To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Διαφήμιση: Ζητείται καινοτομία

Διαφήμιση: Ζητείται καινοτομία
Διαφήμιση: Ζητείται καινοτομία

Πρόσφατη έρευνα στην οποία συμμετείχαν 207 senior marketing managers εταιρειών στο Ηνωμένο Βασίλειο έδειξε πως ο κλάδος της διαφήμισης εμφανίζει σημαντικό έλλειμμα στο κομμάτι της καινοτομίας και της αποδοτικότητας. Αναλυτικότερα η συγκεκριμένη έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία Grupo Consultores στην Μ.Βρετανία  και τα αποτελέσματα έδειξαν πως τουλάχιστον το 25% των ερωτηθέντων είναι είτε αδιάφορο είτε προβληματισμένο από τα αποτελέσματα που παράγει η διαφημιστική του εταιρεία. Παράλληλα το 75% των ερωτηθέντων που εμφανίζονται ευχαριστημένοι από τους συνεργάτες τους, βαθμολόγησαν με μόλις 6,8 στα 10 το πακέτο παροχών.

Στο κομμάτι επίσης των digital υπηρεσιών το οποίο αποτελεί ένα από τα πλέον απαιτητικά αλλά περιζήτητα τα τελευταία χρόνια στη Μ. Βρετανία ένα ποσοστό της τάξης του 10% απάντησε πως δεν θα συνέστηνε συνεργασία σε κάποιον άλλο με την διαφημιστική του.  Το θέμα πάντως που φαίνεται να απασχολεί περισσότερο την συγκεκριμένη χρονική στιγμή τις εταιρείες δεν είναι μόνο η δημιουργικότητα αλλά ο συνδυασμός του μοναδικού με το εξαιρετικό service. Οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν και εξαιτίας της γενικότερης οικονομικής κρίσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τις διαφημιστικές φαίνεται πως είναι πολλοί, αλλά ακόμη και αυτοί οι κίνδυνοι με βάση την έρευνα δεν φαίνεται να έχουν γίνει απόλυτα κατανοητοί στα agencies.
 

TAGS: advertising