To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ξεχωριστοί δημιουργικοί για το Adweek

Ξεχωριστοί δημιουργικοί για το Adweek
Σε μια περίοδο που τόσο πολλοί άνθρωποι αποκαλούν τους εαυτούς τους "δημιουργούς περιεχομένου" (content creators), ποιοι είναι οι δημιουργικοί που αξιοποιούν πραγματικά στο έπακρο τα σύγχρονα media;

Από το video και τα podcasts μέχρι το VR και τα οπτικά εφέ, ο σημερινός κόσμος του περιεχομένου αποτελεί ένα τεράστιο playground, όπου οι κανόνες ξαναγράφονται καθημερινά.
Στο πλαίσιο παρουσίασης της ετήσιας λίστας Creative 100 του Adweek για την αγορά της Αμερικής, το περιοδικό παρουσιάζει 20 από τους πιο έξυπνους δημιουργούς περιεχομένου του 2016...

• Lilly Singh - YouTube Star - Los Angeles
Περισσότερο γνωστή στους θαυμαστές της ως IISUPERWOMANII, η Singh είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα αστέρια του YouTube με 9,2 εκατομμύρια συνδρομητές και 1,3 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο. Αρχικά άφησε το στίγμα της με σκετς-παρωδίες που αφορούν τους Ινδούς γονείς της και στη συνέχεια έγινε γνωστή για άλλα έργα, μια συνεργασία με το make-up brand Smashbox και άλλη μια με την Coca Cola.  

• Quinta Brunson - Writer / Actor / Producer - BuzzFeed Motion Pictures, Los Angeles
Αν έχετε παρακολουθήσει ποτέ ένα από τα πολλά viral videos του BuzzFeed, οι πιθανότητες είναι έχετε δει τη Branson είναι αρκετές. Με background στην κωμωδία, συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων ταλέντων στη βιομηχανία ψηφιακού περιεχομένου, σε ότι αφορά την παραγωγή προκλητικού content.  

• Scott Bradlee - Founder / Arranger / Pianist - Postmodern Jukebox, New York City
Το project Postmodern Jukebox του Bradlee αποτελεί μια μουσική συλλογή από τις καλύτερες του είδους. Πρωταγωνιστεί η μπάντα από pranksters του Bradlee, η οποία επεξεργάζεται εκ νέου pop επιτυχίες από το 2011. Το YouTube κανάλι του project έχει περισσότερες από 500 εκατομμύρια προβολές.
 
• Kai Hasson - Co-Founder / Creative Director - Portal A, Los Angeles
Ο Hasson άρχισε το Portal A, ένα στούντιο περιεχομένου που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο, σε ένα υπόγειο με παιδικούς φίλους. Οι τρεις ακόμα δουλεύουν μαζί και από το 2010, το στούντιο έχει δημιουργήσει περιεχόμενο για τα εμπορικά σήματα όπως το YouTube, το Twitter, το Google, τη Lenovo, το NBCUniversal και την Universal Pictures.

• Jad Abumrad - Radio and Podcast Host - RadioLab and More Perfect, New York City
Ο Abumrad ακολουθεί την προσέγγιση «ακέφαλου κοτόπουλου» για τη δημιουργικότητα. Θεωρεί τον αποπροσανατολισμό κλειδί για την επιτυχία των εμφανίσεών του, ενώ το RadioLab συγκεντρώνει 1,5 εκατομμύρια εβδομαδιαίους ακροατές και 14 εκατομμύρια μηνιαίους ακροατές.

• Kori Schulman - Deputy Director of Digital Strategy - The White House, Washington, D.C.
Πριν ο Schulman γίνει αναπληρωτής διευθυντής της ψηφιακής στρατηγικής του Λευκού Οίκου, υπηρέτησε ως γραφίστας τον Μπαράκ Ομπάμα, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας το 2008. Είναι εκείνος που βοήθησε τον Ομπάμα γράψει το πρώτο tweet του κι έχει διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαδραστική διπλωματία του Αμερικανού προέδρου.
 
• Ian Durkin - Curator / Photographer / Videographer - Vimeo, New York City
Παρά τον τεχνολογικά επηρεασμένο κόσμο στον οποίο ζούμε, ο Durkin έχει χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για να αναδείξει την ύπαιθρο. Ο σκηνοθέτης και φωτογράφος έχει συγκεντρώσει μια εντυπωσιακή, γεμάτη φυσικά τοπία συλλογή, ενώ επιμελείται τα Staff Picks του Vimeo.
 
