To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το καλό διακρίνεται!

Το καλό διακρίνεται!
Το καλό διακρίνεται!

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Η J. Walter Thompson Athens απέσπασε Silver Award στα φετινά Epica Awards 2015 για το έργο “Hang Gliding” για το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι. Τι θεωρείτε πως σας χάρισε αυτήν τη σημαντική διάκριση;

Γιάννης Τσαγκανέλιας - Αssociate Creative Director / J. Walter Thompson:
Τα Epica Awards είναι ένας σημαντικός θεσμός για την παγκόσμια διαφημιστική αγορά και για μας είναι ακόμα σημαντικότερο ότι η ταινία μας για το Ζαγόρι ήταν η μόνη ελληνική συμμετοχή που διακρίθηκε. Πιστεύουμε ότι το βραβείο δόθηκε επειδή η ιδέα δεν παρέμεινε μόνο ιδέα με μια πολύ καλή παραγωγικά εκτέλεση, αλλά έγινε και πράξη. Καθώς στον κόσμο υπάρχουν πολλά προβλήματα που σχετίζονται με τον άνθρωπο και την κοινωνία, μια κίνηση με ψυχή αλλά και με έμπρακτο όφελος, αγγίζει, ευαισθητοποιεί και εμπνέει.
 
adb: Ποια είναι, κατά τη γνώμη σας, τα χαρακτηριστικά της καμπάνιας που την έκαναν να ξεχωρίζει;

Ζέφη Δεμέναγα - Client Service Director / J. Walter Thompson:
Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια στρατηγική πέρα από τα προϊοντικά χαρακτηριστικά του νερού, πάνω από την κατηγορία.  Έμπνευσή μας οι αξίες της μάρκας και σκοπός της καμπάνιας μας, να δείξει ότι το Ζαγόρι είναι ο πρεσβευτής του καλού. Αυτό είναι κάτι που το έχει στο DNA της η μάρκα.  Έχει γράψει ιστορία στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.  Ό,τι κάνει το αποδεικνύει. Πράττει κοινωνικά και αυτό αναγνωρίζεται και διακρίνεται. Η πρόκλησή  μας ήταν το γεγονός ότι ο πήχυς ήταν ψηλά. Η αλήθεια της ιδέας όμως φαίνεται πως μετέδωσε το μήνυμα με τρόπο που άγγιξε την Επιτροπή που το αγκάλιασε.

adb: Η καμπάνια προκρίθηκε στη shortlist και στα βραβεία Golden Drum. Τι σημαίνουν για την εταιρεία αυτές οι διεθνείς διακρίσεις, οι οποίες ήταν και οι μοναδικές από τη χώρα μας στις εν λόγω διοργανώσεις; Λειτουργούν σαν κίνητρο για ακόμη περισσότερη προσπάθεια;

Δημήτρης Δρακάτος - Associate Creative Director / J.Walter Thompson:
Είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’ αυτές τις διεθνείς διακρίσεις. Αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση για τη δουλειά μας. Είναι ένα επιπλέον κίνητρο για μας για ακόμη περισσότερες ιδέες. H συνεργασία μας με την εταιρεία Χήτος για το Ζαγόρι, που συμβάλλει στο να βοηθάει την κοινωνία μας ως πρεσβευτής του καλού, μας δίνει έμπνευση για να δημιουργήσουμε και να αναδείξουμε το «καλό που έχουμε μέσα μας» και στο μέλλον!

adb: Θεωρείτε πως οι διακρίσεις -και πιο συγκεκριμένα η διάκριση στα Epica Awards- δείχνουν πως το ελληνικό διαφημιστικό προϊόν έχει εξελιχθεί και μπορεί να ανταγωνίζεται επί ίσοις όροις δουλειές από το εξωτερικό;

