To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Βρέθηκε ο Dennis!

Βρέθηκε ο Dennis!
Η νέα καμπάνια της Protergia με την υπογραφή της The Newtons Laboratory είναι«στον αέρα». Μιλήσαμε με όλους τους συντελεστές και μάθαμε τα πάντα για τον Dennis και τη διαδρομή του μέχρι να βγει στις οθόνες μας.

Όλη την προηγούμενη εβδομάδα, όλοι αναζητούσαν τον Dennis, που είχε χαθεί και οι σχετικές αφίσες γέμισαν την πόλη. Το ενδιαφέρον, μάλιστα, κορυφώθηκε όταν έγινε γνωστό ότι ο Dennis είναι ένα ρομπότ. O Dennis τελικά «βρέθηκε» και είναι το κεντρικό πρόσωπο της νέας καμπάνιας της Protergia του Ομίλου Μυτιληναίος, που βρίσκεται «στον αέρα». Οι συντελεστές της πρωτότυπης και σίγουρα εντυπωσιακής δουλειάς μιλούν στο adbusiness για την καμπάνια (και το ρομπότ), που δείχνει το δρόμο προς το μέλλον της ενέργειας.

adb: Πώς καταλήξατε στον Dennis σαν κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας;

Ανδρέας Γρηγοριάδης, Head Creative Director, Τhe Newtons Laboratory:
Ο Dennis δεν είναι απλά ένα μικρό ρομπότ, είναι ο αγαπημένος φίλος του αγοριού που παίζει στην ταινία. Έχει και αυτός όλα τα αξιαγάπητα χαρακτηριστικά ενός μικρού παιδιού. Είναι πιστός, γι’ αυτό και θα διανύσει όλη την πόλη μέχρι να ξαναβρεί την οικογένειά του, είναι γεμάτος συναισθήματα, αγωνία και φόβο, θλίψη, αλλά και πολλή χαρά και ανακούφιση στο τέλος. Ταυτόχρονα, όμως, ο Dennis είναι πολύ έξυπνος και η ρομποτική του πλευρά συμβολίζει την κατεύθυνση που έχει πάρει ο κόσμος μας. Το μέλλον. Τα ίδια ισχύουν και για την Protergia. Από τη μία πλευρά, η φροντίδα και η οικειότητα που πρέπει να έχεις όταν μπαίνεις σε κάθε σπίτι για να προσφέρεις ένα τόσο βασικό αγαθό όσο η ενέργεια και από την άλλη, ο εξελιγμένος τρόπος που προσφέρει το προϊόν της και οι νέες δυνατότητες που μας δίνει, ανοίγουν έναν καινούργιο δρόμο.

adb: Γιατί επιλέξατε μια στρατηγική με teaser; Πώς θα εξελιχθεί στη συνέχεια η καμπάνια και τι ρόλο θα έχει ο Dennis;

A.Γ.:
Αυτό το teaser είναι στην πραγματικότητα μια παράλληλη ιστορία, από την πλευρά του αγοριού, που έχοντας χάσει το φίλο του, τοποθετεί αφίσες στο δρόμο για να βρεθεί ο Dennis. Έτσι εμπλέκουμε και τον κόσμο στην ιστορία μας, δείχνοντας ταυτόχρονα την αγάπη που έχει το μικρό παιδί στο ρομπότ. Η ιστορία του Dennis, όμως, μόλις άρχισε.

adb: Πώς θα λέγατε ότι αποτυπώνονται οι αξίες και το μήνυμα της Protergia στην καμπάνια με τον Dennis;

A.Γ.:
Τα ρομπότ δεν είναι πλέον φαντασία, είναι πραγματικότητα. Νομίζω ότι σύντομα θα παίξουν το ρόλο τους σε έναν καινούργιο τρόπο να εξυπηρετούμαστε, να κατανοούμε, να μαθαίνουμε και γενικά να ζούμε πιο έξυπνα. Οι αξίες της Protergia δεν διαφέρουν πολύ από αυτό. Είναι η εταιρεία που ακολουθώντας τους ρυθμούς της εξέλιξης και τις ταχύτητες της τεχνολογικής ανάπτυξης, μας δείχνει πώς να αξιοποιούμε καθημερινά αυτό το θαύμα που λέγεται ενέργεια. Μας δείχνει το δρόμο για τη μετάβαση από το απλό ρεύμα στην ενέργεια του μέλλοντος.

adb: Πώς θα χαρακτηρίζατε την καμπάνια με μία φράση;

A.Γ.:
Αλλαγή. Η καμπάνια αυτή πιστεύω ότι θα αλλάξει τόσο τα επικοινωνιακά δεδομένα της κατηγορίας, όσο και τη δική μας αντίληψη. Οι καταναλωτές δεν θα ξαναδούν ποτέ την ενέργεια με τα ίδια μάτια.

Ένα μαγικό spot

O σκηνοθέτης του spot, Ντένης Ηλιάδης, μας μιλάει για τις προκλήσεις που είχε η κινηματογράφηση της ταινίας και τονίζει πως στόχος ήταν να προκύψουν «αυθεντικά, όχι εύκολα, συναισθήματα».

adb: Πώς ήταν να έχεις για πρωταγωνιστή ένα ρομπότ; Πώς καθόρισε αυτή η παράμετρος τα γυρίσματα και την τελική εικόνα του spot;

