To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δ. Μασούτης: Spec για δημιουργικό

Δ. Μασούτης: Spec για δημιουργικό
Δ. Μασούτης: Spec για δημιουργικό

Η Διαμαντής Μασούτης προχωρά σε πρόσκληση ενδιαφέροντος για Δημιουργικό και στρατηγική επικοινωνίας (advertising spec).

Oι εταιρείες που προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν είναι οι DDB Athens, Frank & Fame, Soho Square, Havas Worlwide, Pollen και FCB/Γνώμη

Η ανάδοχος εταιρεία αναμένεται να αναλάβει τον λογαριασμό από την 1η Ιανουαρίου 2016.

Την προηγούμενη εβδομάδα η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σουπερμάρκετ ανακοίνωσε πως προχωρά σε αναθεώρηση του λογαριασμού media buying & planning.

Οι εταιρείες που προσκλήθηκαν για να συμμετάσχουν, είναι οι ZenithOptimedia, Tempo OMD και Carat και όπως και με το spec για το δημιουργικό και σε αυτή την περίπτωση η ανάδοχος εταιρεία αναμένεται να αναλάβει το λογαριασμό από την 1η Ιανουαρίου 2016.

Θα πρέπει, όμως, να σημειωθεί πως η Carat μας ενημέρωσε επίσημα πως προσκλήθηκε, αλλά δεν θα λάβει μέρος στη διαδικασία. Επίσης, η ZenithOptimedia μας διευκρίνισε πως απευθύνθηκε πρόσκληση προς την εταιρεία, αποφάσισε όμως να μη συμμετάσχει στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, μιας και αποδέχθηκε πρόσκληση σε διαγωνισμό ανταγωνιστικής εταιρείας αρκετό διάστημα πιο πριν.

TAGS: advertising