Tάκης Λιαρμακόπουλος - Vice President CCO / J.Walter Thompson:
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ως προς αυτό... Και το γραφείο μας το έχει αποδείξει ξανά και ξανά! Θα θυμάστε ασφαλώς ότι έχουμε μεγάλες διακρίσεις ειδικά στα Epica Awards. Η διοργάνωση αυτή είναι από τις πιο σημαντικές στο χώρο της επικοινωνίας διεθνώς. Φέτος πήραν μέρος περισσότερες από 585 διαφημιστικές εταιρείες από 75 διαφορετικές χώρες. Ο αριθμός των συμμετοχών ήταν τεράστιος και η κριτική επιτροπή απαρτίζεται αποκλειστικά από δημοσιογράφους κλαδικών περιοδικών απ’ όλο τον κόσμο! Με λίγα λόγια, καθόλου «εύκολοι» στο να δώσουν καλή βαθμολογία, πράγμα που κάνει τη διάκριση ακόμα πιο σημαντική. Το Ζαγόρι συμμετείχε με μια δουλειά που είναι πραγματικά αξιόλογη. Δεν είναι απλά μια από τις πολλές κοινωνικές ενέργειες που προς τιμήν της κάνει η εταιρεία Χήτος (Ζαγόρι)• είναι κάτι πιο βαθιά επικοινωνιακό. Η ιδέα ήταν να πάρουμε αυτή την πράξη αγάπης και να την κάνουμε πηγή έμπνευσης για τον καθένα μας. Αυτό γέννησε τη διαφήμισή μας και αυτό ήταν που εκτίμησε η επιτροπή, την ΙΔΕΑ και την εκτέλεση, που προήλθαν από μια συμπαγή στρατηγική του προϊόντος... Το Καλό! Το καλό το’χουμε μέσα μας! Η συμμετοχή μας, το Ζαγόρι μας, ανταγωνίστηκε με θηρία, με πολυεθνικές , με πολυδάπανες παραγωγές και όμως τα κατάφερε! Μέσα σε ένα δύσκολο και ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον κάναμε μια πολύ σημαντική επιτυχία με το σπαθί μας. Όπως λέει και ο Α. Αϊνστάιν, υπάρχουν δύο τρόποι να ζεις τη ζωή. Ο ένας λες, και τίποτε δεν είναι θαύμα. Ο άλλος, λες και όλα είναι ένα θαύμα!

adb: Τι σημαίνουν γενικότερα για την J. Walter Thompson Athens οι διακρίσεις σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο; Συγκαταλέγονται στις βασικές επιδιώξεις της εταιρείας;

Τ.Λ.: Η J.Walter Thompson Athens έχει παράδοση στη διεκδίκηση διακρίσεων και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Πάντα θεωρούσαμε τη δημιουργικότητα σαν προϋπόθεση για τη δουλειά που βγαίνει «στον αέρα» από το γραφείο μας. Τα εκατοντάδες βραβεία που συνοδεύουν τις δουλειές μας εδώ και χρόνια είναι η επιβεβαίωση του πάθους που έχουμε για να κάνουμε το καλύτερο. Η δημιουργικότητα ήταν πάντα για την εταιρεία μας η «καρδιά» του έργου που παράγουμε. Αυτός είναι και ο λόγος που έχει στηθεί ένας ολόκληρος μηχανισμός σε διεθνές επίπεδο, μέσα απ’ τον οποίο όλες οι δουλειές συγκεντρώνονται και βαθμολογούνται από μια διεθνή επιτροπή, που αποτελείται από τους καλύτερους Creatives της J. Walter Thompson. Η φήμη της εταιρείας μας για το εξαιρετικό δημιουργικό προϊόν είναι ίσως η πιο σημαντική προϋπόθεση. Αυτό είναι, άλλωστε, που μας κρατάει στην κορυφή. Το Ζαγόρι είναι ένα από τα προϊόντα που σου δίνει τη δυνατότητα να πετύχεις σημαντικές διακρίσεις, γιατί απλά «Το καλό είναι μέσα του», οπότε από κάτι καλό... μόνο καλό μπορεί να βγει. Εκείνο όμως που μας κάνει ακόμα πιο χαρούμενους από ένα βραβείο είναι ο τρόπος που γίνεται αποδεκτή η δουλειά μας από τον κόσμο. Να είστε σίγουροι ότι το Ζαγόρι συζητήθηκε, έπιασε την ψυχή και αγαπήθηκε από τους απλούς ανθρώπους. Και αυτό είναι το μεγαλύτερο βραβείο για το προϊόν, τη μάρκα, το γραφείο και όλους μας.

«Πρωτοτυπία, συναίσθημα, απλότητα»

H Χριστίνα Δούμα - PR & Communications Manager της Xήτος ΑΒΕΕ, μας δίνει τη σκοπιά του διαφημιζόμενου και μιλάει για την καμπάνια, τις διακρίσεις της και την υποδοχή που έχει τύχει από τον κόσμο.

adb: Η καμπάνια για το Ζαγόρι διακρίνεται και στο εξωτερικό για τη δημιουργικότητά της. Περιμένατε αυτές τις διακρίσεις; Τι σημαίνουν για την εταιρεία;

Χριστίνα Δούμα - PR & Communications Manager / XHTOΣ ΑΒΕΕ:
Είναι η πρώτη φορά που η διαφημιστική μας καμπάνια διακρίνεται σε τόσο υψηλή θέση σε διεθνή διαγωνισμό. Silver! Μεγάλη η χαρά μας και ακόμη μεγαλύτερη η τιμή για το Ζαγόρι και για όλη την ομάδα που δούλεψε για αυτή την καμπάνια. Μια «δουλειά» που ψηφίστηκε από δημοσιογράφους σε ένα σύνολο 585 υποψηφιοτήτων. Η μοναδική ελληνική συμμετοχή που βραβεύτηκε στον φετινό διαγωνισμό, αποδεικνύοντας έτσι ότι οι δημιουργικές ιδέες μπορούν να βρουν πρόσφορο έδαφος για να καλλιεργηθούν ακόμα και εν καιρώ κρίσης. Για εμάς στο Ζαγόρι η δημιουργικότητα αποτελεί ένα από τα βασικά στοιχεία που πάντα επιδιώκουμε να συμπεριλαμβάνουμε στις καμπάνιες μας. Σκοπός μας είναι, συνδυάζοντας την πρωτοτυπία με το συναίσθημα, να εμπνέουμε το κοινό μεταδίδοντάς του απλά μηνύματα.