Ν.Η.:
Ήταν πολύ δύσκολο, με την έννοια ότι ήθελε φοβερό σχεδιασμό, προετοιμασία και εκτελεστική ακρίβεια. Σχεδιάσαμε κατ’ αρχάς πολύ εκτενώς το ρομπότ σαν χαρακτήρα. Ήθελα πάρα πολύ να έχει μια μάξιμουμ εκφραστικότητα και στο πρόσωπο και στις κινήσεις του, που να υποστηρίζεται όμως απόλυτα και μηχανικά. Έτσι έπρεπε να συνδυάσουμε πολλές επιστήμες. Για το γύρισμα κατασκευάσαμε ένα τηλεκατευθυνόμενο practical robot στις σωστές αναλογίες, που μπορούσε να κάνει τις βασικές κινήσεις, ώστε όχι μόνο να μπορούμε να το καδράρουμε σωστά και σαν πραγματικό χαρακτήρα, αλλά και να πετύχουμε και ένα πολύ σωστό interaction με τα άλλα στοιχεία. Και μετά, πάρα πολλή δουλειά, για να δημιουργηθεί ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας του ρομπότ ψηφιακά.

adb: Ποιες ήταν οι προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή της καμπάνιας, που, με βάση το τελικό αποτέλεσμα, πρέπει να ήταν ιδιαίτερα απαιτητική; Τι θέλατε να πετύχετε με το spot και ποια «γλώσσα» χρησιμοποιήσατε;

Ν.Η.:
Οι προκλήσεις ήταν πάρα πολλές. Από το να δημιουργήσουμε έναν μοναδικό χαρακτήρα ρομπότ γεμάτο συναίσθημα που να «πειθαρχεί» και σε έναν απόλυτα ρεαλιστικό μηχανικό σχεδιασμό, μέχρι ένα εξαιρετικά τεχνικά σύνθετο γύρισμα και post production. Δεν παρασυρθήκαμε όμως ποτέ από τις τεχνικές προκλήσεις, γιατί πιο σημαντικό από όλα ήταν ο ήρωάς μας και η ιστορία του. Είχαμε μια πολύ δυνατή ιστορία και θέλαμε να την κάνουμε κινηματογραφικά συναρπαστική και με αυθεντικά, όχι εύκολα, συναισθήματα. Πετύχαμε, πιστεύω, το συναίσθημα των ταινιών της Pixar, αλλά με την έξτρα πρόκληση να κινούμαστε σε έναν απόλυτα πραγματικό κόσμο, κάτι που στα μάτια μου κάνει το spot ακόμα πιο μαγικό.

Tο μέλλον της ενέργειας

Η Βίβιαν Μπουζάλη, Διευθύντρια Επικοινωνίας του Ομίλου Μυτιληναίος, μας σκιαγραφεί το προφίλ της Protergia και δηλώνει τους στόχους του ομίλου για το συγκεκριμένο brand.

adb: Ποια είναι η φιλοσοφία της Protergia και τα δυνατά της «σημεία», που την ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και ποιο είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει στο κοινό;

B.M.:
Η Protergia είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης παραγωγός ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα. Διαθέτει ένα σημαντικό ενεργειακό χαρτοφυλάκιο δυναμικότητας άνω των 1.200 MW, που ξεπερνά το 10% της συνολικής παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας, με ιδιωτικές επενδύσεις σε εργοστάσια υψηλής τεχνολογίας, βαθιά γνώση της αγοράς ηλεκτρισμού και την υπογραφή ενός εκ των σημαντικότερων βιομηχανικών ελληνικών ομίλων, του Ομίλου Μυτιληναίος. Αυτό ακριβώς το προφίλ, μιας εταιρείας που επενδύει και αναπτύσσεται σταθερά μέσα στο χρόνο, ξεπερνώντας προκλήσεις ακόμα και μέσα στην κρίση, είναι το προφίλ της Protergia. Λειτουργούμε με υπευθυνότητα, ανταποδίδοντας στην κοινωνία και χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με όλα μας τα κοινά. Επενδύουμε σε υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες, ακολουθώντας τις νέες τάσεις και τις ιδιαίτερες ανάγκες της σύγχρονης καθημερινότητας και του κοινού μας. Πιστεύουμε στο μέλλον της ενέργειας, στην καινοτομία, στις νέες και δημιουργικές προτάσεις που μπορούν να αναβαθμίσουν την ποιότητα της ζωής μας. Κινούμαστε με ευελιξία, ακολουθώντας τους ρυθμούς της εξέλιξης και τις ταχύτητες της τεχνολογικής ανάπτυξης. Φροντίζουμε η επικοινωνία μας να αντικατοπτρίζει το όραμα και τις αξίες της εταιρείας με δημιουργικό και καινοτόμο ύφος. Στόχος μας είναι να εγκαθιδρύσουμε ένα brand name, δυναμικά αναπτυσσόμενο, άμεσα αναγνωρίσιμο και ανταγωνιστικό, αλλά πρωτίστως αξιόπιστο και πρωτοπόρο, με καινοτόμες υπηρεσίες και μοναδικά πακέτα προσφορών. Για την Protergia το μέλλον της ενέργειας ισοδυναμεί με μια ελεύθερη αγορά. Μια αγορά που θα εξελίσσεται διαρκώς, που θα προσφέρει καινοτόμες, έξυπνες λύσεις για την καθημερινότητά μας, τόσο στο οικιακό όσο και στο επαγγελματικό περιβάλλον, αλλά και τη δυνατότητα για τον καταναλωτή να μπορεί να επιλέγει τη δική του ενέργεια.

Συντελεστές
Διαφημιστική εταιρεία: The Newtons Laboratory
Εταιρεία Παραγωγής: Filmiki Productions
Σκηνοθέτης: Ντένης Ηλιάδης
D.O.P. Θύμιος Μπακατάκης
Μουσική & Sound Design: Oxyzed
Post Production: Ixor vfx
Edit: Γιώργος Μαυροψαρίδης
Art Director: Δάφνη Καλογιάννη