To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«What’s up Reload it!» από την COSMOTE και την OgilvyOne

«What’s up Reload it!» από την COSMOTE και την OgilvyOne
«What’s up Reload it!» από την COSMOTE και την OgilvyOne

Η ενέργεια, με τίτλο «What’s Up Reload it!», που βρίσκεται ήδη στον αέρα, δίνει την ευκαιρία στους χρήστες του What’s Up να εξασφαλίζουν δώρα με κάθε ανανέωση του χρόνου ομιλίας τους. Η διαδικασία απλή: οι χρήστες, μετά την ανανέωση, λαμβάνουν έναν κωδικό με SMS και μόλις επισκεφτούν το www.whatsup.gr/reloadit τους καλωσορίζει η γνωστή παρουσιάστρια Μαίρη Συνατσάκη. Αφού εισάγουν τον κωδικό τους, οι επισκέπτες βλέπουν ένα βίντεο στο οποίο το δώρο τους ζωγραφίζεται μπροστά στα μάτια τους με graffiti από δύο γνωστούς graffiti artists. Για τις ανάγκες της όλης ενέργειας πραγματοποιήθηκαν ειδικά γυρίσματα, με τους δύο καλλιτέχνες να δημιουργούν περισσότερα από 50 έργα για να απεικονίσουν τα δώρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τα instant δώρα, οι χρήστες του What’s Up έχουν επιπλέον την ευκαιρία να κερδίσουν ακόμα μεγαλύτερα δώρα, δηλώνοντας συμμετοχή σε μηνιαίες κληρώσεις. Την 360o επικοινωνία του «What’s Up Reload it» σε τηλεόραση, έντυπα και ραδιόφωνο έχει επιμεληθεί η Bold Ogilvy. Μέσα στον πρώτο μήνα του λανσαρίσματος, η ανταπόκριση του κοινού είναι ιδιαίτερα μεγάλη, με τις επισκέψεις στο website να ανέρχονται στις 900.000.

TAGS: Creativity