέον μικρής διάρκειας προϊοντικό τηλεοπτικό της Soho Square, καθώς και online καμπάνια με display advertising, YouTube και Facebook ads που δημιούργησε η OgilvyOne.

Την ταινία σκηνοθέτησε ο Χρήστος Κανάκης σε παραγωγή της Foss Productions.

TAGS: Creativity