• Angus Kneale - Co-founder and Chief Creative Officer - The Mill, New York City
Ο Kneale χρειάστηκε να γνωρίσει τον The Most Interesting Man in the World και βοήθησε to Johnnie Walker να δημιουργήσει ένα βραζιλιάνικo... τέρας. Επιπλέον, είναι co-founder και chief creative officer στην postproduction εταιρεία The Mill New York, έχοντας επιβλέψει visual effects σε περισσότερα από 20 Super Bowl spots.

• Saschka Unseld - Creative Director - Oculus Story Studio and Passion Pictures, New York City
Το δημιουργικό πάθος του Unseld έχει αποτυπωθεί μέσω του animation, καθώς έχει εργαστεί για τα Brave και Toy Story της Pixar 3 και σκηνοθέτησε το δίκο του θεατρικό The Blue Umbrella. Η αγάπη του για τις συναισθηματικές γελοιογραφίες, τον οδήγησε σε ένα πιο εμπορικό έργο, το "A Love Affair" της Chipotle.

• John X. Carey - Director - Tool of North America, Los Angeles
Ευρύτερα γνωστός για το σημαντικό video "Real Beauty Sketches" του Dove, o Carey συνέχισε να παράγει μερικές από τις πιο ισχυρές διαφημίσεις στον κλάδο. Φέτος βοήθησε τις Apple και TBWA\Media Arts Lab να αφηγηθούν την ιστορία του Dillan Barmache, ενός αυτιστικού έφηβου του οποίου το iPad, έγινε εργαλείο επικοινωνίας με τους φίλους και τους αγαπημένους. Παρομοίως, βοήθησε μια ομάδα με σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα στην καμπάνια "Breathless Choir" της Philips, να αναδειχτεί νικήτρια στις Cannes.  στο Pharma στις Κάννες.

• PJ Vogt and Alex Goldman - Podcast Hosts - Reply All, New York City
Αν υπάρχει μια εκκεντρική ιστορία για το internet, τότε οι πιθανότητες έχουν καλυφθεί από το podcast show Reply All του Gimlet Media. Οι οικοδεσπότες του show, Vogt και Goldman, δεν είναι ξένοι προς το podcasting. Έχουν ήδη ιδρύσει το TLDR, ένα NPR podcast, σχετικά με τον πολιτισμό στο διαδίκτυο και την τεχνολογία. Το Reply All ξεκίνησε το 2014 και σήμερα προσελκύει περισσότερους από 2 εκατομμύρια ακροατές μηνιαίως.
 
• Nanette Burstein - Director - Hungry Man Productions, New York City
Παρά το γεγονός ότι έχει αναγνωριστεί σε όλη την καριέρα της για την εξαιρετική της σκηνοθεσία με στοιχεία ντοκιμαντέρ, η Burstein που ήταν υποψήφια για Όσκαρ το 1999 ανέφερε πως το διαφημιστικό της έργο την περσινή χρονιά ήταν αυτό που της προσέφερε την περισσότερη ανταμοιβή. Στις πρόσφατες καμπάνιες της περιλαμβάνονται η LikeAGirl της Always και η Make What's Next της Microsoft.  
 
• Dave Rife και Gabe Liberti - Founders - Dave & Gabe, New York City
Αυτό το εντυπωσιακό δίδυμο των multimedia καλλιτεχνών που είναι γνωστοί σαν ως ο Dave & ο Gabe λειτουργεί ένα full-scale στούντιο στη Νέα Υόρκη, που δημιουργεί καθηλωτικό ήχο και φωτισμό για τους πελάτες του. Ειδικεύονται στην διαδραστική μουσική εμπειρία, όπως η Delqa, μια συνεργασία με τη Microsoft που φέτος κέρδισε τρία Cannes Lions.

• Chris Gethard - TV Host - The Chris Gethard Show, New York City
Δεν υπάρχει τίποτα άλλο στην τηλεόραση, όπως το The Chris Gethard Show, το κλειστού τύπου talk show που ξεκίνησε ο Gethard σε θέατρο της Νέας Υόρκης και αργότερα έγινε προσβάσιμο σε δημόσια έκταση. Η παράσταση ασχολείται με τη σουρεαλιστική απεικόνιση διασημοτήτων και το σημαντικότερο για τον Gerthard είναι το άμεσο feedback που λαμβάνει. Πλέον, οι viewers παρακολουθούν παραστάσεις μέσω Facebook Live και στη συνέχεια αφήνουν τα σχόλιά τους online και σε real time.