adb: Το έντονο κοινωνικό μήνυμα της καμπάνιας θεωρείτε πως συγκαταλέγεται στους λόγους που της χάρισαν τη διάκριση στα Εpica;

Χ.Δ.:
Το μήνυμα αυτής της καμπάνιας είναι δυνατό και συνάμα απλό και κατανοητό σε όλους. Σε μια δύσκολη περίοδο, τόσο για τη χώρα μας όσο και για τον κόσμο γενικότερα, εκεί που ακούς για οικονομικά προβλήματα, πολέμους και προσφυγιά ξαφνικά ένας ιδιαίτερος ήχος συνδυασμένος με μια έντονη εικόνα και ένα αισιόδοξο μήνυμα έρχεται σαν ξύπνημα της συνείδησης. «Το καλό το έχεις μέσα σου» κι αν το δεις, νιώθεις καλά. Κι αν νιώθεις καλά, κάνεις και τους άλλους να νιώσουν καλά. Και όλο αυτό μεταδίδεται. Αξίες που το ίδιο το νερό τις φέρει μέσα του. Το Νερό είναι Ζωή και η Ζωή Νερό. Και είναι κάτι που το Ζαγόρι γνωρίζει πολύ καλά!

adb: Η δημιουργικότητα της καμπάνιας έχει αντίκτυπο και σε επίπεδο αποτελεσματικότητας; Ποιο είναι το feedback που έχει λάβει μέχρι στιγμής;

Χ.Δ.:
Από την πρώτη στιγμή εισπράξαμε τη θετική αντίδραση του κόσμου. Το κοινό συγκινήθηκε από το μήνυμα, καθώς και από τον τρόπο που αποδόθηκε και εκφράστηκε τηλεοπτικά. Από τον Ιούνιο που βγήκε η καμπάνια στον «αέρα», δεν έχουμε σταματήσει να λαμβάνουμε μηνύματα θετικής ανταπόκρισης από μικρούς και μεγάλους.  Ήταν λες και μέσα από αυτή την καμπάνια τούς δόθηκε ένα μέσο να εκφραστούν, να μιλήσουν, να μοιραστούν το καλό που έχουν μέσα τους.  Έτσι κι αλλιώς, δεν είναι η πρώτη φορά που το Ζαγόρι εμπνέει τη θετική διάθεση και ξυπνά τέτοιου είδους συναισθήματα. Και αυτή η αγάπη και η ανταπόκριση είναι που μας κάνει να συνεχίζουμε προς αυτή  την κατεύθυνση, με επίκεντρο το παιδί, τον άνθρωπο και την κοινωνία.  

adb: Πώς θα περιγράφατε τη συνεργασία σας με την J. Walter Thompson Athens, η οποία έφερε αυτή τη διάκριση; Ποιο ήταν το «μυστικό» της επιτυχίας;

Χ.Δ.:
Δημιουργικότητα, έμπνευση, ταύτιση και διάθεση είναι τέσσερις λέξεις που χαρακτηρίζουν απόλυτα τη συνεργασία μας με την J. Walter Thompson Athens. Μια σχέση που ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις αξίες της εταιρείας μας και γι’ αυτό είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς. Είμαστε μια πολύ δυνατή ομάδα με δημιουργικές ιδέες, μια ομάδα που πραγματικά «έχει το καλό μέσα της» και καταφέρνει με συνέπεια να το αποδώσει με τον πιο δημιουργικό τρόπο.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

XHTOΣ ΑΒΕΕ


Νίκος Χήτος - Αντιπρόεδρος Δ.Σ.
Χριστίνα Δούμα - PR & Communications Manager
Τρύφωνας Τζέλης - Εμπορικός Διευθυντής

JWT Team

Eιρήνη Νικολοπούλου - Joint CEO
Tάκης Λιαρμακόπουλος - Vice President CCO
Γιάννης Τσαγκανέλιας - Αssociate Creative Director
Δημήτρης Δρακάτος - Αssociate Creative Director
Ζέφη Δεμέναγα - Client Service Director

Εταιρεία Παραγωγής: Μοvielab

Εxecutive Producer: Γιώργος Μαρουδής
Σκηνοθέτης: Γιώργος Ζαφείρης
Διευθυντής Φωτογραφίας: Ανδρέας Ζαφείρης
Παραγωγός: Διονύσης Αγαλιανός
Post Production: Tάκης Παπαγεωργίου

Mουσική: Ειρήνη Σκυλακάκη (In the Light)
 

TAGS: Creativity