To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Διαφημιστική προσφορά από το Spotify

Διαφημιστική προσφορά από το Spotify
Διαφημιστική προσφορά από το Spotify

Μετά από το λανσάρισμα και τις συμφωνίες με αποκλειστικούς advertising partners κατά τους πρώτους μήνες λειτουργίας του στη Ελλάδα, το Spotify προσφέρει τώρα σε όλα τα brands τη δυνατότητα να προσεγγίσουν το κοινό τους, την ώρα που ακούει μουσική.

Ήδη από τον Δεκέμβριο του 2013, η δωρεάν έκδοση του Spotify, που μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά μέσω προσωπικού υπολογιστή, έγινε διαθέσιμη και στις mobile συσκευές για όλους τους χρήστες iOS και Android έξυπνων κινητών τηλεφώνων και ταμπλετών. Το δωρεάν μοντέλο λειτουργίας προσφέρεται πλέον σε όλες τις συσκευές υποστηριζόμενο από διαφήμιση.

Ο Yann Thébault, Managing Director για τη Νότια Ευρώπη, δήλωσε σχετικα: «Η δυνατότητα να συνδυαστεί η μουσική με τη διαφήμιση είναι αποδεδειγμένα μία από τις ισχυρότερες μορφές online marketing αλλά και μια νέα μοναδική προσθήκη στην εγχώρια διαφημιστική αγορά. Εάν γνωρίζετε το κοινό σας, το Spotify σάς επιτρέπει να το προσεγγίσετε με ακρίβεια, όταν και όπου θέλετε».

Οι μορφές διαφήμισης στο Spotify περιλαμβάνουν:

Audio and digital formats: Ο ισχυρός συνδυασμός ηχητικής διαφήμισης συγχρονισμένος με real-time δράση δημιουργεί ασυναγώνιστες call-to-action καμπάνιες.

The Spotify lightbox: Επιτρέπει τη χρήση πλούσιου περιεχομένου πολυμέσων που μπορούν να ενημερώνoνται σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα Spotify. Για παράδειγμα, αυτό μπορεί να περιλαμβάνει βίντεο, ήχο, διαγωνισμούς, ή τη δημοσίευση ενός Twitter feed.

Advertiser page: Δημιουργία ενός χώρου, ο οποίος ενσωματωμένος με την πλατφόρμα του Spotify δίνει την ευκαιρία να δημιουργίας για καμπάνιες με μεγαλύτερη διάρκεια με συνεχή δημιουργία περιεχομένου.