To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Διψήφια ανάπτυξη για την online διαφήμιση

Διψήφια ανάπτυξη για την online διαφήμιση
Διψήφια ανάπτυξη για την online διαφήμιση

Το IAB Europe, σε συνεργασία με την IHS Technology, παρουσίασε την έκθεση AdEx Benchmark 2014, που αποτελεί οδηγό για την ευρωπαϊκή online διαφημιστική αγορά.

Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει η έκθεση, η online διαφήμιση πέτυχε το 2014 διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης για πέμπτη διαδοχική χρονιά, φτάνοντας στο 11,8%, ενώ η αξία της αγοράς ανήλθε σε 30,7 δισεκατομμύρια ευρώ, σταθεροποιώντας τη θέση της, πίσω από την κορυφαία media κατηγορία, που είναι η τηλεόραση.

Γεωγραφικά, το σύνολο των αγορών παρουσίασε βελτίωση, με τις αναπτυσσόμενες αγορές να ηγούνται στις μετρήσεις και τις ώριμες, που ωφελήθηκαν από την ανάπτυξη των ψηφιακών διαφημιστικών formats, να βελτιώνουν τις data στρατηγικές τους σε ένα cross-device περιβάλλον.

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να αναφερθεί πως η Σλοβενία ηγείται στο Top-10 των χωρών της Ευρώπης, με ανάπτυξη 43,1%, ενώ η Ελλα΄δα βρίσκεται στην 8η θέση, με ανάπτυξη 16,3%.

Σχολιάζοντας την έκθεση, ο CEO του IAB Europe, Townsend Feehan είπε: \"Η 9η έκδοση τηw AdEx Benchmark υπογραμμίζει τους τρόπους με τους οποίους οι νέες διαφημιστικές ευκαιρίες, όπως το programmatic trading, το mobile και video advertising, καθώς και στήριξη των μετρήσεων αποτελεσματικής διαφήμισης από εκπαιδευτικά προγράμματα, καθοδηγούν την ανάπτυξη\".