To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην Anomaly το δημιουργικό του Johnnie Walker

Στην Anomaly το δημιουργικό του Johnnie Walker
Στην Anomaly το δημιουργικό του Johnnie Walker

Η Diageo ανέθεσε στην Anomaly τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού του Johnnie Walker, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec, στο οποίο συμμετείχαν επίσης η Bartle Bogle Hegarty (χειριζόταν τον λογαριασμό τα 15 τελευταία χρόνια), BBDO, Ogilvy & Mather και Wieden + Kennedy.

Οι εταιρείες συναντήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες με τον πελάτη στο Άμστερνταμ για τις τελικές επαφές γύρω από το scotch whiskey brand, το οποίο ξόδεψε 40 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα το 2013. Η BBH έχει δημιουργήσει στο παρελθόν αρκετά αναγνωρίσιμα σποτς για το Johnnie Walker.

Στο μεταξύ, η απόφαση της Diageo να προχωρήσει σε δημιουργική αναθεώρηση, προκάλεσε έκπληξη σε ορισμένους παρατηρητές της αγοράς, οι οποίοι αντιμετώπισαν τη στρατηγική \"Keep Walking\" που είχε δημιουργήσει η BBH σαν μια από τις κορυφαίες στο marketing οινοπνευματωδών.

Μάλιστα, όταν κυκλοφόρησε η πρώτη καμπάνια το 2000, οι πωλήσεις του brand αντιπροσώπευαν το 13% της παγκόσμιας αγοράς και στο τέλος του 2013 είχαν ξεπεράσει το 20%. Παρ\' όλα αυτά, η εταιρεία έκρινε πως είχε φτάσει η ώρα για αλλαγή και αποφάσισε να προχωρήσει με την Anomaly.