• Jessica Williams και Phoebe Robinson - Podcast Hosts - 2 Dope Queens, New York City
Είναι ο Lenny Kravitz καυτός ή όχι; Τι κάνει έναν "εύσωμο μπαμπά" όμορφο; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που απασχολούν τους Williams και Robinson στο WNYC podcast τους με τίτλο 2 Dope Queens. Η Williams άφησε πρόσφατα το The Daily Show, και η συγγραφέας/κωμικός Robinson φιλοξενούν διασημότητες και μιλούν για ότι μπορεί να φανταστεί κανείς.
 
• Emily Weiss - Beauty Blogger / Entrepreneur - Into the Gloss και Glossier, New York City
Έχοντας δημιουργήσει το blog ομορφιάς Into the Gloss μετά τα 20 χρόνια της και πριν λανσάρει τη fashion line Glossier τον Οκτώβριο του 2014, η Weiss έχει μετατρέψει τις δύο επιχειρήσεις σε must ψηφιακούς προορισμούς για τους φίλους της μόδας. Εκείνη πιστώνει την επιτυχία των brands της στην ανταπόκριση που βρίσκει από τις γυναίκες αναγνώστριες και καταναλωτές.
 
• Andrew Keller - Global Creative Director - Facebook Creative Shop, New York City
Η καριέρα του Keller είχε μπει σε βέβαιη πορεία το 2015, όταν αποχώρησε από την κεφαλή της CP+B έπειτα από 17 χρόνια. Σύντομα ανέλαβε έναν πιο ζηλευτό ρόλο, αυτόν του global creative director στο Facebook Creative Shop. Σήμερα, ο Keller βοηθά στην καθοδήγηση των δημιουργικών προσπαθειών και συνεργασιών του social κολοσσού και επικεντρώνεται σε περιεχόμενο που έχει ειλικρινή αντίκτυπο σε brands και χρήστες.
 
• Maryanne Butler - Creative Director - Framestore, New York City
Οι New York Times έκανε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, εγκαινιάζοντας την εποχή του VR, όταν απέστειλαν 1 εκατομμύριο Google Cardboard πλαίσια προβολής στους συνδρομητές. Ένα πράγμα από αυτά που αντιμετώπισαν με περιέργεια οι αποδέκτες, ήταν το έργο της Butler, της creative director του οίκου visual effects, Framestore. Εργάστηκε στο GE-branded VR βίντεο με τίτλο "The Nature of Industry", μέρος του έργου των ΝΥΤ που διακρίθηκαν στα φετινά Cannes Lions. Παρά την πολυπλοκότητα των έργων αυτών, η Butler λέει ότι βρίσκει συχνά αξία στις έννοιες που προκύπτουν με απλό τρόπο.
 
• Chris Milk - VR Content Creator / CEO - Within & Here Be Dragons, Los Angeles
Πριν τα brands όπως η McDonald' s, η Budweiser και η Lufthansa ξεκινήσουν να πειραματίζεται με την εικονική πραγματικότητα, ο Milk δημιουργούσε αξιέπαινες ταινίες 360 για τη συριακή προσφυγική κρίση και την ανάγκη για καθαρό νερό στην Αιθιοπία. Ο Milk, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του δημιουργώντας μουσικά βίντεο και διαφημίσεις για μερικές από τις μεγαλύτερες μπάντες και μάρκες στον κόσμο, υπήρξε πρωτοπόρος στη σφαίρα της εικονικής πραγματικότητας. Η εταιρεία του (πρώην Vrse.works, που τώρα έχει χωριστεί σε δύο οντότητες: το στούντιο παραγωγής Here Be Dragons και τη VR πλατφόρμα διανομής Within), ενέπνευσε τη διαφημιστική βιομηχανία, την ψυχαγωγία και τη δημοσιογραφία με το πώς να κάνει τον θεατή να νοιάζεται για όσα βλέπει στην οθόνη.
 
• Andrew Gauthier - Executive Producer - BuzzFeed Motion Pictures, Los Angeles
Ο Gauthier μετέτρεψε την ικανότητά του να δημιουργεί viral videos για το BuzzFeed, όπως το Photoshopping Real Women Into Cover Models (που μετρά περισσότερες από 18 εκατομμύρια προβολές στο YouTube μόνο) και το Drunk vs Stoned (περίπου 14 εκατομμύρια) σε μια εργασία που εκτελείται σαν βασική video λειτουργία του BuzzFeed. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Warner Bros συνεργάστηκε με το BuzzFeed, για την πρώτη κινηματογραφική ταινία του, που ονομάζεται Brother Orange. "Όταν οι άνθρωποι με ρωτούν ποιο είναι το αγαπημένο μου βίντεο, απαντώ το επόμενο", ισχυρίζεται ο Gauthier.
TAGS: Adweek