To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Sony Mobile: Νέα παγκόσμια καμπάνια

Sony Mobile: Νέα παγκόσμια καμπάνια
Sony Mobile: Νέα παγκόσμια καμπάνια

Τη δέσμευσή της στο online πεδίο αποδεικνύει η Sony Mobile, με το λανσάρισμα μιας νέας παγκόσμιας brand positioning και communications πλατφόρμας, η οποία αποτελεί μέρος σχετικής καταναλωτικής καμπάνιας.

Η τεχνολογική εταιρεία ευελπιστεί πως με αυτό τον τρόπο θα εμπνεύσει τους καταναλωτές να \"ανακαλύψουν το ξεχωριστό στην καθημερινότητα\", με την καμπάνια η οποία παρουσιάζει χρήστες του Xperia smartphone και των wearable συσκευών.

Τη δημιουργία υπογράφει η Adam & Eve κι έχει τίτλο \"Everyday Extraordinary\", ενώ αφηγείται την ιστορία επτά υποστηρικτών της. Η καμπάνια θα \"τρέξει\" σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω print, OOH, digital και TV, με ένα φιλμ 80 δευτερολέπτων και άλλα, ξεχωριστά μικρότερα φιλμς, ενώ θα έχει έχει παρουσία και στα social media με το hashtag #ICan. 

Σύμφωνα με την εταιρεία, η επένδυση για τη νέα καμπάνια είναι παρόμοια με αυτή για την παρόμοια περσινή, που αφορούσε στο λανσάρισμα του Xperia Z3.