To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Εμπλοκή με την απευθείας τιμολόγηση;

Εμπλοκή με την απευθείας τιμολόγηση;
Εμπλοκή με την απευθείας τιμολόγηση;

Σημαντικό πρόβλημα μπορεί να προκύψει με το ζήτημα της παράτασης για την εφαρμογή ισχύος της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Πιο συγκεκριμένα, όπως ανέφερε το advertising.gr από χθες,  προς εξάμηνη παράταση οδεύει η εφαρμογή του νόμου 4279/2014 για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζoμένων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, η οποία αναμενόταν να ξεκινήσει από την 1η Ιανουαρίου 2016, όπως προέβλεπε ο ν. 4331/2015.

Με το σχέδιο νόμου, όμως, «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις», που κατατέθηκε την Τρίτη 15 Δεκεμβρίου στη Βουλή και μέχρι στιγμής είναι στις Επιτροπές για επεξεργασία, δίδεται παράταση έως 2 Ιουλίου 2016.

Το πρόβλημα όμως που έχει προκύψει είναι πως το κουαρτέτο έχει πολύ σημαντικές ενστάσεις για το νομοσχέδιο αυτό για το «παράλληλο πρόγραμμα» θεωρώντας πως η κυβέρνηση προχώρησε σε μονομερή αιφνιδιαστική ενέργεια χωρίς να πρότερη ειδοποίηση.

Μάλιστα, τα τελευταία λεπτά κυκλοφορούν πληροφορίες, που αναφέρουν πως η κυβέρνηση μετά τις αντιδράσεις αυτές έχει αποφασίσει να αποσύρει το νομοσχέδιο προκειμένου να το επανακατεθεί μετά τις γιορτές στη Βουλή και κατόπιν σχετικής συνεννόησης με τους εταίρους- δανειστές.

Όσον αφορά την απευθείας τιμολόγηση, το πρόβλημα που προκύπτει είναι πως εάν δεν ψηφιστεί τελικά τις επόμενες ημέρες το νομοσχέδιο, αυτό θα σημαίνει πως κανονικά από την 1 Ιανουαρίου 2016 θα πρέπει να ξεκινήσει να εφαρμόζεται η ισχύς του μέτρου.

Προφανώς, λοιπόν, θα πρέπει να υπάρξει κάποια λύση της τελευταίας στιγμής για να αποφευχθούν προβλήματα

TAGS: Latest news